loader-img
loader-img-2

کولر گازی دیواری ال جی نکست تایتان اینورتر NT247SK3

کولر گازی ال جی نکست تایتان اینورتر 24000 سرد و گرم
اشتراگ گذاری
compare مقایسه
like liked
افزودن به علاقه مندی
bookmark bookmarked
افزودن به نشان شده ها
ناموجود
 روز ضمانت بازگشت کالا 7 روز ضمانت بازگشت کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
روش‌های ارسال کالا روش‌های ارسال کالا
پرداخت آنلاین پرداخت آنلاین

راهنمای خرید کولر گازی ال جی اینورتر NEXT TITAN نکست تایتان

 

 

  1. بیشترین طول لوله‌های رابط مسی بین پنل داخلی و کندانسور بیرونی کولرهای گازی یا اسپلیت‌ها طبق ظرفیت کولر بین 10 تا 22 متر است که اگر چنین فاصله ای بین پنل داخلی و خارجی وجود داشته باشد، نیاز است قبل از سفارش خرید با کارشناسان شرکت تهویه مهاجر مشورت نمایید، زیرا فاصله زیاد و بیش از اندازه بین پنل داخلی و پنل بیرونی باعث کاهش شدید بازده خنک کنندگی کولر گازی می‌گردد.
  2. لوله کشی و کابل کشی بین پنل‌های داخلی و خارجی طبق کولر گازی معمولی یا اینورتر قبلا انجام شده است قبل از سفارش یا خرید کولر گازی و اسپلیت، سایز یا قطر دقیق لوله‌های مسی اجرا شده و طول مسیر لوله گذاری بین پنل داخلی و خارجی (کندانسور) را برای مشاوره بهتر به کارشناسان شرکت فنی مهاجر اطلاع دهید.
  3. به جهت کاهش موثر مصرف برق کولرهای گازی یا اسپلیت‌ها، همیشه دمای آن را روی 25 درجه سانتی‌گراد تنظیم فرمایید. این عمل موجب خاموش شدن متناوب کمپرسور دستگاه و کاهش هزینه برق مصرفی شما می‌شود. (تنظیم دمای اسپلیت یا کولر گازی روی عدد 25 در تامین شرایط هوای مطلوب و دلخواه شما و همچنین کاهش موثر مصرف برق شما کاملا تاثیر گذار است.)
  4. توجه: در نظر گرفتن محلی برای تخلیه قطرات آب خروجی از پنل داخلی اسپلیت‌ها ضرورت دارد.
  5. قیمت کلیه کولر گازی ال جی نکست تایتان اینورتر ارائه شده در سایت مهاجر به روز بوده و تخفیف‌های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت‌ها لحاظ گردیده است .
  6. یکی از مهم‌ترین مواردی که برای نگهداری و بهبود راندمان خنک کنندگی و کیفیت هوای کولرهای گازی ضرورت دارد شستشوی فیلترهای الکترواستاتیک و بوگیر تصفیه هوا تعبیه شده در پنل‌های داخلی اسپلیت‌ها است، با شروع فصل گرما و اوج استفاده از کولرهای گازی  نسبت به سرویس و شستشوی این فیلترها  اقدام کنید تا بهترین بازدهی را از گازی‌ها برده و در طول فصل گرما دچار مشکل نگردید، و با انجام چنین اقداماتی سبب افزایش طول عمر دستگاه خود می‌گردید.

 


ویژگی‌های کولر گازی اینورتر ال جی مدل نکست تایتان

 

 

 

 

  • کولر گازی اینورتر ال جی NEXT TITAN مدل‌های مذکور دارای برچسب انرژی +A بوده و از کمپرسور روتاری (های دوال) پر قدرت استفاده می‌کند.
  • وجود این کمپرسور قدرتمند موجب شده این کولر گازی‌ها دارای قابلیت سرمایش سریع (FAST COOLING) و توانایی پرتاب باد تا مسافت 10 متر را دارا باشند.
  • دکمه عملکرد کنترل مصرف انرژی در کولر گازی‌های اینورتر ال جی مدل نکست تایتان، به مصرف کننده امکان این را می‌دهد که نوع عملکرد مصرفی کولر گازی خود را در 4 مرحله تنظیم کند.

 


ویژگی‌های کولر گازی اینورتر ال جی مدل نکست تایتان

 

 

 

  • کولر گازی‌های اینورتر ال جی NEXT TITAN مدل‌های مذکور دارای برچسب انرژی +A بوده و از کمپرسور روتاری (های دوال) پر قدرت استفاده می‌کند.
  • وجود این کمپرسور قدرتمند موجب شده این اسپلیت‌ها دارای قابلیت سرمایش سریع (FAST COOLING) و توانایی پرتاب باد تا مسافت 10 متر را دارا باشند.
  • دکمه عملکرد کنترل مصرف انرژی در کولر گازی‌های اینورتر ال جی مدل نکست تایتان، به مصرف کننده امکان این را می‌دهد که نوع عملکرد مصرفی کولر گازی خود را در 4 مرحله تنظیم کند.

