loader-img
loader-img-2
کشور سازنده کولر گازی تک الکتریک

انواع کولر گازی تک الکتریک

تک الکتریک یکی از برندهای محبوب و پر استفاده در بازار تهویه مطبوع می باشد که کمپانی سازنده آن در کشور چین می باشد و کولر اسپلیت تک الکتریک بر اساس موقعیت نصب به انواع مدل دیواری، ایستاده و پنجره ای تقسیم می گردد که هر کدام دارای انواع ظرفیت ها و ویژگی های مختلف چون نصب و راه اندازی آسان و راحت، اشغال فضای کم، تنوع بالا در حجم و اندازه دستگاه، دارای ظرفیت خنک کنندگی بالا، هستند. در ادامه مقاله کشور سازنده کولر گازی تک الکتریک به بررسی بیشتر کولر گازی های برند تک الکتریک خواهیم پرداخت:

 

کولر گازی دیواری تک الکتریک

کولر گازی دیواری تک الکتریک در انواع ظرفیت 12000 الی 36000 بی تی یو و نوع اینورتر، معمولی و حاره ای طراحی و تولید می گردد. این اسپلیت ها دارای ویژگی هایی مانند ظاهر زیبا و دکوراتیو، قابلیت تامین سرمایش و گرمایش، گاز مبرد R22 و R410 یا سازگار با محیط، فیلتر هوا چند لایه، ابعاد و وزن کم و قابلیت کاهش مصرف برق تا 60 درصد در صورت مجهز بودن به فناوری اینورتر می باشد. همچنین کمپرسور مورد استفاده این مدل از کولر گازی ها براساس شرایط آب و هوایی می تواند یکی از مدل های کمپرسور روتاری و یا تروپیکال باشد. 

کولر گازی دیواری تک الکتریک


برای اطلاع از کشور سازنده کولر گازی گرین مقاله مربوط به آن را مطالعه نمایید.

 

کولر گازی ایستاده تک الکتریک

کولر گازی ایستاده تک الکتریک در انواع ظرفیت 36000 الی 96000 بی تی یو طراحی و تولید می شود که در ساخت آن نیز از بروزترین تکنولوژی های پیشرفته دنیا استفاده شده است. این مدل از اسپلیت تک الکتریک نیز دارای قابلیت عملکرد سرد و گرم بوده و در آن از گاز مبرد R22 و کمپرسور اسکرول بکار گرفته شده است. طراحی و ساخت کولر گازی ایستاده تک الکتریک علاوه بر زیبایی با کمترین میزان صدا و لرزش درکوتاه ترین زمان محیط را به درجه دلخواه رسانده و خنک می کند. کولرهای ایستاده تک الکتریک برای مکان هایی با متراژ بالا مانند مساجد، پاساژها، لابی هتل و... مناسب می باشد. از ویژگی های کاربردی این دستگاه نیز می توان به فیلترهای آن با قابلیت رفع بوی نامطبوع و امکان تنظیم دریچه خروجی کولر گازی ایستاده Tech Electric به صورت اتوماتیک یا دستی اشاره نمود. همچنین مجهز به قدرت پرتاب بالا با توانایی توزیع یکنواخت هوا می باشند.  

کولر گازی ایستاده تک الکتریک

کولر گازی پنجره ای تک الکتریک

کولر گازی پنجره ای تک الکتریک در ظرفیت های 18000 و 24000 بی تی یو موجود می باشند. این مدل از کولرگازی تک الکتریک قدرت خنک کنندگی بالایی دارد و با کمپرسور پیستونی و گاز مبرد R22 کار می کند به همین دلیل در مناطقی با آب و هوای گرمسیری قابل استفاده خواهد بود. از امکانات کولر گازی پنجره ای تک الکتریک می توان به دریچه توزیع هوا با قابلیت تنظیم جهت افقی و عمودی، امکان تنظیم دستی، مجهز به فیلتر های تصفیه با قابلیت فیلتراسیون بالا، مجهز به فن دمنده و کمپرسور با متریال مرغوب، کارکردی آرام و کم صدا و خنک کننده سرع اشاره کرد.

کولر گازی پنجره ای تک الکتریک

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی تک الکتریک

کولر گازی های تک الکتریک دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 18 ماه گارانتی شرکت بدر تک الکتریک می باشند. وبسایت تخصصی تهویه مطبوع مهاجر برای آسایش دمایی، افزایش کارایی تمامی محصولات برند تک الکتریک را با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه می نماید. همچنین به جهت خرید کولر گازی تک الکتریک و نصب و راه اندازی آن می توانید از کارشناسان باتجربه سایت مهاجر کمک بگیرید.

 

دیدگاه شما

2020 © Copyright - almaatech.ir