loader-img
loader-img-2

پکیج دیواری لورچ 24000 مدل هرما

خرید پکیج دیواری لورچ 24000 هرما Lorch Wall hung boiler
24 ماه گارانتی شرکت لورچ و 10 سال خدمات پس از فروش 24 ماه گارانتی شرکت لورچ و 10 سال خدمات پس از فروش
  • نوع دستگاه :
    پکیج دیواری
  • مدل دستگاه :
    هرما 24000
  • وزن (kg) :
    23
  • ارتفاع (mm) :
    690
  • عرض (mm) :
    456
  • طول (mm) :
    240
  • اشتراگ گذاری
    compare مقایسه
    like liked
    افزودن به علاقه مندی
    bookmark bookmarked
    افزودن به نشان شده ها
    استعلام قیمت استعلامی لطفا جهت مشاوره و اطلاع از قیمت تماس بگیرید: 77532537-021
     روز ضمانت بازگشت کالا 7 روز ضمانت بازگشت کالا
    پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته
    ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
    روش‌های ارسال کالا روش‌های ارسال کالا
    پرداخت آنلاین پرداخت آنلاین

    پکیج دیواری لورچ 2400 هرما

    پکیج دیواری لورچ 2400 هرما به عنوان یک سیستم گرمایشی ابعاد و وزن مناسبی دارد و نسبت به سایر مدل‌های مشابه خود، فضای کمی از محیط را اشغال می‌کند. راندمان حرارتی این محصول در حدود 93 درصد است و با قدرت و کیفیت بالا، می‌تواند جایگزین مناسبی برای موتورخانه‌ها یا آبگرمکن‌ها قدیمی باشد.

     

    مجهز به دو مبدل مجزا

    این محصول به عنوان یک پکیج دو مبدله شناخته می‌شود. با روشن شدن دستگاه، آب در داخل مبدل اصلی گردش پیدا کرده و گرمای مورد نیاز برای رادیاتورها فراهم می‌شود. همچنین برای دریافت آب گرم، در کنار مبدل اصلی یک مبدل صفحه‌ای مسی طراحی شده که از طریق یک مدار به یکدیگر وصل می‌شوند. بنابراین با فعال شدن پمپ و جریان آب سرد در داخل این قسمت، حرارت لازم از آب گرم موجود در مبدل اصلی گرفته شده و آب مصرفی نیز گرم خواهد شد.

     

    مجهز به فن

    فن یکی از مهم‌ترین قطعات پکیج است که به بهتر سوختن شعله و خروج گازهای مونواکسید تولید شده از احتراق آن، کمک می‌کند. این نوع پکیج نیز به صورت فن‌دار ساخته شده و برای نصب آن به یک دودکش با قطر 6 سانتی‌متر نیاز است تا با چرخش فن، دودها از محیط اطراف خارج شوند.
    این ویژگی امنیت پکیج را به شدت بالا برده و از افزایش بیش از حد دما در محل احتراق جلوگیری می‌کند. البته عوامل دیگری چون، محفظه احتراق بسته، شعله اتمسفریک، جرفه زن خودکار، سیستم ایمنی تخلیه گاز، سیستم ضد یخ زدگی و... هم می‌توانند روی امنیت دستگاه تاثیرگذار باشند که در این محصول، این موارد نیز رعایت شده و از اتصالی یا دیگر خطرات جلوگیری خواهد شد.

     

    بازدهی بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی 

    میزان ظرفیت حرارتی که برای این پکیج در نظر گرفته شده در حدود 24000 است و برای محیط‌های باز یا بسته کاربرد دارد. البته باید به متراژ مکان مورد نظرتان توجه کنید تا دستگاه بتواند بهترین بازدهی را برای شما داشته باشد. این محصول در محیط‌هایی با متراژ 120 تا 150 متر، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد و با ایجاد گرمای مناسب، از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند.

     

    مجهز به سیستم هواگیری خودکار

    این پکیج مجهز به سیستم هواگیری اتوماتیک است. بنابراین زمانی که در اثر برخی از تغییرات، هوای اضافی در مدار گرمایش ایجاد می‌شود، این قطعه که روی پمپ قرار گرفته به طور خودکار، هواگیری لازم را انجام می‌دهد.  

