loader-img
loader-img-2
بهترین برند های کولر گازی

راهنمای خرید بهترین برند کولرگازی

هنگامی که می خواهید کولرگازی بخرید مواردی هست که باید به آن توجه کنید تا بتوانید بهترین اسپلیت را انتخاب کنید. به عنوان مثال کم مصرف بودن دستگاه، مجهز بودن به تکنولوژی فین های طلایی، ظرفیت کولر گازی برای فضای مورد نظر، عوامل تاثیرگذار در تعیین ظرفیت اسپلیت، بهترین کمپرسور کولر گازی، اینورتر یا معمولی بودن آن، میزان برق مصرفی، پرتاب باد و مناطق جغرافیایی در خرید شما عزیزان بسیار حائز اهمیت خواهد بود. برخی از استانداردها هستند که برای دستگاه لازم هستند که می توانید آن ها را در مقاله استانداردهای کولر گازی مطالعه نمایید.

 

کولرگازی با چه ظرفیتی بخریم؟

کولرگازی ها در انواع مختلفی وجود دارند مانند دیواری، ایستاده، پرتابل، پنجره ای و کاستی که با توجه به شرایط و نوع کاربری که دارند برای استفاده انتخاب خواهند شد. در اینجا کولرگازی را براساس متراژ و ظرفیت مورد نظر بررسی خواهیم کرد.

ظرفیت کولر گازی متراژ بر اساس متر مربع
9000 از 15 تا 20
12000 از 20 تا 25
18000 از 30 تا 40
24000 از 50 تا 60
30000 از 65 تا 80
36000 از 100 تا 110
48000 از 120 تا 150
60000 از 150 تا 170
90000 از 200 تا 270

 

چه عواملی در ظرفیت کولرگازی تاثیر دارد؟

عوامل مهمی که می تواند در تعیین ظرفیت تاثیرگذار باشد شامل مساحت محیط، میزان رفت و آمد، آب و هوا منطقه شما، تعداد افراد حاضر در فضا، آفتاب گیر بودن فضا، ارتفاع سقف، دستگاه های گرمازا و میزان گردش هوا می باشد. برای محاسبه بهترین مساحت، یکای اندازه گیری ظرفیت اسپیلیت را باید بدانید. یا می توانید از کارشناسان با تجربه سایت مهاجر کمک بگیرید.

 

چه کولرگازی برای مناطق مختلف مناسب است؟

کولرگازی با توجه به مناطق آب و هوایی مختلف به سه کلاس تقسیم می گردد که شامل آب و هوای معتدل، خنک و گرمسیری می باشد. اسپلیت هایی که کلاس گرمسیری را دارند مناسب مناطق جنوبی و گرمسیری مانند هرمزگان، بوشهر، خوزستان و سیستان و بلوچستان می باشند. در مناطق خشک نیز معمولا از کولر آبی استفاده می شود.

انواع کولرگازی

 

میزان برق مصرفی در کولرگازی چگونه است؟

کولر گازی در مقایسه با کولر آبی که بیشتر برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد مصرف برق بالاتری دارد و با بهینه سازی اسپلیت ها برچسب انرژی آن به درجه A و بالاتر می رسد و استفاده از سیستم اینورتر موجب کاهش مصرف برق می گردد. برای جلوگیری از هزینه های بالا به مصرف برق خود توجه نمایید زیرا ممکن است به اندازه ای که برای خرید آن هزینه کرده اید بابت دستگاه هزینه برق بپردازید.

 

چه کمپرسوری برای کولرگازی مناسب است؟

انواع مختلفی کمپرسور وجود دارد که در مدل های مختلف اسپلیت ها استفاده می شوند. از میان آن ها می توان به کمپرسور اسکرول که بهترین نوع آن می باشد اشاره نمود. البته کمپرسور اسکرول قیمت بالایی دارد و کمتر از آن استفاده می شود و در حال حاضر اکثر کولرهای گازی ها از نوع روتاری استفاده می نمایند.
 

