loader-img
loader-img-2

پکیج دیواری لورچ 24000 هیرو

خرید پکیج دیواری لورچ 24000 هیرو Lorch Wall hung boiler
24 ماه گارانتی شرکت لورچ و 10 سال خدمات پس از فروش 24 ماه گارانتی شرکت لورچ و 10 سال خدمات پس از فروش
  • نوع دستگاه :
    پکیج دیواری
  • مدل دستگاه :
    هیرو 24000
  • وزن (kg) :
    27
  • ارتفاع (mm) :
    690
  • عرض (mm) :
    456
  • طول (mm) :
    240
  • اشتراگ گذاری
    compare مقایسه
    like liked
    افزودن به علاقه مندی
    bookmark bookmarked
    افزودن به نشان شده ها
    استعلام قیمت استعلامی لطفا جهت مشاوره و اطلاع از قیمت تماس بگیرید: 77532537-021
    پیش از خرید با ما تماس بگیرید
     روز ضمانت بازگشت کالا 7 روز ضمانت بازگشت کالا
    پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته
    ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
    روش‌های ارسال کالا روش‌های ارسال کالا
    پرداخت آنلاین پرداخت آنلاین

    پکیج دیواری لورچ 2400 هیرو

    پکیج دیواری لورچ 2400 هیرو یکی از محصولاتی است که به دلیل نوع طراحی خود، فضای کمی از محیط را اشغال می‌کند و می‌تواند جایگزین مناسبی برای سایر سیستم‌های گرمایشی باشد. این محصول ساخت کشور ایران است و ویژگی‌هایی دارد که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

     

    مشخصات اصلی پکیج هیرو 24

     

    مجهز به دو مبدل برای تولید آب گرم

    پکیج 2400 هیرو به صورت دو مبدله ساخته شده که با یکی از آن‌ها می‌توان آب گرم مصرفی را تولید کرد. مبدل دیگر نیز وظیفه تامین آب گرم برای سیستم‌های حرارتی چون شوفاژ را بر عهده دارد. بنابراین پس از روشن شدن دستگاه و قرارگیری در حالت زمستانه، آب گرم مورد نیاز برای شوفاژها فراهم می‌شود. همچنین با فعال شدن پمپ، آب شهری در داخل مبدل ثانویه گردش پیدا کرده و با دریافت حرارت آب گرم موجود در داخل مبدل اصلی، آب مصرفی را نیز گرم می‌کند.

     

    ایجاد گرمای کافی به واسطه میزان ظرفیت 

    ظرفیت یکی از ویژگی‌های مهم پکیج است که مقدار آن می‌تواند روی میزان گرمای ایجاد شده تاثیرگذار باشد. درواقع هرچه مقدار این المان بیشتر باشد، بازدهی دستگاه بهتر خواهد بود. ظرفیت این محصول در حدود 2400 وات است و تا 93 درصد می‌تواند محیط‌هایی تا متراژ 150 متر را پشتیبانی کند. البته برای فضاهای بزرگتر نیز کاربرد دارد اما قطعا عملکرد مناسبی را از آن دریافت نخواهید کرد.

     

    پکیجی از نوع فن‌دار

    این پکیج دیواری به صورت فن‌دار ساخته شده و با یک دودکش استاندارد، می‌توان آن را حتی در محیط‌های باز نیز نصب کرد. این دودکش با قطر کم و به صورت دو جداره ساخته می‌شود و از طریق فن، دود حاصل از احتراق را به داخل خود کشیده و به محیط خارج هدایت می‌کند.

     

    مجهز به محفظه احتراق بسته

    شعله این محصول در داخل یک فضای محافظت شده فلزی قرار گرفته که به آن محفظه احتراق می‌گویند. این محفظه به صورت بسته ساخته شده است و اکسیژن مورد نیاز خود را از دودکش تامین می‌کند. البته تخلیه دود نیز از همین طریق صورت می‌گیرد.
     

    ایجاد ایمنی مناسب

    این محصول با رعایت ایمنی‌های لازم ساخته شده و با دو قابلیت جرقه زن خودکار و سیستم ضد یخ زدگی، از بروز حوادث ناشی از این دو عامل جلوگیری خواهد کرد. همچنین در ساختار داخلی خود سیستم عیب یاب هوشمند دارد که از طریق صفحه نمایش موجود، کدهای آن به شما نشان داده می‌شود.