 


گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی اینورتر ال جی مدل نکست تایتان

 

 

 

  1. پس از تحویل کولرگازی و اسپلیت ال جی خریداری شده، به هیچ عنوان به بسته بندی آکبند دستگاه دست نزنید. درابتدا شما باید با مرکز خدمات مجاز نصب شرکت ال جی، توسط شماره تلفن‌های درج شده روی کارت گارانتی یا کارتن کولر، جهت هماهنگی ارسال نصاب برای انجام عملیات نصب، بهره برداری و گارانتی دستگاه باشد؛ تماس بگیرید.
  2. همچنین تعیین دقیق زمان نصب طبق نوبت و صرفا توسط سرویس کاران مجاز شرکت ال جی تعیین می گردد.
  3. کولر گازی اینورتر ال جی NEXT TITAN مدل‌های فوق، ساخت کشور کره جنوبی، دارای 10 سال ضمانت کمپرسور و 2 سال گارانتی قطعات فنی توسط گلدیران هستند.

 


نقد و بررسی کولر گازی و اسپلیت ال جی نکست تایتان اینورتر NEXT TITAN

عملکرد چند جهته
کولر گازی ال جی تایتان قدرت ایجاد سرمایش در 4 جهت اتاق را دارا می‌باشد و قادر است با چرخش هوا 6 جهته عمودی و 5 جهته افقی سرمایشی خوب را برای کلیه فضای مورد نظر شما فراهم کند.


عملکرد فوق العاده کم صدا
ال جی قادر است با استفاده از سیستم جدید SkewFan به کمترین لرزش موتور و در نتیجه کمترین سطح صدا دست پیدا کند.


سیستم ضد آلرژی و ویروس
شرکت ال جی با بدست آوردن تاییدیه از موسسه آلرژی انگلستان نسبت به ساخت فیلترهای ضد آلرژی و ویروس تایتان اقدام کرده زیرا این فیلترها قادر هستند مواد آلرژی زا، ویروس‌ها و غبار موجود در هوای محیط را از بین برده و به شما را یاری می‌کنند تا تنفس راحت و همراه با احساس سلامتی بیشتر را تجربه کنید. در این سیستم هوا با عبور از 6 فیلتر کاملا تسویه می‌گردد.


پرتاب باد تا 10 متر
با توجه به طراحی جالب پنل داخلی این سری کولر گازی ال جی، امکان پرتاب باد آن افزایش یافته و به تقریبا حدود 10 متر می‌رسد.


سیستم Jet COOL
عملکرد Jet Cool™ خنک کردن سریع را ممکن می‌سازد. در این حالت، جریان هوای خنک قوی به مدت زمان 30 دقیقه تا رسیدن دمای اتاق به 18 درجه ادامه پیدا خواهد کرد. این سیستم خاص خیال شما را از جهت سرمایش در زمان ورود به محیط شما که چندین ساعت در آنجا نبوده اید و به شدت گرم شده است را راحت می‌کند.


سیستم ضد زنگ Gold Fin
تبادل‌گر گرمای خارجی LG با یک لایه اپوکسی طلایی رنگ بر روی سیم پیچ آلومنیومی پوشانده شده تا از زنگ زدگی پیشگیری کند. این امر موجب تبادل گرمایی بسیار خوب در زمان طولانی برای سیم پیچ خواهد شد.شما با خیال راحت قادر هستید کمپرسور دستگاه خود را در بیرون از واحد در هر شرایط آب و هوایی قرار داده و از زنگ زدن آن آسوده خاطر باشید.


عملکرد مناطق گرمسیری و حاره‌ای
کمپرسور مناطق حاره‌ای قابلیت عملکرد در مناطق گرمسیری را دارد و در دمای بین دمای 15 الی 58 درجه سانتی‌گراد حتی در شرایط بد جوی (طوفان شن) نیز بدون توقف کار می‌نماید.


جمع بندی
سری تایتان کولر گازی ال جی از با کیفیت‌ترین سری‌های تولیدی این شرکت است. کلیه این دستگاه‌ها ساخت کره است که از جهت کیفیت خیال مصرف کننده را آسوده می‌کند. با توجه به حضور چندین ساله برند ال جی در ایران و خدمات دهی به محصولات این شرکت که توسط شرکت ال جی انجام می‌گردد مصرف کننده قادر است با آسودگی خیال دستگاهی با کیفیت با خدماتی مناسب را تهیه نماید. این سری از کولر‌های گازی در 4 سایز 9000، 12000، 18000، 24000 ساخته می‌گردد که قابلیت سرمایش و گرمایش را دارند. شایان ذکر است که دو سایز 18000 و 24000 آن به صورت سرمایش تنها نیز ساخته می‌گردد که به دلیل تفاوت قیمت جزئی آن خرید مدل‌های سرمایش و گرمایش آن به صرفه تر است.