کمپرسور کولرگازی

 

پرفروش ترین کولر گازی‌ها در ایران کدام است؟

 

1. کولر گازی اجنرال:

اجنرال (OGeneral) یک برند ژاپنی پرفروش و باسابقه که انواع سیستم های مطبوع را تولید می نماید. کولرگازی اجنرال کیفیت بالایی داشته و به علت استحکام قطعه ها، صدای کم و مصرف انرژی پایینی که دارد توانسته جز لیست بهترین برند های کولرگازی قرار بگیرد. این دستگاه در ایران محبوبیت بالایی دارد و اگر تنطیمات درست روی آن اعمال شود می تواند با بهترین بازدهی و کمترین مصرف انرژی کار کند.

کولر گازی اجنرال

2. کولر گازی گری:

گری (Gree) برند محبوب دیگری است که رضایت خریداران را کسب کرده و به دلیل کیفیت خوب، راندمان بالا، صرفه جویی در مصرف انرژی، مناسب برای شرایط آب و هوای گرمسیری، تنوع بالا، استحکام بدنه، قابلیت گرمایش و سرمایش فوق العاده که دارد جز دستگاه های پرفروش در بازار تهویه ایران قرار گرفته است. همچنین کولرگازی گری به دلیل کم حجم بودن پنل داخلی فضای کمی را اشغال می کند که این ویژگی می تواند انتخاب خوبی برای فضای خانه و محل کار باشد. 

این کولرگازی در انواع مدل های زیر موجود می باشد:

  • مدل icool H Smatic
  • مدل S4matic
  • مدل accent
  • مدل Gmatic
  • مدل G4matic
  • مدل Qmatic
  • مدل Q4matic
  • مدل Dmatic
  • مدل icool lomo
  • مدل isave 

کولر گازی گری

3. کولر گازی ال جی:

ال جی (LG) از دیگر برندهای برتر در عرصه تهویه مطبوع می باشد و توانسته محبوبیت زیادی در بازار تهویه ایران کسب نماید. کولرگازی ال جی تولید کشور کره بوده و به دلیل امکانات و مزایای خاص خود مانند کارایی بالا، مصرف انرژی بهینه، امکان نصب ساده، طراحی زیبا، مجهز به سیستم تهویه، سیستم محافظ دستگاه از نوسانات برق و قیمت مناسب توانسته جز برندهای پرفروش قرار بگیرد.

این کولرگازی در انواع مدل های زیر موجود می باشد:

  • مدل نکست پلاس
  • مدل تایتان
  • مدل تایتان بیگ
  • مدل نکست وان
  • مدل تایتان آرت کول
  • مدل نیو تایتان
  • مدل نکست فایتینگ

کولر گازی ال جی

4.کولرگازی وستن ایر:

وستن ایر (Westen Air) برندی محبوب که مونتاژ ایران می باشد. و مجهز به ویژگی های منحصر به فردی مانند برچسب انرژی A، ظرفیت هوادهی واقعی، فناوری اینورتر، مجهز به کمپرسور روتاری می باشد. کولرگازی وستن ایر بر اساس موقعیت نصب به انواع ایستاده، دیواری، پرتابل، کاستی، پنجره ای تقسیم می شود. و به دلیل کیفیت و زیبایی که دارد توجه زیادی را به خود جلب کرده و از دستگاه های پرفروش بازار تهویه ایران می باشد.

کولر گازی وستن ایر

5. کولرگازی سامسونگ:

سامسونگ (Samsung) از دیگر برندهای کره جنوبی است که به علت امکاناتی پیشرفته و ویژگی های فوق العاده مانند طراحی فوق العاده، فناوری های روز دنیا، قابلیت پرتاب باد مستقیم، خنک کنندگی سریع، بازدهی بالا، حالت پیشرفته، حالت خواب و فیلترهای عالی توانسته اعتماد مشتریان را کسب نماید. اما متاسفانه امروزه به دلیل به صرفه نبودن هزینه ها و بهینه نبودن واردات این محصول برای ایران واردات کولرگازی های سامسونگ کمرنگ شده است و اکثرا اصل کالا در بازار وجود ندارد.

