loader-img
loader-img-2
کشور سازنده کولر گازی زانتی

انواع کولر گازی زانتی

کولر گازی زانتی (Zaneti Air Conditioner) یکی از محصولات برند زانتی می باشد که جز دستگاه های شناخته شده در بازار تهویه مطبوع محسوب می گردد. اسپلیت زانتی بر اساس موقعیت نصب به انواع کولر گازی دیواری، ایستاده و پنجره ای در ظرفیت های مختلف 9000 الی 60000 بی تی یو تولید می شود. کشور سازنده کولر گازی زانتی چین می باشد.

همچنین کمپانی زانتی در تولید محصولات خود از تکنولوژی های پیشرفته، طراحی مدرن و دکوراتیو استفاده کرده به همین دلیل این امکان فراهم شده تا در محیط های مختلف مسکونی، تجاری و اداری از کولر گازی این مارک بتوان استفاده نمود.

همین امر سبب محبوبیت کولر اسپلیت زانتی بین مصرف کنندگان می باشد. تمام مدل و ظرفیت های کولر گازی زانتی دارای 18ماه گارانتی اصلی می باشند. وبسایت تهویه مطبوع مهاجر برای ایجاد آسایش دمایی، افزایش کارایی کولر گازی زانتی را بهترین قیمت و گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش عرضه می نماید. در ادامه این مقاله به بررسی بیشتر ویژگی ها و مشخصات انواع اسپلیت های زانتی خواهیم پرداخت:

 

کولر گازی دیواری زانتی

کولر گازی دیواری زانتی در ظرفیت های 9000 تا 36000 بی تی یو تولید می گردد. این کولر گازی ها بر اساس مدلی که دارند قابلیت استفاده در مناطق حاره ای و معتدل را خواهند داشت. برق مصرفی اسپلیت دیواری زانتی تک فاز 220 ولت و در صورتی که ظرفیت بالا باشد از سه فاز 380 ولت در آن ها استفاده می شود.

در برخی از مدل ها نیز از فناوری اینورتر استفاده شده که سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد.
از ویژگی های کولر گازی زانتی نوع دیواری می توان به طراحی زیبای پنل داخلی، حجم پایین و اشغال فضای کم، مجهز بودن به صفحه نمایش LCD با ریموت کنترل، پرتاب باد 4 جهته، فیلتر ویتامین سی، نمایشگر برای نشان دادن دمای محیط،  فیلترهایی با قبلیت تعویض و شست و شو اشاره نمود.
همچنین از دیگر مزایای این دستگاه حجم بالای هوادهی، کارکردی آرام و کم صدا، گاز دوستدار محیط R410a، مجهز به اواپراتور طلایی مقام مقابل زنگ زدگی، راندمان بالا و امکان روشن و خاموش شدن خودکار می باشد.

 

کولر گازی دیواری زانتی

برای اطلاع از کشور سازنده کولر گازی جی پلاس نیز می توانید مقاله مربوط به آن را مطالعه نمایید.

کولر گازی ایستاده زانتی

اسپلیت ایستاده زانتی با قابلیت تامین سرمایش و گرمایش در ظرفیت های 36000، 48000 و 60000 بی تی یو تولید می شود. این کولر گازی ایستاده از بروزترین تکنولوژی های دنیا بهره مند شده و به دلیل مجهز بودن به کمپرسور اسکرال تروپیکال برای استفاده در مناطق گرمسیری مناسب خواهند بود.

گاز مبرد مورد استفاده کولراسپلیت زانتی R22 می باشد و با برق مصرفی 3 فاز 380 ولت کار می کند. این دستگاه دارای ویژگی های منحصر به فرد و کاربردی بیشتری از جمله طراحی زیبا و دکوراتیو، مجهز به کندانسور و اواپراتور طلایی مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی، بهره مندی از فیلتر های تصفیه هوا، قدرت خنک کنندگی سریع با سطح صدای پایین، امکان رطوبت زدایی بالا در اسپلیت ایستاده زانتی، مجهز به قابلیت روشن و خاموش شدن خودکار، امکان کار در دمای بالای 60 درجه سانتیگراد و دارای راندمان بالا و پرتاب باد 4 جهته می باشد.

 

کولر گازی ایستاده زانتی

 

کولر گازی پنجره ای زانتی

کولر گازی پنجره ای زانتی تنها در ظرفیت 18000 بی تی یو موجود می باشد. این کولر گازی دارای طراحی جمع و جوری می باشد که فضای کمی را اشغال می کند. نصب کولر اسپلیت پنجره ای زانتی بسیار ساده بوده و بر روی پنجره قرار می می گیرد.

این کولر گازی دارای خصوصیت هایی مانند هزینه نصب پایین، قابلیت تامین سرمایش در مناطق تروپیکال، مجهزبه کمپرسورروتاری تروپیکال برند  GMCCتوشیبا، دارای قابلیت تغییر اتوماتیک مسیر پرتاب باد، مجهز به سیستم روشن شدن خودکار پس از قطع و وصل شدن برق، دارای اواپراتور و کندانسور طلایی مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی و بهره مندی از سیستم توربو جهت خنک کنندگی سریع محیط می باشد.

 

کولر گازی پنجره ای زانتی

دیدگاه شما

2020 © Copyright - almaatech.ir