loader-img
loader-img-2

کولر گازی تراست TMFS-24CT3 ایستاده

کولر گازی ایستاده تراست سرد 24000
اشتراگ گذاری
compare مقایسه
like liked
افزودن به علاقه مندی
bookmark bookmarked
افزودن به نشان شده ها
ناموجود
 روز ضمانت بازگشت کالا 7 روز ضمانت بازگشت کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
روش‌های ارسال کالا روش‌های ارسال کالا
پرداخت آنلاین پرداخت آنلاین

قابلیت‌های اسپلیت تراست ایستاده مدل TMFS-24CT3


حالت توربو (TurboOperation)
در این حالت دستگاه دمای خواسته شده را در زمان کوتاه‌تری تامین می‌کند.


حالت خواب (Sleep Mode)
در این حالت دستگاه به طور اتوماتیک در حالت سرمایش هر ساعت 1 درجه سانتی‌گراد افزایش دما و در حالت گرمایش هر ساعت 1 درجه سانتی گراد کاهش دما را برای دو ساعت اول پس از تنظیم، انجام می‌دهد. پس از آن‌که مدت 5 ساعت در همین حالت ماند خاموش می‌شود. در این حالت دستگاه در حالت صرفه جویی انرژی قرار می‌گیرد.


چشم هوشمند (Intelligent Eye)
تابش حرارت از بدن انسان باعث تولید اشعه مادون قرمز می‌شود. این اشعه توسط حس‌گر گیرنده اشعه مادون قرمز تعبیه شده در دستگاه دریافت شده و می‌تواند حضور یا عدم حضور انسان در محیط را تشخیص دهد و متناسب با آن اقدام به خاموش یا روشن کردن دستگاه نماید.


تشخیص موقعیت مصرف کننده (Follow Me)
با انتخاب این حالت سیستم با استفاده از سنسور دمایی که در ریموت کنترل تعبیه شده است، شرایط دمای محیط پیرامون مصرف کننده‌ای که ریموت کنترل را همراه دارد، تشخیص داده و بر اساس این دما حالت کارکرد مطلوب را به طور خودکار انتخاب می‌کند.


فیلتر کربن فعال (Active Carbon Filter)
این فیلتر از کربن فعال و رشته‌های الکترواستاتیکی تشکیل شده است. فیلتر کربن فعال انواع بو مانند بوی آمونیاک را حذف می‌کند و گازهای شیمیایی زیان‌آور مانند فرمالدهید را غیرفعال می‌نماید. این فیلتر به وسیله ایجاد موقعیت‌های مثبت در سطح فیلتر، اجزای کوچک گرد و خاک، دود و موی حیوانات اهلی را برای پیشگیری از واکنش آلرژی زا به دام می‌اندازد.


بدنه ضد زنگ (Anti - Rust Cabinet)
بدنه دستگاه از ورق فولاد الکترولیتی روی با پوشش ضد زنگ ساخته شده است.


تراشه پر سرعت (DSP High - Speed Chip)
این گزینه سبب می‌شود که زمان پاسخ‌گویی وسیله‌ی تهویه مطبوع به تغییرات 20 برابر سریع‌تر از حالت‌های معمولی باشد و دمای محیط داخل به طور دقیق و بین C° 0/5 ± کنترل شود.


ارتباط سیمی انعطاف پذیر (Flexible Wiring Connection)
نحوه طراحی ترمینال برق به صورتی است که ارتباط سیمی بین پانل داخلی و یونیت خارجی را انعطاف پذیر‌تر می‌سازد.


نمایش‌گر (Display)
کلیه دستگاه‌ها مجهز به نمایش‌گر LED و یا LCD می‌باشند.


رطوبت زدایی مستقل (Independent Dehumidification)
بدون کاهش دما دستگاه می‌تواند در حالت سرمایش و عملکرد فن به طور مستقل خود را در حالت رطوبت زدایی قرار دهد.


اواپراتور طلایی ضد باکتری (Golden Bio Evaporator)
این خاصیت، از تولید مثل و گسترش باکتری‌ها جلوگیری کرده و در ایجاد سلامتی و راحتی در محیط کمک می‌کند.


اواپراتور چند خم (Multi - Bend Evaporator)
با استفاده از این ساختار اواپراتور و به دلیل افزایش سطح انتقال حرارات راندمان سیستم افزایش می‌یابد.