کولر گازی سامسونگ

6. کولرگازی ایران رایاتور:

ایران رادیاتور (IranRadiator) نیز از برندهای قابل اعتماد و خوب ایرانی می باشد که در بازار تهویه ایران طرفدار زیادی دارد. کولرگازی ایران رادیاتور مجهز به کمپرسور روتاری استو در ظرفیت های 9000 تا 30000 موجود می باشد. این دستگاه برای آب و هوای معتدل مناسب بوده و دارای ویژگی هایی مانند ظاهر زیبا، قیمت مقرون به صرفه، خدمات پس از فروش مناسب می باشد.

کولر گازی ایران رادیاتور

7.کولر گازی وست کول

وست کول (West Cool) محصولی تولید شده در ایران که مجهز به ویژگی های خاصی مانند فیلتر چندگانه، ریموت بی سیم، نصب ساده و آسان، قابلیت پرتاب هوا تا 15 متر، صرفه جویی در مصرف انرژی، کمپرسور روتاری، تایمر 24 ساعته می باشد. کولرگازی وست کول به دلیل قیمت مناسب و کارایی بالایی که دارد جز محصولات پرفروش و محبوب بازار تهویه مطبوع ایران می باشد.

کولر گازی وست کول

8. کولر گازی هایسنس

هایسنس (Hisense) یکی دیگر از برندهای ایرانی محبوب بازار تهیه که به دلیل ویژگی ایی از جمله کارکرد کم صدا، تکنولوژی اینورتر، مصرف کم، توات سرمایش و گرمایش قوی، طراحی پنل زیبا،  قابلیت اتوماتیک پرتاب باد و قابلیت تنظیم پرتاب باد افقی به صورت دستی می باشد. کولرگازی هایسنس توانسته طرفداران خود را در بازار تهویه ایران کسب نماید.
 

کولر گازی هایسنس

بهترین کولر گازی ایستاده

کولرگازی ایستاده یکی از انواع کولرگازی ها در صنعت تهویه مطبوع می باشد که به جهت ایجاد گرمایش و سرمایش در محیط خانه مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به مدل ها، ظرفیت های مختلف و کاربری های خاصی که دارند در انواع مناطق جغرافیایی در سطح کشور، مکان های عمومی مانند فروشگاه ها، مساجد، دانشگاه، بیمارستان و... مورد استفاده قرار می گیرند.

چنانچه مصرف کننده امکان نصب کولر پنجره ای را نداشته باشد یا به دلایل مختلفی مانند مستاجر بودن امکان نصب آن را ندارند به ناچار سراغ اسپلیت های ایستاده می روند.  
امروزه کولر گازی های ایستاده بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته اند. این سیستم از نظر پنل ظاهری با دیگر کولرها متفاوت است، پنل باریک و بلندی دارد که به صورت ایستاده قرار می گیرد ولی از لحاظ عملکرد دقیقا مشابه دیگر کولرهای گازی عمل می کند.

این دستگاه از دو بخش بیرونی و داخلی تشکیل شده که کندانسور در بیرون از محیط  و پنل داخلی نیز در فضای اتاق قرار می گیرند. برندهای متفاوت معتبری هستند که این نوع کولر گازی را تولید و وارد بازار تهویه می نمایند و هر یک از برندها حتی برندهای تولید داخل که قطعات را تامین و با کیفیت عالی مونتاژ می کنند با توجه به اعتبار و کیفیتی که دارند مورد توجه مصرف کننده قرار می گیرند.

