loader-img
loader-img-2
کشور سازنده کولر گازی هایسنس

هایسنس یکی از برند های شناخته شده و پر طرفدار در بازار تهویه مطبوع، که دارای سیستم هایی مانند کولر گازی هایسنس، داکت اسپلیت هایسنس و... می باشد. چین کشور سازنده کولر گازی هایسنس در سال 1348 هجری شمسی شروع به فعالیت کرد و در سال 1380 شرکت زرین در ایران به واردات اسپلیت هایسنس پرداخت. بنابراین گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات شرکت هایسنس برعهده شرکت زرین می باشد.

کولر گازی های هایسنس در انواع ظرفیت 9000 تا 90000 بی تی یو در انواع اینورتر و معمولی با موقعیت نصب دیواری، ایستاده، پرتابل و کاستی طراحی و تولید می شوند. کمپانی تراست از بروزترین و منحصر به فرد ترین تجهیزات و تکنولوژی ها در ساختار دستگاه های خود استفاده کرده است. 

 

انواع کولر گازی هایسنس

اسپلیت هایسنس در انواع مدل کولر گازی معمولی هایسنس و کولر گازی اینورتر هایسنس با موقعیت نصب دیواری، ایستاده، پرتابل و کاستی طراحی و تولید می شوند. این کولر اسپلیت دارای قابلیت تامین سرمایش و گرمایش هستند.

همچنین به دلیل تنوعی بالایی که دارند برای انواع مکان های اداری، تجاری و مسکونی قابل استفاده هستند. گاز مبرد مورد استفاده این دستگاه R22 و یا R410 می باشد. در ادامه نیز به بررسی انواع مدل کولر گازی های برند هایسنس با ویژگی های آن خواهیم پرداخت:

 

کولر گازی ایستاده هایسنس

کولر گازی ایستاده هایسنس با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش در انواع ظرفیت های 36000 تا 90000 بی تی یو طراحی و تولید می شوند. اسپلیت ایستاده هایسنس شامل مدل هایHFH-36FM ، HFH-48FM، HFH-90FM مجهز به فیلتر های چند لایه تصفیه هوا، مجهز به رده مصرف B، امکان تنظیم فیلتر پلی پروپلین با قابلیت شستشو، دارای فیلتر کربن فعال، طراحی زیبا، قدرت خنک کنندگی بالا منحصر به فرد و گار مبرد R22 و R410 می باشند.

برق مصرفی مورد نیاز آن ها نیز می تواند یکی از نوع تکفاز و یا سه فاز باشد. این مدل از کولرگازی به دلیل حجم هوادهی بالایی که دارد برای مکان هایی با متراژ بالا مانند مساجد، بانک ها و... مناسب می باشد. همچنین کمپرسور مورد استفاده آن ها نیز مدل روتاری و اسکرال می باشد. 

کولر گازی ایستاده هایسنس


برای اطلاع از کشور سازنده کولر گازی تک الکتریک مقاله مربوط به آن را مطالعه نمایید.

 

کولر گازی دیواری هایسنس

اسپلیت دیواری هایسنس دارای راندمان و بازدهی بالا در انواع مدل سرد و گرم، سرد تولید می گردد. این دستگاه در ظرفیت های 9000 الی 30000 موجود می باشند و بر اساس ظرفیتی که دارند می توان برای انواع متراژها مورد استفاده قرار می گیرند.

در صورتی که این کولر اسپلیت ها مجهز به کیت اینورتر باشند این امکان را دارند تا مقدار 60 درصد در مصرف برق صرفه جویی کنند. کولر گازی دیواری Hisense طبق مدلی که دارد از یکی از کمپرسورهای روتاری و پیستونی بهره مند هستند. از ویژگی های کولر اسپلیت دیواری هایسنس می توان به فیلتر چند لایه به جهت تصفیه هوا از گرد و غبار اشاره نمود. اسپلیت های دیواری نوع اینورتر برند هایسنس شامل مدل های HIH-09TG،HIH-12TG ، HIH-18TG، HIH-24TG و HIH-30VQ می باشند.

کولر گازی دیواری هایسنس

کولر گازی پرتابل هایسنس

کولر گازی پرتابل هایسنس ظرفیت 12000 بی تی یو، دارای ابعاد و وزن کم که برای استفاده در متراژ های کوچک انتخاب مناسبی می باشد.
این مدل از اسپلیت hisense بازدهی بالایی داشته و مجهز به کمپرسور روتاری می باشد و همین امر سبب مناسب شدن این دستگاه برای مناطقی با آب و هوای معتدل گشته است.
از ویژگی های آن نیز می توان به فیلترهای چندگانه، نمایشگر LED، برچسب انرژی گرید A، مجهز به تایمر اتوماتیک، امکان حملو جابه جایی راحت و اشغال فضای بسیار کم اشاره نمود.

کولر گازی پرتابل هایسنس

کولر گازی کاستی هایسنس

اسپلیت کاستی هایسنس در انواع ظرفیت 18000 تا 60000 بی تی یو طراحی می شوند. این مدل از کولرگازی ها از دو یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده اند که یونیت داخلی آن ها در سقف کاذب نصب می گردد.
این دستگاه شامل مدل های HIC-18، HIC-24، HIC-36، HIC-48 وHIC-60  می باشد که مجهز به ویژگی های منحصر به فردی چون گاز مبرد دوستدار محیط R410، مجهز به تکنولوژی اینورتر با امکان صرفه جویی در مصرف برق، مجهز به کمپرسور روتاری، دارای بدنه ای از جنس ورق گالوانیزه و مقاوم در برابر پوسیدگی، دارای فیلترهای تصفیه هوا، مجهز به ریموت کنترل، صفحه نمایشگر و دریچه خروجی هوا به صورت یک طرفه و چهر طرفه می باشند.

کولر گازی کاستی هایسنس

گارانتی و خدمات پس از فروش انواع کولر گازی هایسنس

اسپلیت های برند هایسنس دارای 60 ماه گارانتی کمپرسور، 24 ماه قطعات فنی، 5 متر لوله و نصب رایگان کمپانی زرین هستند. همچنین وبسایت تخصصی تهویه مطبوع مهاجر تمام انواع مدل های کولر گازی هایسنس را با بهترین قیمت، گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز عرضه می نماید.
همچنین کارشناسان فنی و با تجربه ما در مسائلی چون خرید کولر گازی هایسنس و نصب و راه اندازی آن به شما کمک خواهند کرد. نکته ای که هنگام خرید اسپلیت های هایسنس باید به آن توجه کنید این است که دستگاه را از مکان های معتبر که دارای ضمانت اصلی زرین هستند تهیه نمایید تا از اصل بودن کالا و خدمات پس از فروش آن اطمینان داشته باشید.

دیدگاه شما

2020 © Copyright - almaatech.ir