loader-img
loader-img-2

پکیج شوفاژ زمینی گازسوز شوفاژکار بلند مدل P7

خرید پکیج شوفاژ زمینی شوفاژکار 54000 Chauffagekar Floor Standing Boiler
1 سال گارانتی گروه صنعتی شوفاژکار و 10 سال خدمات پس از فروش 1 سال گارانتی گروه صنعتی شوفاژکار و 10 سال خدمات پس از فروش
  • نوع دستگاه :
    پکیج زمینی
  • مدل دستگاه :
    P7
  • وزن (kg) :
    270
  • ارتفاع (mm) :
    650
  • عرض (mm) :
    770
  • طول (mm) :
    1200
  • اشتراگ گذاری
    compare مقایسه
    like liked
    افزودن به علاقه مندی
    bookmark bookmarked
    افزودن به نشان شده ها
    5% - 65,286,100
    62,021,795 تومان
    پیش از خرید با ما تماس بگیرید
    افزودن به سبد
     روز ضمانت بازگشت کالا 7 روز ضمانت بازگشت کالا
    پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته
    ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
    روش‌های ارسال کالا روش‌های ارسال کالا
    پرداخت آنلاین پرداخت آنلاین

    ویژگی های مهم خرید پکیج زمینی شوفاژکار

    پکیج زمینی شوفاژکار بلند مجهز به ویژگی و مزایای منحصر به فردی از جمله پمپ سیرکوله پر قدرت ساخت گراندفوس دانمارک، سختی گیر الکترونیکی داخلی می باشد که سبب متمایز شدن این پکیج از سایر پکیج های زمینی گشته است.

     

    چرا خرید پکیج زمینی شوفاژکار بلند مدل P7 را پیشنهاد می دهیم!

    پکیج زمینی شوفاژکار Chauffagekar Floor Standing Boiler بر اساس استاندارد های ملی ایران به صورت 7 پره ای و از جنس چدن که دارای قابلیت تولید آب گرم بهداشتی و آب گرم شوفاژ به صورت همزمان را داراست. این پکیج برای نصب در فضاهایی مانند ساختمان و ویلاها انتخاب مناسبی می باشد. 

    نقد و بررسی اجمالی:

    پکیج زمینی شوفاژکار بلند با ظرفیت 54000 مدل P7 مجهز به ویژگی های کاربردی از جمله شیر گاز ساخت ایتالیا، منبع انبساط زیلمت ایتالیا، پمپ سیرکوله پر قدرت ساخت گراندفوس دانمارک، سختی گیر الکترونیکی داخلی، ابعاد کوچک و نصب آسان، دارای پمپ سیرکولاسیون سه حالته، قابلیت استفاده در سیستم های گرمایش از کف و فن کویل در صورت سفارش مشتری و امکان انتخاب دودکش پکیج هم به صورت فن دار و هم بدون فن می باشد.

     

    نکات مهم خرید پکیج زمینی شوفاژکار

    برای این که در خرید پکیج زمینی دچار مشکل نشوید لازم است که به نکات زیر توجه کنید:
    اولین نکته ای که در خرید پکیج باید در نظر بگیرید، ابعاد و متراژ فضای مورد نظر می باشد. پس ابتدا می بایست متراژ دقیق ساختمان را بدانید زیرا هر ساختمان با هر متراژی، نیازمند پکیجی با توان متفاوت است. به عنوان مثال اگر زیربنای یک ساختمان 150 متر مربع باشد باید پکیجی با توان 26 کیلووات انتخاب نمایید و همچنین هرچه متراژ ساختمان بالاتر باشد باید از پکیج هایی با توان بالاتر استفاده کنید.
    دومین نکته نحوه نصب و طول دودکش ها در ساختمان ها می باشد که در انتخاب و خرید پکیج مورد نیاز نقش بسزایی دارد. مثلا اگر طول افقی لوله دودکش کمتر از یک متر باشد انتخاب پکیجی که بدون فن است مناسب تر می باشد.
    سومین نکته توجه به میزان آب گرم مصرفی مورد نیاز ساختمان می باشد. به عنوان مثال اگر میزان آب گرم مصرفی فضای مورد نظر شما بالاست استفاده از پکیج های بدون مخزن توصیه نمی شود و بهتر است از پکیج های زمینی که دارای مخزن ذخیره آبگرم استفاده کنید. همچنین اگر به ظرفیت حرارتی بالا نیازمندید باید پکیج هایی که مخزن آن ها دوام زیادی دارند انتخاب کنید.
    و در آخر از دیگر مواردی که باید به آن توجه کنید هد پمپ سیر کولاسیون است که برای مسیرهای لوله که حداکثر 35 تا 50 متر طول دارند مناسب می باشد. همچنین به نوع لوله مورد استفاده در سیستم لوله کشی پکیج توجه نماید زیرا تاثیر مستقیمی بر افت فشار جریان آب گرمایش پکیج سیستم خواهد داشت.
    مصرف کننده گرامی توجه به اصالت کالا و دارا بودن ضمانت معتبر یکی از پر اهمیت ترین نکات خرید می باشد که حتما باید مد نظر مشتری باشد.
    پکیج های زمینی شوفاژکار بلند مدل P7 تا مساحت 420 مترمربع را تحت پوشش می دهند.

