loader-img
loader-img-2
معرفی بهترین و پر فروش ترین داکت اسپلیت ها

بهترین برند داکت اسپلیت

داکت اسپلیت یک از سیستم های رایج گرمایشی و سرمایشی است که در سقف کاذب تعبیه می شود و هوا را به وسیله کانال به فضای داخل انتقال می دهد. اسپلیت کانالی ها از دو بخش هواساز و کندانسور تشکیل شده اند و این دو بخش با دو لوله مسی به یکدیگر وصل می شوند. همچنین این سیستم در دو نوع معمولی و اینورتر تولید و عرضه می گردند. اسپلیت کانالی مانند هر دستگاهی دارای مزایای و معایبی می باشند که باید آن را در نظر بگیرید به عنوان مثال اگر بخواهیم به مزایای آن اشاره کنیم می توانیم قیمت مناسب آن نسبت سایر دستگاه ها، قابلیت استفاده از آن در واحد ها به صورت مجزا و راندمان بالا با امکان تامین هوای تازه را نام برد. از معایب این سیستم نیز بالا بودن میزان صدای کارکرد آن و نداشتن امکان کنترل دمای هر اتاق به صورت مجزا می باشد. هنگام خرید داکت اسپلیت از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید تعیین ظرفیت و متراژ فضای مورد نیاز می باشد. همچنین از دیگر مسائلی که باید به آن توجه کنید برند دستگاه بوده که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند. در این مقاله به بررسی برخی از بهترین برند های اسپلیت کانالی می پردازیم.

 

داکت اسپلیت وستن ایر

داکت اسپلیت وستن ایر (Westen Air Duct Split) یکی از پر فروش ترین برند های بازار می باشد که در دو نوع معمولی (دور ثابت) و اینورتر (دور متغیر) که دارای فشار استاتیکی بالا معادل 50 الی 80 پاسکال می باشد. این موضوع باعث می شود  زمانی که  طول کانال کشی بالا می رود cfm هوادهی کاهش یابد. داکت های وستن ایر در ظرفیت های 2 تن تبرید تا 5 تن تبرید تولید می شوند و در واحدهای مسکونی بزرگ تر از 150 متر (تا 350 متر)، لابی هتل ها و فضاهای عمومی بزرگ در پوشیده که نیاز به تهویه هوا مطبوع و دمای مناسب در چهار فصل را دارند قابل استفاده است.

دستگاه های تهویه مطبوع وستن ایر از نوع اسپلیت کانالی می توانند با تامین هوای تازه 30 درصدی و ایجاد ماژول یعنی استفاده از دستگاه به طور همزمان مانیتورینگ متوسط یک ترموستات بهترین تهویه مطبوع با کمترین مصرف انرژی را به کاربران عزیز ارائه دهند. همچنین از دیگر ویژگی هایی که می توان به آن اشاره کرد مجهز بودن آن به گاز مبرد R410a، قابلیت تامین گرمایش با استفاده از کویل آبگرم، مجهز به کمپرسور روتاری می باشد. این دستگاه دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 2 سال ضمانت سایر قطعات هستند. سایت مهاجر ارائه دهنده تمامی ظرفیت های اسپلیت کانالی وستن ایر با گارانتی اصل کالا می باشد.

داکت اسپلیت وستن ایر

داکت اسپلیت ال جی

داکت اسپلیت ال جی (LG Duct Split) در دو نوع معمولی و اینورتر و ظرفیت های 18000 الی 60000 تولید و عرضه می شوند. این دستگاه دارای ابعاد یونیت داخلی کم حجم و کوچک، دارای راندمان بالا، مجهز به فین های Gold Fin در کندانسورهای یونیت خارجی و دارای عملکردی کم صدا به دلیل جنس پلاستیکی و طراحی خاص بلوور فن یونیت خارجی می باشد. داکت اسپیلت های ال جی دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 24 ماه سایر قطعات شرکت گلدیران می باشند.

داکت اسپلیت ال جی

داکت اسپلیت گرین

داکت اسپلیت گرین (Green Duct Split) در نوع دیواری و سقفی با ظرفیت های 18000 تا 60000 بی تی یو و امکانات ویژه ای نظیر قابلیت کارکرد در مناطق حاره ای و معتدل، مجهز به ترموستات دیواری، دارای بدنه کندانسور فلزی که عمر دستگاه را افزایش می دهد. همچین این دستگاه مجهز به یونیت داخلی از جنس ورق گالوانیزه، دارای فیلتر هوای چندلایه، مجهز به کمپرسور Twin Rotary، دارای راندمان بالا و وزن سبک می باشد. اسپلیت کانالی گرین دارای گارانتی کمپرسور به مدت 5 سال و سایر قطعات به مدت 2 سال هستند. همچنین ارائه ضمانت این دستگاه بر عهده پشم شیشه پارس می باشد.