در این میان ممکن است محصولاتی تولید گردد که از لحاظ تکنولوژی، طراحی ظاهری پنل، بهینه بودن دستگاه، قدرت پرتاب دستگاه، خنک کنندگی و بسیاری مزایای دیگر، برتر و بهتر باشند. اینگونه موارد را ممکن است در هر برندی مشاهده نمود و البته همه مزایای ذکر شده در یک دستگاه وجود ندارد در بعضی مواقع به دلیل صرف هزینه های پایین تر ممکن است از دستگاهی استفاده شود که همه گزینه های برتر را یکجا نداشته باشد. 

 

بهترین کولرگازی های ایستاده 2021

کولر گازی ایستاده بوش 48000

کولرگازی ایستاده بوش مدل B1ZMI48005 با ظرفیت 48000 سیستمی است که در فصول مختلف سال گرمایش و سرمایش را تامین می نماید. این دستگاه نسبت به دیگر برندها از 15% صرفه‌جویی در مصرف برق برخوردار است. دمای مورد نظر برای استفاده از این اسپلیت ها بین 15- تا 65 درجه در مناطق گرم و معتدل می باشد. علاوه بر اینکه پرتاب باد قوی دارند، پرتاب هوا را نیز به صورت چهار طرفه انتقال می دهند و از گاز مبرد R22 در این نوع از کولر اسپلیت استفاده می شود.  

کولرگازی ایستاده بوش

کولر گازی ایستاده وستن ایر مدل 60000

یکی دیگر از بهترین کولرگازی ایستاده، اسپلیت ایستاده وستن ایر مدل WS-R602HCB می باشد که در ظرفیت های 60000، 48000، 36000 موجود بوده و جز کالاهای وارداتی نیز می باشد. این کولر گازی با ویژگی های منحصر به فردی که نسبت به رقبای خود دارد از آن متمایز گشته است.
سایت تهویه مهاجر گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی ایستاده وستن ایر را با 62 ماه ضمانت کمپرسور و 24 ماه قطعات داخلی تضمین می نماید.

کولر گازی ایستاده وستن ایر با توجه به تکنولوژی به کار رفته با بالاترین میزان پرتاب باد در کولرهای خانگی، سرعت خنک کنندگی بالا، دارای تصفیه هوای فوق العاده قوی، شامل یون منفی، آنتی باکتریال پلاسما و صدای بسیار پایین می باشد که در انتخاب شما می تواند نقش مهمی داشته باشد.

اسپلیت ایستاده وستن ایر (Westen Air) به دلیل قیمت رقابتی، اشغال فضای کم، طراحی پنل دکوراتیو و زیبا نسبت به ژورنال های دکوراسیون سال 2021 اروپا، مصرف برق پایین به خاطر داشتن خازن و کنداکتور قوی، ایمنی بسیار بالا مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

کولرگازی ایستاده وستن ایر

کولر گازی ایستاده جنرال گلد 60000

اسپلیت ایستاده جنرال گلد مدل GENERAL-GOLD-60000 محصول چین با ظرفیت 60000 که با استفاده از تنظیم دمپر و حالت سوئینگ این امکان وجود دارد که جهت باد را تغییر دهید. برند جنرال گلد از کمپرسور روتاری جهت کاهش مصرف انرژی استفاده نموده است در صورتی که برچسب انرژی B می باشد این دستگاه به فیلتر گردو غبار نیز مجهز شده و کولرگازی را از ورود هر گونه آلودگی حفظ می نماید.  

کولرگازی ایستاده جنرال گلد

کولر گازی ایستاده هیوندای 48000

اسپلیت ایستاده هیوندای مدل HACF-4833 WT3 با ظرفیت 48000 بی تی یو بر ساعت به دلیل برخورداری از کمپرسور اسکرال که بهترین نوع کمپرسور می باشد و ویژگی قدرت پرتاب باد تا 30 متر می تواند به عنوان یکی از پرفروش ترین ها باشد.

