loader-img
loader-img-2

پکیج زمینی شوفاژکار P5 بلند گرمایش از کف فن دار با پمپ گراندفوس

خرید پکیج زمینی شوفاژکار P5 بلند گرمایش از کف فن دار با پمپ گراندفوس 36000
10 سال ضمانت دیگ و 1 سال گارانتی قطعات 10 سال ضمانت دیگ و 1 سال گارانتی قطعات
  • نوع دستگاه :
    پکیج زمینی
  • مدل دستگاه :
    P5
  • وزن (kg) :
    220
  • ارتفاع (mm) :
    1200
  • عرض (mm) :
    600
  • طول (mm) :
    650
  • اشتراگ گذاری
    compare مقایسه
    like liked
    افزودن به علاقه مندی
    bookmark bookmarked
    افزودن به نشان شده ها
    5% - 59,782,900
    56,793,755 تومان
    پیش از خرید با ما تماس بگیرید
    افزودن به سبد
     روز ضمانت بازگشت کالا 7 روز ضمانت بازگشت کالا
    پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته
    ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
    روش‌های ارسال کالا روش‌های ارسال کالا
    پرداخت آنلاین پرداخت آنلاین

    پکیج زمینی شوفاژکار P5 بلند گرمایش از کف فن دار با پمپ گراندفوس

    پکیج‌‌ها نوعی از سیستم‌های گرمایشی هستند که هدف آنها گرم کردن محیط و همچنین تامین آب گرم مورد نیاز برای مکان‌های مختلف است. در واقع می‌توانیم این محصولات را نمونه‌های ارتقا یافته پکیج‌های دیواری بدانیم که تفاوت آنها در وجود پمپ قوی‌تر برای افزایش گردش آب سیستم، مشعل قدرتمند، کویل بزرگتر و در نهایت عملکرد قوی‌تر است. پکیج زمینی شوفاژکار P5 بلند گرمایش از کف فن دار با پمپ گراندفوس، یکی از محصولاتی است که می‌توانید برای محیط‌هایی تا مساحت 250 متر مربع روی آن حساب کنید. مخزن آبگرم کویل دار 20 لیتری در این محصول و حداکثر توان گرمایی 36000 کیلوکالری ویژگی‌های مثبت گرمایشی آن را تکمیل کرده است. 

     

    ویژگی‌های اصلی پکیج زمینی گازسوز شوفاژکار P5 با پمپ گراندفوس

    این محصول از نوع 5 پره بوده و برای نصب آن باید محیط خارجی ساختمان یا ویلاها را انتخاب کنید. ویژگی مهم آن داشتن منابع کویل مسی است که در نهایت باعث می‌شود تا آب گرم مربوط به شوفاژها و همچنین آب گرم بهداشتی در داخل اماکنی که درون آن قرار گرفته تامین شود. مهمترین نکته این محصول عدم تولید صدا به واسطه وجود مشعل اتمسفریک بدون فن است که در آن هیچ دمنده‌ای وجود نداشته و گاز در بخشی به نام کوره دیگ و در فشار اتمسفریک می‌سوزد. دیگ چدنی که یکی از متداول‌ترین‌ها در پکیج‌هاست را در این مدل نیز می‌بینیم. این جنس از دیگ مقاومت بالایی را در برابر زنگ زدگی داشته و حمل و نقل آن راحت است. مبدل حرارت مسی که شوفاژ کار در پکیج پایه بلند P5 قرار داده باعث شده تا قیمت آن مناسب‌تر بوده و در صورت نشتی به راحتی تشخیص داده شوند. بعلاوه امکان رسوب در این قطعه بسیار کمتر است و در صورت ایجاد رسوب کم نیز تمیز کردن آن به راحتی صورت می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های پکیج نیز می‌توانیم به حداکثر مصرف برق 100 وات، مخزن 20 لیتری آب گرم و محدوده دمایی 55 تا 90 درجه سانتیگراد اشاره کنیم. پکیج با پمپ گراندفوس ارائه می‌شود. گراندفوس یکی از قدیمی‌ترین تولید کننده‌های پمپ‌های آب است که در سرتاسر جهان محصولات آن به فروش می‌رسد. پمپی که در P5 به کار رفته از نوع سیرکولاسیون 3 حالته است.