حالت شروع مجدد دستگاه در صورت قطعی برق (Auto Restart Function)
در هنگام قطع و وصل شدن برق، سیستم به طور اتوماتیک و با تنظیمات قبلی، شروع به کار می‌کند.


پانل داخلی با قابلیت تمیز کردن آسان (Cleanable Panel)
پانل داخلی به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی قابل تمیز شدن می‌باشد.


عدم وزش باد سرد در حالت گرمایش
((Heat Pump Only) Anti - Cold Air - Function)
(فقط در سیستم‌های سرد و گرم)
در حالت گرمایش، زمانی که دمای اواپراتور به اندازه‌ی کافی گرم شد. آن‌گاه فن شروع به کار می‌کند و به این ترتیب از وزش باد سرد در حالت گرمایش جلوگیری می‌شود.


فن الومینیومی هیدروفیلی (Hydrophilic Aluminum Fin)
فین‌های هیدروفیل به جاری شدن آب تقطیر شده روی سطح فین در حالت سرمایش کمک کرده و با جلوگیری از مسدود شده فواصل بین فین‌ها توسط آب، باعث جریان یافتن راحت‌تر هوا بین فین‌ها جلوگیری از تجمع گرد و خاک و در نتیجه افزایش راندمان انتقال حرارت می‌شود.


محافظ شیرهای سرویس (Valve Protection Cover)
این محافظ از شیرها در زمان حمل و نقل دستگاه محافظت کرده و از تقطیر رطوبت هوا  و چکه کردن جلوگیری می‌کند.


کیت استارت نرم (Soft - Start Kit)
این کیت در دستگاه‌های تک فاز با ظرفیت بالا باعث کاهش آمپر راه‌اندازی می‌گردد.


لوله‌های مسی با شیارهای داخلی ذوزنقه‌ای
(Trapezium Innergroove Copper Piping)
در مقایسه با لوله‌های مسی شیار داخل مثلثی این لوله‌ها امکان عبور مبرد بیشتری را فراهم کرده و ضمن افزایش راندمان باعث کاهش مصرف برق می‌شوند.


عیب یاب و محافظ هوشمند (Self - Diagnosis Function)
این سیستم به طور هوشمند و اتوماتیک اشکالات احتمالی را تشخیص و نمایش داده و در صورت تشخیص خطا، سیستم محافظتی را فعال و ادامه کار را متوقف می‌نماید.


گردش هوا با سطح صدای پایین (Low Noise Airflow System)
بدون کاهش میزان حجم هوا و با استفاده از Cross Flow Fan با قطر بالا و کاهش سرعت دوران فن، سطح صدای پانل داخلی کاهش یافته است.


قابلیت‌های سفارشی کولرهای گازی تراست

تکنولوژی توزیع هوا در دو جهت (Two - Direction Airflow)
در حالت سرمایش، پره‌های هوا در خلاف جهت عقربه‌های ساعت باز شده و هوا را به صورت افقی هدایت می‌کند و باعث کاهش یکنواخت دما در مدت زمان کمتر و در حالت گرمایش، پره‌های هوا در جهت عقربه‌های ساعت باز شده و هوا را به سمت کف هدایت می‌کند و افزایش یکنواخت دما در مدت زمان کمتر می‌گردد.


فن خروجی دو سرعته
(Two - Speed Outdoor Fan Motor)
با استفاده از فن یونیت خارجی دو سرعته، ضمن کنترل فشار سیستم و کاهش برق مصرفی دستگاه، در هنگام شب و ساعات خنک هوا، فن با دور آرام و صدای پایین کار می‌کند.


کندانسور طلایی مقاوم در برابر خوردگی
(Golden Anti - Corrosive Condenser)
کندانسور هیدروفیلی طلایی با شتاب دادن به فرآیند یخ زدایی، سبب بالا رفتن بازده گرمایی می‌شود. از طرفی پوشش طلایی منحصر به فرد ضد خوردگی کندانسور می‌تواند در مقابل هوای مناطق مجاور دریا، باران‌های اسیدی و دیگر عناصر خورنده مقاومت نماید.


فیلتر یون نقره (Silver Ion Filter)
یون نقره با از بین بردن پیکره داخلی باکتری‌ها و جذب عناصر آن‌ها در سلول‌ها می‌تواند باکتری‌ها را از بین ببرد و یا مانع فعالیت آن‌هادر چگالی بسیار کم گردد. به علاوه نانو سیلور چسبیده به فیلتر، یون نقره را برای از بین بردن باکتری‌ها، به صورت موثر و پیوسته آزاد می‌کند.