این نوع کولر گازی ایستاده به دلیل سرمادهی بالا در سالن های بزرگ 130 متری در مراکز مختلف استفاده می شود. با توجه به ظرفیت اسپلیت با برق 3 فاز کار می کند و به عنوان کم مصرف ترین ها با برچسب انرژی B کار می کند. از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه نسبت به دیگر برندها می توان به جذب رطوبت قوی، تایمر، حالت خواب و حجم صدای متوسط آن که 57 dB می باشد را نام برد.

کولرگازی ایستاده هیوندای

کولر گازی ایستاده گرین 36000

کولر گازی ایستاده گرین مدل GFS-H36P1T3/R1 با ظرفیت 36000 بی تی یو بر ساعت یکی از سیستم های قوی در تهویه مطبوع است. از آنجا که این سستم قابلیت سرمایش و گرمایش و عملکرد فوق العاده ای را داراست می تواند جز بهترین ها باشد. در این مدل دستگاه از کمپرسور روتاری و اسکرال جهت خنک کنندگی استفاده می نماید و با گاز مبرد R22 کار می نماید.

از ویژگی های منحصر به فرد اسپلیت ایستاده گرین (Green) که آن را نسبت به دیگر اسپلیت ها متمایز ساخته مصرف برق پایین، فیلترهای چندگانه جهت تصفیه هوا آن می باشد. این کولر گازی شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نیز می باشد.

کولرگای ایستاده گرین

کولر گازی ایستاده وست کول 36000

اسپلیت ایستاده وست کول مدل WSC-R036HC با ظرفیت 36000 Btu/hr با توجه به تکنولوژی به کار رفته، مجهز بودن به موتورهای چهار جهته، کویل های از جنس بلوفین، بالاترین میزان پرتاب باد در کولرهای خانگی، سرعت خنک کنندگی بالا، تصفیه هوای فوق العاده قوی، یون منفی، آنتی باکتریال پلاسما و صدای بسیار پایینی که دارد بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. سایت تهویه مهاجر گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی ایستاده وست کول را با 62 ماه ضمانت کمپرسور و 24 ماه قطعات داخلی تضمین می نماید.

اسپلیت ایستاده وست کول (West Cool) در بین برندهای ایرانی با طول عمر بالای کویل های متفاوت و از جنس بلوفین، در دو نوع معمولی و اینورتر، طراحی متفاوت، منحصر به فرد و دکوراتیو مطابق با جورنال دکوراسیون های سال جدید میلادی، مصرف برق پایین، اشغال فضای کم، شدت سطح صدای پایین و قیمت های رقابتی در بازار موجود می باشد.

کولرگازی ایستاده وست کول

بهترین کولرگازی پرتابل

کولرگازی پرتابل به صورت یکپارچه می باشد و  به دلیل چرخ هایی که در آن ها تعبیه شده قابلیت جا به جایی آن بسیار آسان است و نیازی به متصل کردن آن بر روی دیوار یا سقف نمی باشد. این نوع کولرگازی نیز مانند انواع دیگر کولرها در انواع و مدل های متفاوت موجود می باشد. کاربرد کولرهای پرتابل در محیط هایی مانند بانک های، ادارات و... می باشد.

 

بهترین کولرگازی های پرتابل 2021

کولرگازی پرتابل گرین 12000

کولر گازی پرتابل گرین مدل GPS-H12P1T1A با ظرفیت 12000 btu که برای مساحتی تا 30 متر مناسب می باشد. این دستگاه مجهز به کمپرسور روتاری، گاز مبردR410a، قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش، مصرف برق پایین، قدرت پرتاب باد بالا، مجهز به فیلتر چندگانه جهت تصفیه هوا، مناسب مناطقی با آب و هوای معتدل می باشد. 

