loader-img
loader-img-2

لوازم رادیاتور آلومینیومی

لوازم رادیاتور پره ای
اشتراگ گذاری
compare مقایسه
like liked
افزودن به علاقه مندی
bookmark bookmarked
افزودن به نشان شده ها
350,000 تومان
افزودن به سبد
 روز ضمانت بازگشت کالا 7 روز ضمانت بازگشت کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
روش‌های ارسال کالا روش‌های ارسال کالا
پرداخت آنلاین پرداخت آنلاین

لوازم پکیج آلومینیومی پره ای

برای نصب رادیاتور پره ای نیاز به تهیه لوازمی دارید که به آن ها پک نصب یا لوازم نصب می گویند، زیرا رادیاتور به تنهایی روی دیوار نصب نمی شود. بنابراین برای نصب آن می بایست تجهیزاتی مانند درپوش ماسوره هفت لایه، بست دیواری یا پست پرچمی، شیر زانو، واشر آب بندی 4 عدد، شیر هواگیری رادیاتور آماده شود. انتخاب نوع لوازم نصب رادیاتور بخش مهمی از نصب رادیاتور پره ای است بنابراین باید به آن توجه کرد. بی توجهی به هر یک از لوازم نصب، خسارت جبران ناپذیری به رادیاتور پره ای می زند. در زیر به برخی از این ابزار اشاره می کنیم:

 

درپوش ماسوره 

درپوش ماسوره 7 تیکه رادیاتور یکی از لوازم مهم در نصب رادیاتور آلومینیومی است و شامل 7 قسمت، 4 عدد ماسوره و 2 عدد درپوش و یک عدد آچار هواگیری است. درپوش باعث آب بندی می شود و از نشت جلوگیری می کند. این درپوش دارای نشان استاندارد است و برای نصب انواع رادیاتور پره ای کاملا مناسب می باشد. 4 مهره موجود در این درپوش، در چهار طرف رادیاتور بسته می شوند که دو عدد به صورت راست گرد و دو عدد دیگر بصورت چپ گرد بسته شده اند.

 

بست دیواری 

بست دیواری یا بست پرچمی برای ثابت نگه داشتن رادیاتور پره ای روی دیوار استفاده می شود. اگر رادیاتور دارای 12 ، 15 یا 20 پره باشد، در آن از دو بست دیواری استفاده می شود.  این بست در رنگ های مختلفی طراحی شده است و مدل های متفاوت آن پرچمی، خرچنگی، ثابت و غیره هستند. منظور از بست پرچمی نوعی ورقه است که روی بست ساخته شده است و از جنس آلومینیوم و گالوانیزه  می باشد، قیمت مناسبی دارد و با دوام است.

 

شیر زانو 

شیر رادیاتور با زانو قفلی برای قطع و وصل کردن جریان آب در رادیاتور به کار می رود و قادر به باز یا بسته نگه داشتن مسیر آب گرم دیگ به هر قطعه از رادیاتور است. این شیر ها قابل نصب روی رادیاتورهای آلومینیومی و فولادی هستند. شیر رادیاتور تا 110 درجه سانتیگراد  و 10 بار فشار، حرارت سیال را تحمل می کند. 

 

شیر هواگیری رادیاتور

شیر هواگیری به شیری گفته می شود که به صورت اتوماتیک یا دستی هوای موجود در لوله ها، رادیاتورها و کلکتورها را خارج می کند. محل نصب این شیر باید نزدیک به محل تجمع هوا باشد؛ زیرا هوای درون لوله ها و رادیاتورها به دلیل سبکی تمایل دارند و در بالاترین نقطه سیستم قرار گیرند. 

 

واشر آب بندی 

واشر مغزی آب بندی برای اتصال بین پره های رادیاتور و جلوگیری از نشت رادیاتور استفاده می شود. برای اتصال پره های رادیاتور به یکدیگر بین هر پره دو عدد مغزی و واشر مخصوص به کار می برند. رادیاتورهای آلومینیومی به دلیل وزن سبک به راحتی روی دیوار نصب می شوند و به دیوار هیچ گونه آسیبی وارد نمی کنند. اگر قصد خرید رادیاتور دارید، ما به شما رادیاتور پره ای را پیشنهاد می کنیم؛ زیرا نصب آن ها آسان تر از دیگر رادیاتوها هستند و لوازم مورد نیاز آن ها که در بالا نام بردیم مقاوم و کیفیت بالایی دارند. 

 

  • شناسه محصول
    3505

دیدگاه شما

نظرات کاربران ( 0 نظر)
نام و نام خانوادگی
کد امنیتی

- سایت مهاجر هنگام خرید و انتخاب محصولات چه خدماتی را به خریداران محترم ارائه می دهد؟


پاسخ: برای دریافت راهنمایی و پاسخ به سوالاتی مانند محاسبه متراژ فضای موردنظر و ظرفیت لازم برای آن، نصب و راه اندازی، استعلام قیمت ها، خدمات پس از فروش و اطلاع از ویژگی های فنی با کارشناسان متخصص سایت مهاجر تماس حاصل فرمایید.


- چه عواملی در انتخاب ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است؟


پاسخ: فاکتورهایی مانند متراژ فضای مورد نظر، موقعیت آب و هوایی، تعداد و مدل پنجره های نصب شده، طبقه و نور گیر بودن واحد، نوع عایق بندی و حتی تعداد افرادی که در محل زندگی می کنند در ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است که برای انتخاب بهتر می توانید از مهندسین فنی سایت مهاجر کمک بگیرید.


- قیمت های فروشگاه اینترنتی تهویه مهاجر از چه طریق اعلام می شود؟

پاسخ: سایت تهویه مهاجر که یکی از معتبرترین مرجع تاسیسات ساختمان می باشد قیمت محصولات خود را با توجه به قیمت روز ارز و دلار بروزرسانی می کند و در مواقعی که قیمت محصولی به صورت استعلامی باشد با تماس با کارشناسان فروش مهاجر می توانید از قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

- نمونه پروژه های اجرا، راه اندازی و طراحی و نصب بزرگ تاسیساتی و تهویه مطبوع  را چگونه مشاهده نماییم؟

پاسخ: در همین سایت با مراجعه به بخش صفحه پروژه ها در منو اصلی می توانید آخرین نمونه کارهای شرکت را مشاهده نمایید.

- آشنایی با انواع سیستم های تهویه مانند کولر گازی، چیلر، فن کویل، داکت اسپلیت و سیستم های اسپلیت مرکزی از چه طریقی انجام می گیرد؟

پاسخ:  سایت تخصصی مهاجر سعی کرده با ارائه توضیحات لازم برای هر یک محصولات و مقاله های متنوع و آموزنده به بررسی و راهنمایی مصرف کنندگان عزیز در انواع زمینه ها به پردازد. همچنین در صورت راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان فنی تماس گرفته و مشکل خود را برطرف نمایید.

از اعتماد و توجه شما سپاس گذاریم
 

2020 © Copyright - almaatech.ir