loader-img
loader-img-2
کشور سازنده کولر گازی گرین

کولر گازی گرین

کشور سازنده کولر گازی گرین کشور چین می باشد که محصولات خود را در انواع مدل های مختلف دیواری، ایستاده و پرتابل و نوع اینورتر، معمولی، پیستونی و تروپیکال با قابلیت سرمایش و گرمایش و یا فقط سرمایش در ظرفیت های 9000 الی 60000 بی تی یو طراحی و تولید می نماید. محصولات برند گرین به دلیل تنوع بالایی که دارند برای مکان های مسکونی، تجاری و اداری مناسب می باشند. به صورت کلی از ویژگی های کولر گازی برند گرین می توان به پرتاب باد آن اشاره نمود که این امکان را دارند تا در حالت سرمایش به سمت سقف و در حالت گرمایش به سمت کف پرتاب شوند. کولر گازی های گرین دارای 5 سال ضمانت کمپرسور، 18 ماه سایر قطعات شرکت اصلی می باشد. ویژگی بعدی محصول که کاربرد فراوانی دارد فین های طلایی آن می باشد که با استفاده از آن در کندانسور، مبدل حرارتی را از آلودگی حفظ می کنند. در ادامه به بررسی ویژگی های کاربردی بیشتری از مدل های اسپلیت گرین خواهیم پرداخت:

 

 

پیشنهاد کارشناسان تهویه مهاجر برای خرید کولر گازی از لحاظ کیفیت و خدمات و قیمت خرید کولر گازی وستن ایر میباشد

اینجا کلیک کنید

کولر گازی دیواری گرین

کولر گازی دیواری گرین از دو بخش یونیت داخلی و یونیت خارجی تشکیل می شود که در انواع ظرفیت های هوادهی 9000 تا 36000 بی تی یو نز موجود می باشد. کولرگازی Green با موقعیت نصب دیواری دارای قابلیت ایجاد سرما در تابستان و گرما در زمستان می باشند. این مدل از کولر اسپلیت دیواری گرین در مدل های اینورتر، ON-OFF، پیستونی و تروپیکال نیز تولید می شوند که بر اساس ویژگی هایی که دارند برای انواع شرایط آب و هوایی و فضاهای مختلف قابل استفاده هستند. گاز مبرد اسپلیت های دیواری می تواند یکی از دو مدل R410 و R22 باشد. کولرگازی های دیواری گرین به انواع زیر تقسیم می شوند، برای بررسی بیشتر هر یکی از مدل ها با ما همراه باشید.

 

کولر گازی پیستونی گرین

کولر گازی پیستونی گرین موجود در ظرفیت های 18000 تا 36000 بی تی یو که دارای قابلیت سرمایش تا دمای 60 درجه را دارد و به دلیل مجهز بودن به کمپرسور پیستونی در مناطقی با آب و هوای گرمسیری مناسب می باشد. گاز مبرد مورد استفاده اسپلیت پیستونی گرین R22 بوده و قابلیت پرتاب باد تا 15 متر را داراست. 

کولر گازی پیستونی گرین


برای اطلاع از کشور سازنده کولر گازی هایسنس مقاله مربوط به آن را مطالعه نمایید.

 

کولرگازی تروپیکال گرین

کولرگازی تروپیکال گرین در ظرفیت های 12000 تا 30000 btu تولید میشوند. این مدل از کولر گازی جایگزین خوبی به جای کولر آبی در مناطق آب و هوایی مرطوب خواهد بود. اسپلیت تروپیکال گرین با قابلیت سرمایش و گرمایش این امکان را دارد تا در دمای 55 درجه سانتی گراد کار کند. کولر اسپلیت تروپیکال گرین مجهز به قابلیت پرتاب باد تا 15 متر، مجهز به کمپرسور روتاری با مصرف برق پایین، دارای فیلتر چندگانه به جهت تصفیه هوا و بهره مندی از گاز مبرد R410a که دوستدار محیط زیست می باشد.

کولر گازی تروپیکال گرین

کولر گازی اینورتر گرین

کولر گازی اینورتر گرین در ظرفیت های 9000 الی 24000 تولید می شوند. این دستگاه دارای ویژگی هایی از جمله مجهز به رده انرژی A، قابلیت سرمایش و گرمایش سریع، کمپرسور روتاری، مصرف برق پایین بع دلیل مجهز بودن به فناوری اینورتر، فیلتر چندگانه تصفیه هوا و قابلیت پرتاب باد تا 15 متر می باشد. 

کولر گازی اینورتر گرین

کولر گازی ON-OFF گرین

کولر گازی ON-OFF گرین با قابلیت تامین سرما و گرما که ظرفیت‌های 9000 تا 30000 بی تی و یو تولید و به بازار عرضه می‌شود. این دستگاه مجهز به فین‌های طلایی در کندانسور و اواپراتور، دارای فیلتر چندگانه جهت تصفیه هوا، مجهز به گاز مبرد R410a  دوستدار محیط زیست، مجهز به کمپرسور Rotary و قابلیت پرتاب باد تا 15 متر که از ویژگی های کاربردی کولر گازی معمولی گرین محسوب می شود.

کولر گازی on-off گرین

کولر گازی ایستاده گرین

کولر گازی ایستاده گرین در ظرفیت های 36000، 48000 و 60000 بی تی یو تولید می شوند. این مدل از اسپلیت ایستاده گرین دارای قابلیت سرمایش و گرمایش، مجهز فیلتر چندگانه جهت تصفیه هوا، دارای کمپرسور روتاری و اسکرال با مصرف برق کم می باشند که برای استفاده در مکان هایی مانند سالن اجتماعات، مسجد و بانک ها مناسب می باشد. نکاتی که در خرید کولر گازی ایستاده گرین باید به آن توجه کنید این است که ظرفیت اسپلیتی که برای محل کار یا منزل انتخاب می کنید پاسخگو متراژ موردنظر باشد برای تعیین ظرفیت دقیق بهتر است که از کارشناسان و متخصصان فنی کمک بگیرید. همچنین باید بدانید که عواملی مانند اقلیم جغرافیایی و موقعیت ساختمان نیز توجه کنید زیرا در تعیین ظرفیت دستگاه تاثیر خواهد داشت.

کولر گازی ایستاده گرین

کولر گازی پرتابل گرین

کولر گازی پرتابل گرین دارای قابلیت تامین سرمایش مطلوبی می باشد و از ورود آلودگی به محیط داخل جلوگیری می کند. این دستگاه به صورت یکپارچه بوده به همین دلیل وزن کمی داشته و جابه جایی و حمل آن آسان است. از ویژگی و مزایای اسپلیت پرتابل گرین می توان به قابلیت سرمایش بدون رطوبت، یکپارچه و وزن سبک، گاز مبرد R140a، مجهز به کمپرسور نوع روتاری با مصرف برق پایین، مجهز به بر چسب انرژی سری B، قابلیت کارکرد در مناطق معتدل تا دمای 15- تا 55 درجه سانتی گراد، دارای فیلتر چندگانه تصفیه هوا برای خروج میکروب و آلودگی هوا می باشد.

کولر گازی پرتابل گرین

 

دیدگاه شما

2020 © Copyright - almaatech.ir