فیلتر بیولوژیک (Bio Filter)
فیلتر بیولوژیک از یک آنزیم بیولوژیک مخصوص و فیلتر Eco تشکیل شده است. فیلتر Eco ذرات بسیار ریز معلق در هوا و باکتری‌های مضر و قارچ‌ها و میکروب‌ها را جذب می‌کند و آنزیم بیولوژیک با شکافتن دیواره سلولی باکتری‌ها آن‌ها را از بین برده و مشکل آلودگی در کولر گازی را از بین می‌برد.


فیلتر ویتامین ث (Vitamin C F ilter)
این فیلتر با آزاد کردن ویتامین ث در محیط باعث کاهش استرس و همچنین نرمی و شادابی پوست بدن می‌شود. طول عمر این فیلتر حدود دو سال بوده و پس از این دوره به راحتی قابل تعویض می‌باشد.


دستگاه تولید اکسیژن (Oxygen Generating Mechanism)
دستگاه جداسازی اکسیژن در یونیت بیرونی با انتقال اکسیژن به پانل داخلی باعث افزایش درصد اکسیژن اتاق می‌شود.


نظافت خودکار (Self - Clean)
در دستگاه‌های سرد و گرم بعد از این که دستگاه در حالت سرمایش یا رطوبت گیری کار کند با فشردن این دکمه دستگاه برای چند لحظه در حالت فن کار می‌کند سپس در حالت گرمایش و مجدد به حالت فن برمی‌گردد که با این کار یونیت داخلی خالی از مبرد شده و از رشد قارچ روی اواپراتور جلوگیری می‌شود.


گرم کن کمکی پی تی سی (PTC Auxiliary Heating)
گرم کن کمکی پی تی سی عملکرد گرمایش را در محیط بسیار سرد مطلوب‌تر می‌نماید. 


تصحیح دما (Compensation Temperature)
معمولا بین کف و سقف اتاق اختلاف دما وجود دارد. مکانیزم تصحیح دما باعث اصلاح دمای ثبت شده بین این دو دما می‌شود.


تکنولوژی کنترل با تلفن همراه (Tele Remote Control)
با این تکنولوژی شما همیشه و از هر جایی می‌توانید کولر خود را کنترل نمایید. انجام تنظیمات به راحتی امکان پذیر است و شما با استفاده از تلفن می‌توانید تنطیماتی مثل:‌نوع کارکرد، دمای دلخواه و دور فن مورد نظرتان را به راحتی انجام دهید.


هوای تازه (Fresh Air)
یک مکنده در پانل داخلی موجود می‌باشد که با فشردن دکمه Fresh Air هوای تازه را از محیط بیرون مکش کرده و وارد اتاق می‌کند. با ورود هوای تازه به اتاق ایجاد فشار مثبت بخشی از هوای آلوده اتاق به بیرون رانده می‌شود.


سیستم یون ساز (Ionizer)
 یون‌های منفی می‌توانند از بدن به خوبی مراقبت کنند. آنیون‌ها می‌توانند سیستم گردش خون را تحریک کنند، سیستم تنفسی را بهبود بخشیده و از بیماری‌های مجرای تنفسی نظیر آسم و ذات الریه جلوگیری نمایند. وقتی هوا از میان سیستم یون ساز عبور می‌کند، این سیستم به طور اتوماتیک و با اعمال ولتاژ بالا آنیون‌ها را تولید می‌کند و تعداد این یون‌ها می‌تواند به بیش از یک میلیون یون در سانتی‌متر مکعب برسد. آنیون‌ها می‌توانند باعث غیر فعال شدن بخارات شیمیایی و جذب ذرات گرد و غبار معلق در هوا شوند.