     

    صرفه جویی در مصرف انرژی

    این محصول مجهز به سیستم کنترل فشار و دمای آب است و در صورت افزایش این دو المان، می‌توان مقادیر آن‌ها را به حداقل رساند. با این ویژگی تا حد زیادی می‌توان از هدر رفتن انرژی جلوگیری کرد.

     

    خرید پکیج دیواری لورچ 2400 هیرو

    پکیج دیواری لورچ 2400 هیرو نسبت به سایر مدل‌های مشابه خود، قیمت مناسب‌تری دارد. اما این به معنای کاهش قدرت و کیفیت این محصول نیست. البته برای خرید این نوع محصولات هم نباید قیمت را ملاک قرار داد. بلکه ابتدا محل نصب و محیط اطراف را با دقت بررسی کنید و براساس آن‌ و برخی فاکتورهای دیگر، مدل مناسب را انتخاب نمایید.

     

    • برند
      لورچ
    • نوع دستگاه
      پکیج دیواری
    • مدل دستگاه
      هیرو 24000
    • ظرفیت حرارتی ورودی (KW)
      23.5
    • وزن (kg)
      27
    • ارتفاع (mm)
      690
    • عرض (mm)
      456
    • طول (mm)
      240
    • متن گارانتی
      24 ماه گارانتی شرکت لورچ و 10 سال خدمات پس از فروش
    • شناسه محصول
      3441

    دیدگاه شما

    نظرات کاربران ( 0 نظر)
    نام و نام خانوادگی
    کد امنیتی

    - سایت مهاجر هنگام خرید و انتخاب محصولات چه خدماتی را به خریداران محترم ارائه می دهد؟


    پاسخ: برای دریافت راهنمایی و پاسخ به سوالاتی مانند محاسبه متراژ فضای موردنظر و ظرفیت لازم برای آن، نصب و راه اندازی، استعلام قیمت ها، خدمات پس از فروش و اطلاع از ویژگی های فنی با کارشناسان متخصص سایت مهاجر تماس حاصل فرمایید.


    - چه عواملی در انتخاب ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است؟


    پاسخ: فاکتورهایی مانند متراژ فضای مورد نظر، موقعیت آب و هوایی، تعداد و مدل پنجره های نصب شده، طبقه و نور گیر بودن واحد، نوع عایق بندی و حتی تعداد افرادی که در محل زندگی می کنند در ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است که برای انتخاب بهتر می توانید از مهندسین فنی سایت مهاجر کمک بگیرید.


    - قیمت های فروشگاه اینترنتی تهویه مهاجر از چه طریق اعلام می شود؟

    پاسخ: سایت تهویه مهاجر که یکی از معتبرترین مرجع تاسیسات ساختمان می باشد قیمت محصولات خود را با توجه به قیمت روز ارز و دلار بروزرسانی می کند و در مواقعی که قیمت محصولی به صورت استعلامی باشد با تماس با کارشناسان فروش مهاجر می توانید از قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

    - نمونه پروژه های اجرا، راه اندازی و طراحی و نصب بزرگ تاسیساتی و تهویه مطبوع  را چگونه مشاهده نماییم؟

    پاسخ: در همین سایت با مراجعه به بخش صفحه پروژه ها در منو اصلی می توانید آخرین نمونه کارهای شرکت را مشاهده نمایید.

    - آشنایی با انواع سیستم های تهویه مانند کولر گازی، چیلر، فن کویل، داکت اسپلیت و سیستم های اسپلیت مرکزی از چه طریقی انجام می گیرد؟

    پاسخ:  سایت تخصصی مهاجر سعی کرده با ارائه توضیحات لازم برای هر یک محصولات و مقاله های متنوع و آموزنده به بررسی و راهنمایی مصرف کنندگان عزیز در انواع زمینه ها به پردازد. همچنین در صورت راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان فنی تماس گرفته و مشکل خود را برطرف نمایید.

    از اعتماد و توجه شما سپاس گذاریم
     

    2020 © Copyright - almaatech.ir