     

    مجهز به نمایشگر و سیستم عیب‌یاب هوشمند

    در ساختار داخلی پکیج هرما بردی تعبیه شده که به صورت هوشمند، مشکلات و عیب‌های دستگاه را شناسایی کرده و با ارسال کدهای مورد نظر بر روی نمایشگر این محصول، شما را از خطاهای آن مطلع می‌کند.

     

    خرید پکیج دیواری لورچ 2400 هرما

    خرید پکیج دیواری لورچ 2400 هرما چندان کار سختی نیست. زیرا لورچ یک برند ایرانی بوده که در سرتاسر کشور نمایندگی دارد و به راحتی می‌توانید نمونه اصلی آن را پیدا کنید. توجه داشته باشید که پکیج‌های دیواری قیمت بالایی دارند، اما لورچ بهترین قیمت را برای این نوع محصولات خود در نظر گرفته تا در کنار خرید یک محصول باکیفیت، در هزینه‌هایتان نیز صرفه جویی شود.

     

    • برند
      لورچ
    • نوع دستگاه
      پکیج دیواری
    • مدل دستگاه
      هرما 24000
    • ظرفیت حرارتی ورودی (KW)
      23.5
    • وزن (kg)
      23
    • ارتفاع (mm)
      690
    • عرض (mm)
      456
    • طول (mm)
      240
    • متن گارانتی
      24 ماه گارانتی شرکت لورچ و 10 سال خدمات پس از فروش
    • شناسه محصول
      3440

    دیدگاه شما

    نظرات کاربران ( 0 نظر)
    نام و نام خانوادگی
    کد امنیتی

    - سایت مهاجر هنگام خرید و انتخاب محصولات چه خدماتی را به خریداران محترم ارائه می دهد؟


    پاسخ: برای دریافت راهنمایی و پاسخ به سوالاتی مانند محاسبه متراژ فضای موردنظر و ظرفیت لازم برای آن، نصب و راه اندازی، استعلام قیمت ها، خدمات پس از فروش و اطلاع از ویژگی های فنی با کارشناسان متخصص سایت مهاجر تماس حاصل فرمایید.


    - چه عواملی در انتخاب ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است؟


    پاسخ: فاکتورهایی مانند متراژ فضای مورد نظر، موقعیت آب و هوایی، تعداد و مدل پنجره های نصب شده، طبقه و نور گیر بودن واحد، نوع عایق بندی و حتی تعداد افرادی که در محل زندگی می کنند در ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است که برای انتخاب بهتر می توانید از مهندسین فنی سایت مهاجر کمک بگیرید.


    - قیمت های فروشگاه اینترنتی تهویه مهاجر از چه طریق اعلام می شود؟

    پاسخ: سایت تهویه مهاجر که یکی از معتبرترین مرجع تاسیسات ساختمان می باشد قیمت محصولات خود را با توجه به قیمت روز ارز و دلار بروزرسانی می کند و در مواقعی که قیمت محصولی به صورت استعلامی باشد با تماس با کارشناسان فروش مهاجر می توانید از قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

    - نمونه پروژه های اجرا، راه اندازی و طراحی و نصب بزرگ تاسیساتی و تهویه مطبوع  را چگونه مشاهده نماییم؟

    پاسخ: در همین سایت با مراجعه به بخش صفحه پروژه ها در منو اصلی می توانید آخرین نمونه کارهای شرکت را مشاهده نمایید.

    - آشنایی با انواع سیستم های تهویه مانند کولر گازی، چیلر، فن کویل، داکت اسپلیت و سیستم های اسپلیت مرکزی از چه طریقی انجام می گیرد؟

    پاسخ:  سایت تخصصی مهاجر سعی کرده با ارائه توضیحات لازم برای هر یک محصولات و مقاله های متنوع و آموزنده به بررسی و راهنمایی مصرف کنندگان عزیز در انواع زمینه ها به پردازد. همچنین در صورت راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان فنی تماس گرفته و مشکل خود را برطرف نمایید.

    از اعتماد و توجه شما سپاس گذاریم
     

    2020 © Copyright - almaatech.ir