کولرگازی پرتابل گرین

کولرگازی پرتابل ایوولی 12000

کولرگازی ایوولی مدل EVPR-12K-PO با ظرفیت 12000 بی تی یو دارای قابلیت ایجاد سرما و گرما را داراست و مجهز به گاز مبردR410a ، کمپرسور روتاری، دارای برچسب انرژی گرید A، بسار کم صدا، مجهز به عملکرد ضد قارچ، فیلتر ویتامین C و سیستم تمیز کنندگی خودکار می باشد. همچنین این دستگاه ساخت کشور چین بوده و برای استفاده در مناطقی با آب‌و‌هوای گرم و معتدل مناسب می باشد.

کولرگازی پرتابل ایوولی

 

بهترین کولرگازی دیواری

کولرگازی دیواری به صورت دو تکه بوده که شامل یک یونیت داخلی در محیط داخل و یک یونیت خارجی در فضای بیرون می باشد. کولرگازی دیواری دارای قابلیت سرمایش و گرمایش، ریموت کنترل بی سیم، کم حجم، موجود در انواع برندها و ظرفیت های مختلف، دارای برچسب انرژی A یاB، دارای گاز مبرد R22  و R410a می باشد. کولرگازی های دیواری در انواع اینورتر و معمولی عرضه می گردند.

 

بهترین کولرگازی های دیواری 2021

کولرگازی دیواری وستن ایر 24000

کولرگازی دیواری اینورتر وستن ایر مدل WSI-R244HC و ظرفیت 24000 مجهز به تکنولوژی اینورتر، تغییرات دمایی اتوماتیک، عملکرد آرام، قدرت خنک کنندگی بالا، دارای فیلتر ویتامینC، تایمر 24 ساعته، فیلتر آنتی باکتریال، قدرت پرتاب هوای باد بالا و مناسب انواع مناطق جغرافیایی می باشد.

کولرگازی دیواری وستن ایر

کولرگازی دیواری سامسونگ 24000

کولرگازی دیواری سامسونگ مدل AR24MQFRBWK/FA با ظرفیت 24000 که مجهز به ویژگی و مزایای خاص خود از جمله قابلیت ایجاد سرما و گرما، مجهز به گاز مبرد R410a، کمپرسور اسکرال، رده انرژی B و دارای تصفیه هوا می باشد. همچنین این کولرگازی برای مناطقی با آب و هوای معتدل و گرم می باشد.

کولرگازی دیواری سامسونگ

کولرگازی دیواری ال جی 24000

کولرگازی دیواری اینورتر ال جی (LG) مدل M24AKH یکی از محصولات با کیفیت بالا و محبوب که دارای قابلیت سرمایش و گرمایش بوده و مجهز به ویژگی هایی مانند گاز مبرد R410a، فناوری اینورتر، دارای سیستم عیب‌یابی هوشمند، مجهز به نصب سریع و آسان و برچسب انرژی گرید A که مناسب برای فضاهای مختلف می باشد.

کولرگازی دیواری ال جی

کولرگازی دیواری اجنرال 30000

کولرگازی اینورتر کم مصرف اجنرال مدل ASGS30LECA ظرفیت 30000 مجهز به فناوری اینورتر، قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی، گاز مبرد R410a، دارای کمپرسور روتاری، مجهز به حالت خواب، دارای ریموت کنترل، سازگار با محیط معتدل، مجهز پره های طلایی، مجهز به قابلیت تصفیه هوا و فیلتر یون بوزدایی می باشد.

کولرگازی دیواری اجنرال

کولرگازی دیواری وست کول 24000

کولر گازی دیواری اینورتر وست کول مدل WSCI-R244HCA ظرفیت 24000 مجهز به ویژگی های منحصر به فردی مانند قابلیت ایجاد سرما و گرما، مجهز به فیلتر ویتامین c، فیلتر آنتی باکتریال، گاز مبرد R410a، دارای تایمر 24 ساعته، مجهز به کمپرسور روتاری، دارای قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی تا 80 درصد و قابلیت انتقال جریان هوا به صورت افقی در حالت سرمایش و جریان عمودی هوا در حالت گرمایش می باشد.

