loader-img
loader-img-2

کولر گازی ال جی ایستاده اینورتر آرتکول PV286STQ

کولر گازی ال جی ایستاده اینورتر آرتکول 28000 سرد
اشتراگ گذاری
compare مقایسه
like liked
افزودن به علاقه مندی
bookmark bookmarked
افزودن به نشان شده ها
ناموجود
 روز ضمانت بازگشت کالا 7 روز ضمانت بازگشت کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
روش‌های ارسال کالا روش‌های ارسال کالا
پرداخت آنلاین پرداخت آنلاین

راهنمای خرید کولر گازی ایستاده ال جی LG

شکیل بودن ظاهر محصولات، شبکه گسترده خدمات پس از فروش، تبلیغات وسیع و تنوع کالایی کامل این برند از مهم‌ترین عوامل استقبال مصرف کنندگان از برند کولرهای ایستاده ال جی LG است.
بعضی از مدل‌های کولرگازی ایستاده ال جی برای مناطق حاره‌ای طراحی شده‌اند و تنها قابلیت ایجاد سرمایش را دارا می‌باشند، اما دیگر مدل‌های این نوع کولرگازی، قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش را دارا هستند.
ظرفیت بالا و قدرت خنک کنندگی سریع در کولرهای گازی ایستاده ال جی باعث شده از این محصولات در هتل‌ها، بانک‌ها، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، دفاتر اداری، سالن‌ها، مساجد و ... استفاده گردد.
کولر گازی ایستاده ال جی مدل APW48GTAO در ظرفیت 48000 ساخته می‌شود. کولر گازی ایستاده ال جی مدل APW48GTAO به منظور مناطق حاره‌ای شاخته شده است و دارای قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش می‌باشد.
کولرگازی اینورتر ال جی مدل AP-W48GTA0 با قابلیت سرمایش و گرمایش و توانایی صرفه جویی در مصرف انرژی تا 60 % و پرتاب باد در 4 جهت را دارا می‌باشد.
از دیگر ویژگی‌های این مدل APW48GTAO می توان به پرتاب 4 جهته باد و وجود سنسور تشخیص حرکت و صفحه نمایش جادویی در آن اشاره نمود.
کولرگازی ال جی اینورتر مدل PV286STQ با قابلیت سرمایش سریع و توانایی صرفه جویی در مصرف برق تا 70 % دارای رده انرژی +A است.
از دیگر ویژگی‌های کولرگازی ال جی ایستاده مدل PV286STQ می‌توان به پرتاب 4 جهته باد و وجود سنسور تشخیص حرکت و صفحه نمایش جادویی در آن اشاره کرد.
با توجه به اینکه کمپرسور این مدل از نوع روتاری و گاز مبرّد آن R410 است. کولرهای گازی ایستاده ال جی مدل PV286STQ با برق تک فاز و ولتاژ 220 ولت کار می‌کنند.
کولرگازی ال جی مدل LP-H508TC0 دارای رده انرژی B بوده و گاز مبرد مورد استفاده در آن از نوع R22 است. این مدل با برق مصرفی 3 فاز و ولتاژ 380 ولت کار می‌نماید.
از دیگر ویژگی‌های کولرگازی ایستاده مدل LP-H508TC0 می‌توان به قدرت پرتاب فوق العاده زیاد20 متری باد در 4 جهت در این مدل که موجب خنک کردن هوا به سرعت گردیده و این مدل را جهت استفاده در مناطق حاره‌ای و گرمسیری مناسب کرده است، اشاره کرد.
کولرگازی ال جی اینورتر مدل AP-W48GTA0 با قابلیت سرمایش و گرمایش و توانایی صرفه جویی در مصرف انرژی تا 60 % و پرتاب باد در 4 جهت را داراست.
از دیگر ویژگی‌های کولرگازی ایستاده LG مدل AP-W48GTA0 می‌توان به دارا بودن تکنولوژی اینورتر و وجود پره‌های طلایی اشاره کرد. نوع کمپرسور این مدل از کولرهای گازی ال جی روتاری می‌باشد، همچنین AP-W48GTA0 با برق تک فاز و ولتاژ 220 ولت کار می‌نماید.
کولرگازی ایستاده مدل TPH-808FLAS دارای برچسب انرژی B می‌باشد و نوع کمپرسور آن اسکرال است. دارا بودن گاز مبرّد R22 و همچنین برق مصرفی 3 فاز و 380 ولت از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌باشد.
از دیگر مدل‌های کولرگازی ایستاده LG می‌توان به مدل LPH-488TLAO  اشاره نمود.
این مدل عمل خنک کنندگی را با گاز مبرّد R22 انجام می‌دهد و با برق مصرفی 3 فاز و 220 ولت کار می‌نماید.
در صورت تفاوت در شرایط بهره برداری نسبت به شرایط فوق، می‌توانید پیش از سفارش خرید، موارد را با کارشناسان شرکت تهویه مطبوع مهاجر مطرح نمایید.
یکی از ساده‌ترین و مهم‌ترین مواردی که جهت نگهداری و بهبود راندمان خنک کنندگی و کیفیت هوای کولر‌های گازی ضروری می‌باشد شستشوی فیلترهای الکترواستاتیک و بوگیر تصفیه هوا تعبیه شده در پنل‌های داخلی کولرهای گازی ایستاده، با شروع فصل گرما و اوج استفاده از کولرهای گازی نسبت به سرویس و شستشوی این فیلترها اقدام فرمایید تا بهترین بهره برداری را از کولر‌های گازی برده و در طول فصل گرما دچار مشکل نشوید، همچنین با انجام چنین اقداماتی سبب افزایش طول عمر دستگاه خود می‌گردید.