     

    خرید پکیج P5 پایه بلند شوفاژ کار با پمپ گراندفوس

    ویژگی‌هایی این محصول، آن را برای افرادی که به دنبال یک پکیج برای ایجاد شرایط گرمایشی در محیط‌های بزرگ هستند، مناسب ساخته است. پکیج زمینی شوفاژکار P5 بلند گرمایش از کف فن دار با پمپ گراندفوس، توان بالایی را در گرم کردن محیط داشته و باید در خارج از محیط منزل نصب شود. 

     

    • برند
      شوفاژکار
    • نوع دستگاه
      پکیج زمینی
    • مدل دستگاه
      P5
    • قطر لوله گاز (inch)
      1/2
    • وزن (kg)
      220
    • ارتفاع (mm)
      1200
    • عرض (mm)
      600
    • طول (mm)
      650
    • متن گارانتی
      10 سال ضمانت دیگ و 1 سال گارانتی قطعات
    • شناسه محصول
      3430

    دیدگاه شما

    نظرات کاربران ( 0 نظر)
    نام و نام خانوادگی
    کد امنیتی

    - سایت مهاجر هنگام خرید و انتخاب محصولات چه خدماتی را به خریداران محترم ارائه می دهد؟


    پاسخ: برای دریافت راهنمایی و پاسخ به سوالاتی مانند محاسبه متراژ فضای موردنظر و ظرفیت لازم برای آن، نصب و راه اندازی، استعلام قیمت ها، خدمات پس از فروش و اطلاع از ویژگی های فنی با کارشناسان متخصص سایت مهاجر تماس حاصل فرمایید.


    - چه عواملی در انتخاب ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است؟


    پاسخ: فاکتورهایی مانند متراژ فضای مورد نظر، موقعیت آب و هوایی، تعداد و مدل پنجره های نصب شده، طبقه و نور گیر بودن واحد، نوع عایق بندی و حتی تعداد افرادی که در محل زندگی می کنند در ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است که برای انتخاب بهتر می توانید از مهندسین فنی سایت مهاجر کمک بگیرید.


    - قیمت های فروشگاه اینترنتی تهویه مهاجر از چه طریق اعلام می شود؟

    پاسخ: سایت تهویه مهاجر که یکی از معتبرترین مرجع تاسیسات ساختمان می باشد قیمت محصولات خود را با توجه به قیمت روز ارز و دلار بروزرسانی می کند و در مواقعی که قیمت محصولی به صورت استعلامی باشد با تماس با کارشناسان فروش مهاجر می توانید از قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

    - نمونه پروژه های اجرا، راه اندازی و طراحی و نصب بزرگ تاسیساتی و تهویه مطبوع  را چگونه مشاهده نماییم؟

    پاسخ: در همین سایت با مراجعه به بخش صفحه پروژه ها در منو اصلی می توانید آخرین نمونه کارهای شرکت را مشاهده نمایید.

    - آشنایی با انواع سیستم های تهویه مانند کولر گازی، چیلر، فن کویل، داکت اسپلیت و سیستم های اسپلیت مرکزی از چه طریقی انجام می گیرد؟

    پاسخ:  سایت تخصصی مهاجر سعی کرده با ارائه توضیحات لازم برای هر یک محصولات و مقاله های متنوع و آموزنده به بررسی و راهنمایی مصرف کنندگان عزیز در انواع زمینه ها به پردازد. همچنین در صورت راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان فنی تماس گرفته و مشکل خود را برطرف نمایید.

    از اعتماد و توجه شما سپاس گذاریم
     

    2020 © Copyright - almaatech.ir