     

    ساختار و طرز عملکرد پکیج زمینی شوفاژکار

    حوه عملکرد پکیج زمینی به این صورت است که ابتدا شما درخواست گرمایش داده که به دو صورت ترموستات اتاقی، سنسور بیرون و با تایمر برنامه ریز صورت میگیرد. سپس هم زمان با روشن شدن پکیج، پرشر سوئیچ آب هم به صورت دائمی و متداول چک شده تا اگر به هر دلیلی کمبود آب در مدار گرمایش وجود داشته باشد مشاهده گردد و بعد از آن مدار پرشر سوئیچ آب باز شده و مشعل و شعله فورا متوقف می گردد. سپس پمپ روشن و به کار میفتاد که در این حالت برگشت گرمایش مرکزی به سمت مبدل اصلی به وسیله آب صورت می گیرد و قبل از تشکیل شعله های حاصل از احتراق در در زمان روشن شدن فن به بیرون هدایت می‌شود. پرشر سوئیچ هوا به وسیله فن و بر اثر ایجاد اختلاف فشار، مرحله بعدی را فعال می کند. اگر بعد از 20 ثانیه این فرمان صورت نگیرد پکیج خاموش شده و آلارم هشدار فعال می گردد اما فن همچنان به کار خود ادامه داده تا مسیر پرشر سوئیچ هوا مسدود شود. در صورتی که پکیج بیش اندازه گرم شود مدار ترموستات قطع شده و به صورت موقت پکیج  قطع خواهد شد. 

      

    شرایط نگهداری پکیج زمینی شوفاژکار

    دمای آب گرم مصرفی را بین دمای 42 تا 45 تنظیم کنید تا نیازی به مخلوط کردن با آب سرد نداشته باشد. این کار علاوه بر پایین آوردن استهلاک دستگاه مصرف گاز را نیز کاهش می دهد.
    به هیچ وجه وسایل گرمازا مانند اجاق گاز، کتری برقی، سماور را اطراف پکیج قرار ندهید زیرا ممکن است سبب اتصال قطعات برقی یا آتش سوزی گردد.
    اگر متوجه سر و صدای اضافی و یا مشکل جزئی شدید برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به قسمت های دیگر دستگاه هرچه سریع تر آن را با سرویس کار مربوطه در میان بگذارید تا به آن رسیدگی نماید.
    ممکن است دمای ساختمان در برخی از ساعات شبانه روز زیاد شود در این حالت از طریق تنظیمات دمای دستگاه بر روی پانل دما را کم کنید و از انجام این کار به وسیله شیرهای رادیاتور خودداری کنید چرا که باعث آسیب دیدن به پکیج می گردد. مگر این که تنها قصد کم کردن دمای یک اتاق یا بخش خاصی از ساختمان را داشته باشید.

     

    شرایط نصب و راه اندازی پکیج زمینی شوفاژکار

    راه اندازی پکیج در دو حالت زمستانه و تابستانه می باشد:
    به این صورت که در حالت زمستانه ابتدا باید تمامی شیرهای متصل به شبکه لوله کشی ساختمان در زیر دستگاه را در وضعیت باز قرار دهید سپس تمامی شیرهای رادیاتورها را باز کرده و به کمک شیر پرکن، فشار را بر روی 1.5 یا مقداری بیشتر تنظیم نماید. بعد از آن بایذ تک تک رادیاتورها را هواگیری کنید. پس از هواگیری مجددا فشار مدار گرمایش را روی 1.5 بار تنظیم می نمایید. و کلید انتخاب وضعیت روی پانل را در حالت زمستانه قرار می دهید و توسط کلید مربوطه بر روی پانل دمای مورد نظر را تنظیم کنید. سپس پکیج را چک کرده تا نشتی آب نداشته باشد و سپس بعد از 15 دقیقه تمامی رادیاتورها را هم در جهت طول و هم ارتفاع لمس کنید تا از یکنواخت بودن دما در آن ها مطمئن شوید.
    حالا در صورتی که بخواهید پکیج را در حالت تابستانه راه اندازی نماید ابتدا کلید انتخاب وضعیت را به حالت تابستانه قرار داده و شیر آب سرد ورودی به دستگاه را در وضعیت باز قرار می دهید و در آخر شیرهای رفت و برگشت مدار گرمایش را نیز ببندید.