 

 

  • برند
    ال جی
  • مشخصات فنی



    نوع دستگاه




    اسپلیت دیواری





    مدل دستگاه




    NT247SK3





    عملکرد




    سرمایش و گرمایش





    نوع کمپرسور




    روتاری




    تکنولوژی اینورتر




    بله




    نوع گاز (مبرد)




    R410a





    ظرفیت سرمایشی




    24000Btu/hr





    ظرفیت گرمایشی




    24000Btu/hr



    ظرفیت سرمایشی




    2TR



    ظرفیت




    سرمایش: ---








    گرمایش: ---





    عملکرد سرمایشی EER




    3.02





    عملکرد گرمایشی COP




    3.21





    ظرفیت هوادهی




    800CFM





    مشخصات الکتریکی




    ولتاژ: 220-240 / فاز: 1 / هرتز: 50





    جریان برق مصرفی




    11~10 A





    حداکثر صدای یونیت داخلی




    High: 44db / medium: 41db / Low: 37db





    حداکثر صدای یونیت خارجی




    55db





    ابعاد یونیت داخلی




    عمق: 210mm / ارتفاع: 330mm / عرض: 998mm



    ابعاد یونیت خارجی




    عمق: 330mm / ارتفاع: 650mm / عرض: 870mm





    وزن




    یونیت داخلی: 11Kg








    یونیت خارجی: 47Kg





    سایز لوله




    مایع: "(1/4)








    گاز: "(5/8)





    حداکثر طول لوله‌کشی




    30m





    حداکثر ارتفاع لوله‌کشی




    25m





    دامنه دمایی عملکرد




    15C~48C-

  • ضریب عملکرد EER
    0
  • ضریب عملکرد COP
    0
  • برق مصرفی سرمایشی (kW)
    0
  • مصرف برق گرمایشی (kW)
    0
  • شناسه محصول
    1545

- سایت مهاجر هنگام خرید و انتخاب محصولات چه خدماتی را به خریداران محترم ارائه می دهد؟


پاسخ: برای دریافت راهنمایی و پاسخ به سوالاتی مانند محاسبه متراژ فضای موردنظر و ظرفیت لازم برای آن، نصب و راه اندازی، استعلام قیمت ها، خدمات پس از فروش و اطلاع از ویژگی های فنی با کارشناسان متخصص سایت مهاجر تماس حاصل فرمایید.


- چه عواملی در انتخاب ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است؟


پاسخ: فاکتورهایی مانند متراژ فضای مورد نظر، موقعیت آب و هوایی، تعداد و مدل پنجره های نصب شده، طبقه و نور گیر بودن واحد، نوع عایق بندی و حتی تعداد افرادی که در محل زندگی می کنند در ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است که برای انتخاب بهتر می توانید از مهندسین فنی سایت مهاجر کمک بگیرید.


- قیمت های فروشگاه اینترنتی تهویه مهاجر از چه طریق اعلام می شود؟

پاسخ: سایت تهویه مهاجر که یکی از معتبرترین مرجع تاسیسات ساختمان می باشد قیمت محصولات خود را با توجه به قیمت روز ارز و دلار بروزرسانی می کند و در مواقعی که قیمت محصولی به صورت استعلامی باشد با تماس با کارشناسان فروش مهاجر می توانید از قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

- نمونه پروژه های اجرا، راه اندازی و طراحی و نصب بزرگ تاسیساتی و تهویه مطبوع  را چگونه مشاهده نماییم؟

پاسخ: در همین سایت با مراجعه به بخش صفحه پروژه ها در منو اصلی می توانید آخرین نمونه کارهای شرکت را مشاهده نمایید.

- آشنایی با انواع سیستم های تهویه مانند کولر گازی، چیلر، فن کویل، داکت اسپلیت و سیستم های اسپلیت مرکزی از چه طریقی انجام می گیرد؟

پاسخ:  سایت تخصصی مهاجر سعی کرده با ارائه توضیحات لازم برای هر یک محصولات و مقاله های متنوع و آموزنده به بررسی و راهنمایی مصرف کنندگان عزیز در انواع زمینه ها به پردازد. همچنین در صورت راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان فنی تماس گرفته و مشکل خود را برطرف نمایید.

از اعتماد و توجه شما سپاس گذاریم
 

2020 © Copyright - almaatech.ir