loader-img
loader-img-2
کشور سازنده کولر گازی جی پلاس

انواع کولر گازی جی پلاس

برند جی پلاس (GPLUS) از دی ماه سال 1398 جایگزین برند ال جی شد. این برند زیر مجموعه شرکت گلدیران بوده بنابراین گارانتی محصولات برند جی پلاس نیز برعهده شرکت گلدیران می باشد. کشور سازنده کولر گازی جی پلاس چین بوده و برخی از محصولات آن در ایران مونتاژ می شوند.

محصولات جی پلاس از جمله کولر گازی این برند با نظارت مهندسان و متخصصان حرفه ای ساخته شده است و در تولید این اسپلیت از قطعات و تجهیزات با کیفیت و مقاوم استفاده شده و از بروزترین فناوری های پیشرفته در ساختار آن ها استفاده شده است.

کولر گازی های جی پلاس دارای قابلیت ایجاد سرما و گرما هستند و بر اساس موقعیت نصب به انواع مدل دیواری و ایستاده تقسیم می شوند که نوع دیواری آن نیز در مدل اینورتر و معمولی و در ظرفیت های 9000 الی 30000 بی تی یو طراحی و تولید می شوند.

کولرگازی اینورتر جی پلاس به دلیل مجهز بودن به کیت اینورتر این توانایی را دارند تا میزان 60 درصد در مصرف برق صرفه جویی کنند. بهره مندی از کمپرسور قدرتمند که خنک کنندگی بالایی دارد. دارای وزن پایین و ابعاد کم که نصب و راه اندازی این دستگاه را ساده تر کرده است. مجهز به فیلتر چند لایه تصفیه که با آن از ورود انواع باکتری و گرد و غبار جلوگیری می شود.

 

کولر گازی دیواری جی پلاس 

کولر گازی دیواری جی پلاس در ظرفیت های 9000 تا 3000 BTU و انواع مدل کولر گازی دیواری حاره ای جی پلاس، کولر گازی دیواری اینورتر جی پلاس و کولر گازی دیواری روتاری جی پلاس موجود می باشند. که دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند بدنه ای از جنس فلز با کیفیت بالا که سبب شده اسپلیت در مقابل پوسیدگی و زنگ زدگی مقاوم باشد.

مجهز به تکنولوژی های پیشرفته مانند سنسور هوشمند، دریچه متحرک اتوماتیک و صفحه نمایش LED، مجهز به توربو به جهت ایجاد هوای خنک در کمترین زمان، دارای قابلیت پرتاب باد به صورت چهار طرفه، دارای عملکردی آرام و کم صدا و دارای حالت خوب می باشد.

همچنین مجهز به فیلتر های مختلف و کاربردی از جمله فیلتر پلاسما، فیلتر ضد آنفلونزا H1 N1 و فیلتر ضد آلرژی می باشد که برای افزایش عمر دستگاه بهتر است که هر چند ماه آن را عوض کنید. دارای حالت ECO به جهت صرف جویی در مصرف انرژی، مجهز به تایمر برای تنظیمات فعالیت اسپلیت، مجهز فناوری اینورتر، رطوبت زدایی Dry جهت کاهش رطوبت محیط 

کولر گازی دیواری جی پلاس

برای اطلاع از کشور سازنده کولر گازی ایران رادیاتور مقاله مربوط به آن را مطالعه نمایید.

تعیین ظرفیت کولر گازی دیواری جی پلاس

تعیین ظرفیت های اسپلیت دیواری جی پلاس به صورت جدول زیر انجام می شود:
 

ظرفیت کولر گازی جی پلاس متراژ محیط (بر اساس متر مربع)
9000 12 الی 20
12000 20 الی 30
18000 30 الی 45
24000 45 الی 60
30000 60 الی 75

 

البته نکته ای که در تعیین ظرفیت کولر گازی ها باید به آن توجه کنید عوامل تاثیر گذاری مانند منطقه جغرافیایی (آب و هوای معتدل یا گرمسیری)، مقدار آفتاب گیر بودن، ضخامت دیوار ها و تعداد پنجره ها می باشد که در تعیین ظرفیت دقیق تاثیرگذار خواهد بود. همچنین نوع دستگاه نیز مهم است به عنوان مثال در صورتی اسپلیت جی پلاس از نوع دیواری باشد قدرت پرتاب باد و میزان متراژ محیطی که پاسخگو خواهد بود با کولر گازی جی پلاس نوع ایستاده متفاوت خواهد بود.

 

کولر گازی ایستاده جی پلاس 

کولر گازی ایستاده جی پلاس در انواع ظرفیت های 36000 الی 60000 بی تی یو طراحی تولید می شوند و به دلیل ظرفیت هوادهی که دارند برای مکان هایی با متراژ بالا مانند مساجد، پاساژها و مکان های عمومی مناسب می باشد. از امکانات اسپلیت ایستاده جی پلاس می توان به قابلیت دوگانه سرمایش و گرمایش، کمپرسور روتاری، مجهز به گاز مبرد R410a، رده انرژی A، قابلیت پرتاب باد چهار جهته  با توزیع یکنواخت هوا می باشد. این کولر اسپلیت ایستاده جی پلاس به علت ویژگی هایی که دارد برای استفاده در مناطقی با آب و هوای معتدل مناسب خواهد بود.

کولر گازی ایستاده جی پلاس

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی جی پلاس

تمام مدل و ظرفیت های کولر گازی جی پلاس دارای 60 ماه گارانتی کمپرسور، 24 ماه قطعات فنی و 10 سال خدمات پس از فروش کمپانی گلدیران می باشند.
وبسایت تهویه مطبوع مهاجر کولرگازی های جی پلاس را با گارانتی اصلی، بهترین قیمت و خدمات پس از فروش ارائه می دهد. کارشناسان و مهندسان فنی این سایت مهاجر به جهت آسایش دمایی، افزایش کارایی در انجام اموری مهمی مانند خرید کولر گازی، تعیین ظرفیت، نصب و راه اندازی و استعلام قیمت کولر گازی به مشتریان عزیز کمک خواهند کرد تا خریداران محترم بتوانند بهترین کولر گازی را بر اساس شرایطی که دارند برای محل کار و منزل انتخاب نمایند.

دیدگاه شما

2020 © Copyright - almaatech.ir