کولرگازی دیواری وست کول

کولر گازی دیواری اینورتر گری 24000

کولر گازی دیواری اینورتر گری با مدل I'SAVE-H24H1 دارای ظرفیت 24000 مجهز به قابلیت سرمایش و گرمایش، دارای برچسب انرژی گریدB، قابلیت کارکرد در مناطق معتدل، دارای گاز مبردR410a، کمپرسور روتای، فناوری اینورتر، دارای عملکرد آرام و کم صدا، طراحی زیبا و کیفیت قطعات بالا می باشد.

کولرگازی دیواری گری

 

بهترین کولرگازی پنجره ای

کولرگازی پنجره ای به صورت یک تکه بوده و کمپرسور و پنل آن در یکجا قرار دارند. طراحی این کولرها کاملا جمع و جور بوده و بر روی پنجره نصب می شود. به صورتی که نصف دستگاه داخل ساختمان و نصف دیگر آن خارج از ساختمان قرار می گیرد. هنگام خرید این نوع از کولرگازی به نکاتی مانند متراژ فضا و ظرفیت دستگاه توجه نمایید. کولرهای پنجره ای از ظرفیت 9000 تا 24000 عرضه می گردند. از مزایا آن می توان به راحتی نصب و جابه جایی دستگاه اشاره نمود. همچنین از معایب آن نیز پایین بودن قدرت خنک کنندگی و سر و صدای آن می باشد.

 

بهترین کولرگازی های پنجره ای 2021

کولر گازی پنجره ای وستن ایر 24000

کولر گازی پنجره ای وستن ایر با ظرفیت 24000مدل WS-24CT3-R دارای قابلیت ایجاد سرمایش بوده و مجهز به کمپرسور پیستونی، گاز مبرد R22، مجهز به دو دسته دمپر افقی و عمودی، مجهز به فیلتراسیون، مناسب برای واحدهای کوچک، قابلیت آسان جابه جایی عملکرد توربو با چند دور فن که برای مناطقی با آب و هوای حاره ای تا دمای 53 درجه سانتی گراد مناسب می باشد.

کولرگازی پنجره ای وستن ایر

کولر گازی پنجره ای میدیا استار 24000

کولر گازی پنجره ای میدیا استار ظرفیت 24000 مجهز به ویژگی هایی مانند گاز مبرد R410a، قابلیت سرمایش و گرمایش، مجهز به کمپرسور اسکرال از برند کالترون که ساخت کشور چین که برای فضاهایی مانند مناطق مسکونی، اداری و فروشگاهی انتخاب مناسبی می باشد.

کولرگازی پنجره ای میدیا استار

کولر گازی پنجره ای سوپرانو 18000

کولر گازی پنجره‌ای سوپرانو مدل SNO-24CW/TP ظرفیت 18000 با کیفیت و دوام بالا که برندی ایرانی بوده و در ظرفیت‌های 18000 و 24000 بی تی یو موجود می باشد. این دستگاه مجهز کمپرسور پیستونی کلترون تایلند، فیلتر آنتی‌باکتریال، کارکرد با حداقل دسبیل صدا، مصرف پایین انرژی که برای مناطق گرم و خشک تا دمای 70 درجه سانتی‌گراد مناسب می باشد.

کولرگازی پنجره ای سوپرانو 

کولر گازی پنجره ای وست کول 24000

کولر گازی پنجره ای وست کول با ظرفیت 24000 مدل WSC-24CT3-R که دارای قابلیت ایجاد سرمایش، کمپرسور پیستونی، دارای قابلیت remote control، مجهز به گاز مبرد R22، دارای دارای عملکرد TURBO، دارای وزن پایین، ابعاد کوچک که نصب و جا به جایی آن آسان بوده و برای مناطق حاره ای انتخاب مناسبی می باشد.