راهنمای خرید اسپلیت تراست ایستاده TMFS-24CT3


با انتخاب و خرید کولر گازی تراست (Trust) ایستاده و تحویل آن در درب منزل خود، لطفا کارتن دستگاه را به هیچ عنوان باز نکنید و اگر می‌خواهید هر چه سریع‌تر کولر خود را نصب نمایید و از گارانتی دستگاه بهره مند شوید در ابتدای امر به شماره‌های درج شده بر روی جعبه کولر یا کارت گارانتی مراجعه نموده و با شماره‌های شرکتی که خدمات مجاز نصب شرکت تراست را به عهده دارند برای هماهنگی ارسال کارشناس نصب، تماس حاصل نمایید.
خریداران عزیز تعیین زمان نصب کولرگازی تراست ایستاده مدل TMFS-24CT3 توسط شرکت تهویه مطبوع مهاجر بر اساس نوبت تعیین می‌شود.
هر دستگاهی که شما خریداری می‌کنید نیاز به گارانتی دارد تا شما بتوانید در زمان بروز مشکل اگر نیاز به تعویض و یا تعمیر قطعه داشته باشید از خدمات گارانتی استفاده کنید.
شرکت وارد کننده محصولات برند تراست مسئولیت ارائه گارانتی، 5 سال ضمانت کمپرسور و 2 سال ضمانت سایر قطعات به خریداران را به عهده دارد.
در بخش مربوط به هزینه نصب، شرکت وارد کننده علاوه بر گارانتی، در کنار این دستگاه 5 متر لوله و کابل رایگان ارائه می‌کند و مابقی هزینه‌ها به عهده خریدار است.
بعد از نصب کولر گازی دما را روی 25 درجه سانتی‌گراد قرار دهید و با این عمل (در زمان کارکرد کولر کمپرسور بارها خاموش شده و مصرف برق کم‌تر‌ می‌شود) مصرف برق را به حداقل برسانید.
در هنگام خرید کولر گازی تراست ایستاده به دو نکته بسیار مهم در رابطه با توان و مشخصات کنتور برق خانه خود دقت داشته باشید اولین موضوع که باید حتما بررسی کنید که برق مورد نظر (تک فاز یا سه فاز باشد) تا با توجه به نیاز، انتخاب صورت گیرد و دومین مورد مهم جریان برق مصرفی است که بر‌ اساس آمپر (A) اندازه‌ گیری می‌شود.
 

  • برند
    تراست
  • نوع دستگاه
    ایستاده
  • ضریب عملکرد EER
    0
  • ضریب عملکرد COP
    0
  • برق مصرفی سرمایشی (kW)
    0
  • مصرف برق گرمایشی (kW)
    0
  • شناسه محصول
    2002

- سایت مهاجر هنگام خرید و انتخاب محصولات چه خدماتی را به خریداران محترم ارائه می دهد؟


پاسخ: برای دریافت راهنمایی و پاسخ به سوالاتی مانند محاسبه متراژ فضای موردنظر و ظرفیت لازم برای آن، نصب و راه اندازی، استعلام قیمت ها، خدمات پس از فروش و اطلاع از ویژگی های فنی با کارشناسان متخصص سایت مهاجر تماس حاصل فرمایید.


- چه عواملی در انتخاب ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است؟


پاسخ: فاکتورهایی مانند متراژ فضای مورد نظر، موقعیت آب و هوایی، تعداد و مدل پنجره های نصب شده، طبقه و نور گیر بودن واحد، نوع عایق بندی و حتی تعداد افرادی که در محل زندگی می کنند در ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است که برای انتخاب بهتر می توانید از مهندسین فنی سایت مهاجر کمک بگیرید.


- قیمت های فروشگاه اینترنتی تهویه مهاجر از چه طریق اعلام می شود؟

پاسخ: سایت تهویه مهاجر که یکی از معتبرترین مرجع تاسیسات ساختمان می باشد قیمت محصولات خود را با توجه به قیمت روز ارز و دلار بروزرسانی می کند و در مواقعی که قیمت محصولی به صورت استعلامی باشد با تماس با کارشناسان فروش مهاجر می توانید از قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

- نمونه پروژه های اجرا، راه اندازی و طراحی و نصب بزرگ تاسیساتی و تهویه مطبوع  را چگونه مشاهده نماییم؟

پاسخ: در همین سایت با مراجعه به بخش صفحه پروژه ها در منو اصلی می توانید آخرین نمونه کارهای شرکت را مشاهده نمایید.

- آشنایی با انواع سیستم های تهویه مانند کولر گازی، چیلر، فن کویل، داکت اسپلیت و سیستم های اسپلیت مرکزی از چه طریقی انجام می گیرد؟

پاسخ:  سایت تخصصی مهاجر سعی کرده با ارائه توضیحات لازم برای هر یک محصولات و مقاله های متنوع و آموزنده به بررسی و راهنمایی مصرف کنندگان عزیز در انواع زمینه ها به پردازد. همچنین در صورت راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان فنی تماس گرفته و مشکل خود را برطرف نمایید.

از اعتماد و توجه شما سپاس گذاریم
 

2020 © Copyright - almaatech.ir