داکت اسپلیت گرین

داکت اسپلیت وست کول

داکت اسپلیت وست کول (West Cool Duct Split) در ظرفیت های 24000 تا 60000 بی تی یو طراحی و تولید می شوند. این دستگاه دارای ویژگی های منحصر به فردی از جمله قابلیت تهویه چند فضا به صورت هم زمان، امکان نصب کویل آبگرم، مجهز به ترموستات برای تنظیم دما، مناسب برای فضاهای بزرگ و کوچک، دارای فشار استاتیکی بالا، استفاده از متریال بسیار عالی در ساخت بدنه و کارکردی آرام و کم صدا می باشد. اسپلیت کانالی وست کول دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 2 سال سایر قطعات توسط سایت مهاجر می باشند.

داکت اسپلیت وست کول

داکت اسپلیت آکس

داکت اسپلیت آکس (Aux Duct Split) موجود در ظرفیت های 24000  الی 60000 بی تی یو که مجهز به یونیت داخلی از جنس ورق گالوانیزه، قابل استفاده در مناطق معتدل، مجهز به کمپرسور روتاری، دارای قدرت پرتاب باد بالا و مجهز به دریچه مکش هوا از زیر دستگاه برای ایجاد هوای خنک در محیط که از ویژگی های کاربردی و خاص این دستگاه محسوب می گردد. اسپلیت کانالی های آکس توسط شرکت پاک سرویس به مدت 60 ماه گارانتی کمپرسور و 24 ماه گارانتی سایر قطعات ضمانت شده اند.

داکت اسپلیت آکس

داکت اسپلیت ایران رادیاتور

داکت اسپلیت ایران رادیاتور (Iran Radiator Duct Split) موجود در سه ظرفیت 24000، 30000 و 36000 بی تی یو با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش که مجهز به مزایایی مانند فیلتر تهویه هوا، ابعاد کوچک و وزن کم، سیستم عیب یابی خودکار، عملکردی آرام، مجهز به  ترموستات تنظیم دما و کمپرسور روتاری می باشد. همچنین تمامی اسپلیت کانالی های ایران رادیاتور دارای ضمانت 5  سال گارانتی کمپرسور و 18 ماه سایر قطعات می باشند.

داکت اسپلیت ایران رادیاتور

داکت اسپلیت جی پلاس

داکت اسپلیت جی پلاس (G Plus Duct Split) در ظرفیت های 24000 تا 60000 بی تی یو مناسب برای فضاهای عمومی، بیمارستان ها، مسجدها و... می باشد. دارای ویژگی هایی مانند فین های آبی رنگ، ترموستات قابل تنظیم، فناوری اینورتر، کمپرسور روتاری، گاز به مبرد R410A و دارای قابلیت اتصال به کویل آبگرم جهت تامین هوای گرم در سرما می باشد. اسپلیت کانالی های جی پلاس دارای ضمانت 5 سال گارانتی کمپرسور و 24 ماه گارانتی سایر قطعات شرکت گلدیران می باشند.

داکت اسپلیت جی پلاس

داکت اسپلیت میدیا

داکت اسپلیت میدیا (Media Duct Split) دارای مزایای منحصر به فرد خود مانند وزن و ابعا کم، کیفیت و راندمان بالا، صدای کم، مجهز به کمپرسور اسکرال، مجهز گاز مبرد R22، دارای فن سانتریفیوژ از جنس پلاستیک، مجهز به فیلترهای قابل شستشو و پوشش عایق پنج میل می باشد. این دستگاه در انواع اینورتر و معمولی با ظرفیت های 24000 الی 60000 بی تی یو عرضه می شود. داکت های اسپلیت میدیا دارای 5 ماه گارانتی کمپرسور و 18 ماه سایر قطعات توسط شرکت بانیان می باشند.

داکت اسپلیت میدیا

داکت اسپلیت سامسونگ

داکت اسپلیت سامسونگ (Samsung Duct Split) در ظرفیت های 18000 تا 60000 بی تی یو دارای خصوصیاتی مانند مجهز بودن به کمپرسور دیجیتالی اینوتر و دور ثابت، دارای فین های کندانسور Blue Fin، دارای فن یونیت داخلی از جنس فلزی می باشد. تمامی اسپلیت کانالی های سامسونگ دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 18 ماه سایر قطعات سام سرویس می باشند.

داکت اسپلیت سامسونگ

داکت اسپلیت اجنرال

داکت اسپلیت اجنرال (O General Duct Split) در دو نوع اینورتر و بدون اینورتر موجود می باشند. و دارای مزایا و خصوصیت هایی مانند برچسب انرژی گرید A، مجهز به کمپرسور روتاری و دارای کیت اینورتر که در ظرفیت های 24000 تا 60000 تولید و عرضه می شود. همچنین تمامی داکت اسپیلت های اجنرال دارای ضمانت 5 سال گارانتی کمپرسور و 24 ماه سایر قطعات شرکت تهویه نیا می باشند.