نکات پس از خرید کولر گازی ایستاده ال جی LG

پس از خرید، جهت استفاده از خدمات نصب رایگان و گارانتی دستگاه با شماره تلفن‌های درج شده بر روی کارتن دستگاه که مربوط به بخش خدمات شرکت می‌باشد تماس حاصل نمایید. (لطفا، قبل از حضور نماینده‌ی خدمات پس از فروش مجاز، از باز نمودن درب کارتن دستگاه خودداری نمایید.)
همچنین به منظور کاهش موثر مصرف برق در قیمت انواع کولر گازی ایستاده‌ی ال جی LG، دمای پنل داخلی را توسط ریموت کنترل روی عدد 25 درجه‌ی سانتی‌‌گراد تنظیم فرمایید.
با نصب پوشش نامریی آنتی رفلکس و آنتی UV بر روی شیشه‌های آپارتمان از مصرف بی‌رویه انرژی به جهت بار اضافی تشعشع گرمایی در تابستان و تشعشع سرمایی در زمستان جلوگیری فرمایید.
بیشترین طول لوله‌های رابط مسی بین پنل داخلی کولر گازی تا کندانسور بیرونی بر اساس ظرفیت بین 10 تا 25 متراست.


 

  • برند
    ال جی
  • نوع دستگاه
    ایستاده
  • ضریب عملکرد EER
    0
  • ضریب عملکرد COP
    0
  • برق مصرفی سرمایشی (kW)
    0
  • مصرف برق گرمایشی (kW)
    0
  • شناسه محصول
    1573

دیدگاه شما

نظرات کاربران ( 0 نظر)
نام و نام خانوادگی
کد امنیتی

- سایت مهاجر هنگام خرید و انتخاب محصولات چه خدماتی را به خریداران محترم ارائه می دهد؟


پاسخ: برای دریافت راهنمایی و پاسخ به سوالاتی مانند محاسبه متراژ فضای موردنظر و ظرفیت لازم برای آن، نصب و راه اندازی، استعلام قیمت ها، خدمات پس از فروش و اطلاع از ویژگی های فنی با کارشناسان متخصص سایت مهاجر تماس حاصل فرمایید.


- چه عواملی در انتخاب ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است؟


پاسخ: فاکتورهایی مانند متراژ فضای مورد نظر، موقعیت آب و هوایی، تعداد و مدل پنجره های نصب شده، طبقه و نور گیر بودن واحد، نوع عایق بندی و حتی تعداد افرادی که در محل زندگی می کنند در ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است که برای انتخاب بهتر می توانید از مهندسین فنی سایت مهاجر کمک بگیرید.


- قیمت های فروشگاه اینترنتی تهویه مهاجر از چه طریق اعلام می شود؟

پاسخ: سایت تهویه مهاجر که یکی از معتبرترین مرجع تاسیسات ساختمان می باشد قیمت محصولات خود را با توجه به قیمت روز ارز و دلار بروزرسانی می کند و در مواقعی که قیمت محصولی به صورت استعلامی باشد با تماس با کارشناسان فروش مهاجر می توانید از قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

- نمونه پروژه های اجرا، راه اندازی و طراحی و نصب بزرگ تاسیساتی و تهویه مطبوع  را چگونه مشاهده نماییم؟

پاسخ: در همین سایت با مراجعه به بخش صفحه پروژه ها در منو اصلی می توانید آخرین نمونه کارهای شرکت را مشاهده نمایید.

- آشنایی با انواع سیستم های تهویه مانند کولر گازی، چیلر، فن کویل، داکت اسپلیت و سیستم های اسپلیت مرکزی از چه طریقی انجام می گیرد؟

پاسخ:  سایت تخصصی مهاجر سعی کرده با ارائه توضیحات لازم برای هر یک محصولات و مقاله های متنوع و آموزنده به بررسی و راهنمایی مصرف کنندگان عزیز در انواع زمینه ها به پردازد. همچنین در صورت راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان فنی تماس گرفته و مشکل خود را برطرف نمایید.

از اعتماد و توجه شما سپاس گذاریم
 

2020 © Copyright - almaatech.ir