     

    گارانتی و ضمانت دستگاه

    واحد خدمات تهویه مهاجر با بهره گیری از اوپراتور فعال در بخش پذیرش و استفاده از یک نرم افزار کاملا تخصصی جهت ثبت درخواست نصب، تعمیرات، سرویس و کارشناسی، اعلام آدرس به همراه لوکیشن و نقشه به تکنسین، معرفی تکنسین به درخواست کننده، پیگیری های مربوط در حین نصب، ثبت تاییدیه نصب توسط تکنسین، دریافت گزارش رضایت مندی مشتری و... را انجام می دهد.
    کلیه‌ی پکیج زمینی شوفاژکار مدل P7 دارای ضمانت نامه‌ی، 1 سال گارانتی گروه صنعتی شوفاژکار و 10 سال خدمات پس از فروش می‌باشند.

    • برند
      شوفاژکار
    • نوع دستگاه
      پکیج زمینی
    • مدل دستگاه
      P7
    • ظرفیت حرارتی ورودی (KW)
      -
    • ظرفیت حرارتی خروجی (KW)
      62.8
    • راندمان حرارتی (%)
      -
    • حداکثر دمای آبگرم گرمایش ( ْC)
      90
    • حداکثر دمای آبگرم مصرفی ( ْC)
      -
    • حداقل دبی آبگرم مصرفی (I/min)
      -
    • حداکثر دبی آبگرم مصرفی (I/min)
      -
    • هد استاتیک پمپ (m.w.c)
      -
    • قطر لوله های مدار گرمایش (inch)
      -
    • قطر لوله های آبگرم و سرد (inch)
      -
    • قطر لوله گاز (inch)
      -
    • قطر دودکش (mm)
      -
    • وزن (kg)
      270
    • برق مصرفی (w)
      -
    • ارتفاع (mm)
      650
    • عرض (mm)
      770
    • طول (mm)
      1200
    • متن گارانتی
      1 سال گارانتی گروه صنعتی شوفاژکار و 10 سال خدمات پس از فروش
    • شناسه محصول
      1067

    دیدگاه شما

    نظرات کاربران ( 0 نظر)
    نام و نام خانوادگی
    کد امنیتی

    - سایت مهاجر هنگام خرید و انتخاب محصولات چه خدماتی را به خریداران محترم ارائه می دهد؟


    پاسخ: برای دریافت راهنمایی و پاسخ به سوالاتی مانند محاسبه متراژ فضای موردنظر و ظرفیت لازم برای آن، نصب و راه اندازی، استعلام قیمت ها، خدمات پس از فروش و اطلاع از ویژگی های فنی با کارشناسان متخصص سایت مهاجر تماس حاصل فرمایید.


    - چه عواملی در انتخاب ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است؟


    پاسخ: فاکتورهایی مانند متراژ فضای مورد نظر، موقعیت آب و هوایی، تعداد و مدل پنجره های نصب شده، طبقه و نور گیر بودن واحد، نوع عایق بندی و حتی تعداد افرادی که در محل زندگی می کنند در ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است که برای انتخاب بهتر می توانید از مهندسین فنی سایت مهاجر کمک بگیرید.


    - قیمت های فروشگاه اینترنتی تهویه مهاجر از چه طریق اعلام می شود؟

    پاسخ: سایت تهویه مهاجر که یکی از معتبرترین مرجع تاسیسات ساختمان می باشد قیمت محصولات خود را با توجه به قیمت روز ارز و دلار بروزرسانی می کند و در مواقعی که قیمت محصولی به صورت استعلامی باشد با تماس با کارشناسان فروش مهاجر می توانید از قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

    - نمونه پروژه های اجرا، راه اندازی و طراحی و نصب بزرگ تاسیساتی و تهویه مطبوع  را چگونه مشاهده نماییم؟

    پاسخ: در همین سایت با مراجعه به بخش صفحه پروژه ها در منو اصلی می توانید آخرین نمونه کارهای شرکت را مشاهده نمایید.

    - آشنایی با انواع سیستم های تهویه مانند کولر گازی، چیلر، فن کویل، داکت اسپلیت و سیستم های اسپلیت مرکزی از چه طریقی انجام می گیرد؟

    پاسخ:  سایت تخصصی مهاجر سعی کرده با ارائه توضیحات لازم برای هر یک محصولات و مقاله های متنوع و آموزنده به بررسی و راهنمایی مصرف کنندگان عزیز در انواع زمینه ها به پردازد. همچنین در صورت راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان فنی تماس گرفته و مشکل خود را برطرف نمایید.

    از اعتماد و توجه شما سپاس گذاریم
     

    2020 © Copyright - almaatech.ir