داکت اسپلیت اجنرال

داکت اسپلیت میتسوبیشی

داکت اسپلیت میتسوبیشی (Mitsubishi Duct Split) در ظرفیت های سرمایشی بسیار متنوع بین 18000 تا 60000 بی تی یو که دارای انواع کمپرسورهای دورثابت و اینورتر بوده و مجهز به بلوور پلاستیکی، فن مکش پشت اواپراتور دستگاه، مجهز به فیلتر تصفیه هوا، دارای راندمان بسیار بالا و مصرف برق پایین هستند و آسایش ساکنین ساختمان‌ها را به خوبی تامین می کنند. این دستگاه دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 18 ماه گارانتی سایر قطعات می باشد.

داکت اسپلیت میتسوبیشی

داکت اسپلیت تک الکتریک

داکت اسپلیت تک الکتریک (Tech Electric Duct Split) در دو نوع معمولی و اینورتر تولید می شوند و دارای ظرفیت های بین 18000 تا 60000 می باشند. این دستگاه دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند مجهز به ریموت کنترل و ترموستات، توانایی اتصال به کویل گرمایی، مجهز به موتور فن سه دور به جهت تنظیم شدت هوادهی، مجهز به کمپرسور اسکرال و یا روتاری با راندمانی بالا می باشد. این دستگاه دارای 60 ماه گارانتی کمپرسور و 24 ماه قطعات می باشند.

داکت اسپلیت تک الکتریک

بهترین کولر گازی

برای انتخاب بهترین کولرگازی باید نکات مهمی از جمله ظرفیت کولر گازی و عوامل تاثیرگذار بر ظرفیت آن را در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر کولر گازی دارای ظرفیت 9000 تا متراژ 12 متر مربع برای پشت بام و تا 15 متر مربع برای طبقات را جوابگو می باشد. موردی دیگه ای که روی بهتر بودن یک کولرگازی نسبت به سایر دیگر مدل ها تاثیرگذار خواهد بود کلاس آب و هوایی اسپلیت موردنظر می باشد زیرا دستگاه هایی که دارای کلاس آب و هوایی گرمسیری می باشد برای مناطقی مانند خوزستان، بوشهر، هرمزگان و... برای اطلاع بیشتر درباره بهترین برند کولر گازی می توانید مقاله بهترین کولر گازی را مطالعه نمایید.

 

کلام آخر

به صورت کلی نمی توان بهترین برند داکت اسپلیت را به برند خاصی اختصاص داد چرا که هر کدام از برند ها نسبت به ویژگی هایی که دارند می تواند برای استفاده مناسب باشند. بنابراین هنگام خرید بهترین مارک اسپلیت کانالی نسبت به شرایط و ویژگی هایی که مد نظر دارید دستگاه مورد نظر را انتخاب کنید. وبسایت تخصصی تهویه مطبوع مهاجر از بزرگ ترین و معتبر ترین مراجع آنلاین محصولات سرمایشی و گرمایشی با ارائه بهترین خدمات پس از فروش و گارانتی اصل کالا می باشد که می توانید به جهت خرید انواع محصولات با بهترین قیمت اقدام نماید.

 

دیدگاه شما
سروش رضایی سروش رضایی
4 آبان 1401

سلام من داکت اسپلیت وستن ایر ظرفیت 48000 برای دفتر کارم خریدم و راضی بودم مرسی از توضیحاتتون.

تهویه مهاجر تهویه مهاجر

سلام جناب رضایی عزیزم ممنون از نظردهی ارزشمند شما. خوشحالیم که مقاله براتون کاربردی بوده.

سروش سروش
6 اردیبهشت 1401

یونیت داخلی داکت اسپلیت کجا نصب بشه بهتره؟

تهویه مهاجر تهویه مهاجر

یونیت های داخلی اسپلیت کانالی چون مکش هوا را از زیر یا پشت دستگاه انجام می دهند بنابراین بهتره که نزدیک آشپزخانه یا سرویس بهداشتی نصب نشوند تا بوی محیط آن در فضای محیط پخش نشود.

آریا آریا
21 فروردین 1401

یونیت خارجی داکت اسپلیت کجا نصب میشه؟

تهویه مهاجر تهویه مهاجر

یونیت خارجی داکت اسپلیت ها را مثل کولرگازی می توانید در تراس و یا پشت بام نصب نمایید.

کامیار فلاح کامیار فلاح
20 فروردین 1401

سلام ممنون از اطلاعات خوبتون من داکت اسپلیت 48000 وستن ایر میخوام میشه راهنماییم کنید؟

تهویه مهاجر تهویه مهاجر

سلام جناب فلاح عزیز کارشناسان تهویه مطبوع مهاجر به جهت راهنمایی با شما تماس خواهند گرفت.

2020 © Copyright - almaatech.ir