کولرگازی پنجره ای وست کول 

بهترین کولرگازی کاستی

کولرگازی کاستی دو تکه بوده و شامل یک پنل داخلی که درون سقف کاذب و یک پنل خارجی در بیرون از ساختمان می باشد. این کولرگازی ها مجهز به قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش، پرتاب باد 4 جهته، کارکردی کم صدا، راندمان بالا و عدم اشغال فضای دیوار می باشد. این نوع از کولر برای استفاده در مراکز خرید، هتل ها، سالن های کنفراس و... مناسب می باشد. البته یکی از معایبی که دارد این است که برای مکان هایی که سقف مرتفعی دارند انتخاب بهتری می باشد. 

 

بهترین کولرگازی های کاستی 2021

کولر گازی کاستی وستن ایر 48000

کولر گازی کاستی وستن ایر ظرفیت 48000 مدل WS-48P1T1B  با قابلیت سرمایش و گرمایش که مجهز به نمایشگر دیجیتال، رده انرژی B، تنوع هوادهی بالا، کمپرسور روتاری، قابلیت اتصال به هوای تازه، دارای پمپ دیرین با دهانه پمپاژ 1200 میلی‌لیتر، گاز مبرد R22، طراحی زیبا، سطح صدای بسیار پایین که برای رنج اقلیم های مختلف با رنج دمایی از 10- تا 55+ درجه مناسب می باشد.

کولرگازی کاستی وستن ایر

کولر گازی کاستی گرین 48000

کولر گازی کاستی گرین با ظرفیت 48000 مدل GCS-48P1T1B با قابلیت سرما و گرما که دارای برچسب انرژی گرید B، کمپرسور روتاری، قابلیت پرتاب باد چهار جهته، گاز مبرد R22، وزن کم، صدای آرام، ترموستات دیواری، نمایشگر دیجیتال که مناسب مناطقی با آب و هوای معتدل و گرمسیری می باشد.

کولرگازی کاستی گرین

کولر گازی کاستی وست کول 48000

کولر گازی کاستی وست کول با ظرفیت48000 مدل WSC-48P1T1B دارای قابلیت سرما و گرما، دارای فشار استاتیکی بین 50 تا 80 پاسکال، مجهز به کمپرسور روتاری، نمایشگر دیجیتال، دارای ترموستات دیواری با صفحه نمایش لمسی، مجهز به قابلیت پرتاب باد در 4 جهت، دارای برچسب انرژی گرید B، مجهز به گاز مبرد R22 که برای نصب در انواع ارتفاع ها انتخاب مناسبی می باشد.

کولرگازی کاستی وست کول

نتیجه گیری

هنگام خرید کولرگازی ابتدا باید ظرفیت، متراژ، آب و هوای منطقه را در نظر بگیرید و طبق آن تصمیم بگیرید که چه نوع کولرگازی مناسب شما می باشد کولرگازی ها در انواع دیواری، کاستی، ایستاده و پنجره ای موجود هستند و انواع مختلفی از برندها در بازار موجود است که هریک ویژگی مختص به خود را دارند. در این مقاله شرای ط و نکات خرید کولرگازی گفته شده و نمونه ای از محصولات با اطلاعات فنی و ویژگی هایشان در اختیار شما قرار داده شده است.

 

دیدگاه شما
سمانه یموتی سمانه یموتی
5 آبان 1401

من کولر گازی 24000 وستن ایر خریدم و تا الان از کارکردش راضی بودم

سلیمانی سلیمانی
11 اسفند 1400

گارانتی هر کدام از این برندها به چه صورته؟

تهویه مهاجر تهویه مهاجر

هر یک از برندهای های بالا دارای ضمانت گارانتی شرکت اصلی خود هستند که با مشاهده محصول موردنظر مدت زمان آن را میتوانید مشاهده کنید

2020 © Copyright - almaatech.ir