loader-img
loader-img-2

منبع کویل دار افقی 2000 لیتری وست کول

  • حجم منبع (lit) :
    2000
  • گارانتی :
    10 سال ضمانت شرکت اورین تهویه آوا
  • اشتراگ گذاری
    compare مقایسه
    like liked
    افزودن به علاقه مندی
    bookmark bookmarked
    افزودن به نشان شده ها
    51,250,000 تومان
    افزودن به سبد
     روز ضمانت بازگشت کالا 7 روز ضمانت بازگشت کالا
    پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته
    ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
    روش‌های ارسال کالا روش‌های ارسال کالا
    پرداخت آنلاین پرداخت آنلاین

    خرید منبع کویل دار افقی 2000 لیتری وست کول

    این مدل از منبع کویل دار (Domestic Hot Water Generator) وست کول با ظرفیت 2000 لیتر که به اختصار DHWG نیز شناخته می شود و به صورت افقی در موتورخانه بر روی یک پایه عمودی بالاتر از سطح زمین نصب می شود تا سطح موتورخانه را اشغال نکند. همچنین منبع کویل دار افقی 2000 لیتری وست کول به دلیل ظرفیت بالایی که دارد تنها در ضخامت های 5 با وزن 400 کیلو گرم، ضخامت 6 با وزن 480 کیلو گرم و ضخامت 8 با وزن 640 کیلو گرم طراحی و تولید می شود. 

    هر کدام از ضخامت ها دارای وزن متفاوتی هستند و با سطح حرارتی 42 کار می کنند. برای قرار دادن منبع کویل دار افقی 2000 لیتری وست کول در فضای موتورخانه که دارای طول به ابعاد 2000 سانتی متر و قطر به ابعاد 1140 سانتی متر باید فضای زیادی را اختصاص دهید که در صورت نیاز به پایین آوردن آن از پایه اطراف آن خالی باشد تا با مشکل مواجه نشوید.

     

    محاسبه ظرفیت منبع کویل دار افقی وست کول

    یکی از محیط ترین نیازهای هر فرد در زندگی روزمره تامین آب بهداشتی و گرم به جهت مصارف روزانه و شستشو می باشد. یکی از سیستم های پر استفاده برای این کار منابع کویل دار هستند که بر اساس فضای موتورخانه می توانند به شکل ایستاده و یا افقی انتخاب شوند.

    اما نکته مهمی که برای هر کدام وجود دارد محاسبه دقیق ظرفیت لازم برای مکان مورد نظر است. برای انجام این کار اطلاعاتی چون نوع کاربری ساختمان، تعداد واحد ها، ضریب مصرف، میزان تقاضا و ضریب همزمانی به صورت تقریبی برای هر واحد لازم خواهد بود.

    به عنوان مثال برای هر واحد مسکونی تقریبا بین 100 الی 200 لیتر ظرفیت منبع کویل دار در نظر گرفته می شود. برای محاسبه مقدار سطح تبادل کویل مخزن باید کل گرمای لازم برای منبع را بر ضریب کلی انتقال حرارت ضرب و در اختلاف دمای لگاریتمی آب ورودی و خروجی تقسیم کنیم.

    اگر بخواهیم با مثال دیگر توضیح دهیم اگر شما یک منزل مسکونی با پنج نفر سکنه دارید به صورت سر انگشتی به 189 الی 283.5 لیتر آب نیاز خواهید داشت. این محاسبه برای مکان های دیگر و بر اساس تعداد افراد متفاوت خواهد بود و باید محاسبه شود که می توانید برای این کار از کارشناسان تهویه مطبوع مهاجر نیز کمک بگیرید.

     

    • برند
      وست کول
    • حجم منبع (lit)
      2000
    • گارانتی
      10 سال ضمانت شرکت اورین تهویه آوا
    • شناسه محصول
      3709

    دیدگاه شما

    نظرات کاربران ( 0 نظر)
    نام و نام خانوادگی
    کد امنیتی

    - سایت مهاجر هنگام خرید و انتخاب محصولات چه خدماتی را به خریداران محترم ارائه می دهد؟


    پاسخ: برای دریافت راهنمایی و پاسخ به سوالاتی مانند محاسبه متراژ فضای موردنظر و ظرفیت لازم برای آن، نصب و راه اندازی، استعلام قیمت ها، خدمات پس از فروش و اطلاع از ویژگی های فنی با کارشناسان متخصص سایت مهاجر تماس حاصل فرمایید.


    - چه عواملی در انتخاب ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است؟


    پاسخ: فاکتورهایی مانند متراژ فضای مورد نظر، موقعیت آب و هوایی، تعداد و مدل پنجره های نصب شده، طبقه و نور گیر بودن واحد، نوع عایق بندی و حتی تعداد افرادی که در محل زندگی می کنند در ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است که برای انتخاب بهتر می توانید از مهندسین فنی سایت مهاجر کمک بگیرید.


    - قیمت های فروشگاه اینترنتی تهویه مهاجر از چه طریق اعلام می شود؟

    پاسخ: سایت تهویه مهاجر که یکی از معتبرترین مرجع تاسیسات ساختمان می باشد قیمت محصولات خود را با توجه به قیمت روز ارز و دلار بروزرسانی می کند و در مواقعی که قیمت محصولی به صورت استعلامی باشد با تماس با کارشناسان فروش مهاجر می توانید از قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

    - نمونه پروژه های اجرا، راه اندازی و طراحی و نصب بزرگ تاسیساتی و تهویه مطبوع  را چگونه مشاهده نماییم؟

    پاسخ: در همین سایت با مراجعه به بخش صفحه پروژه ها در منو اصلی می توانید آخرین نمونه کارهای شرکت را مشاهده نمایید.

    - آشنایی با انواع سیستم های تهویه مانند کولر گازی، چیلر، فن کویل، داکت اسپلیت و سیستم های اسپلیت مرکزی از چه طریقی انجام می گیرد؟

    پاسخ:  سایت تخصصی مهاجر سعی کرده با ارائه توضیحات لازم برای هر یک محصولات و مقاله های متنوع و آموزنده به بررسی و راهنمایی مصرف کنندگان عزیز در انواع زمینه ها به پردازد. همچنین در صورت راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان فنی تماس گرفته و مشکل خود را برطرف نمایید.

    از اعتماد و توجه شما سپاس گذاریم
     

    2020 © Copyright - almaatech.ir