loader-img
loader-img-2

فن کویل سقفی زمینی وستنوم مدل WNFF-1000H1

خرید فن کویل سقفی زمینی وستنوم 1000 CFM سرد و گرم Ceiling Floor Fancoil Westenom
24 ماه ضمانت قطعات فنی و 10 سال خدمات پس از فروش 24 ماه ضمانت قطعات فنی و 10 سال خدمات پس از فروش
  • مشخصات الکتریکی :
    تک فاز ، 240-220
  • مشخصات فن :
    تعداد موتور: 1 تعداد فن: 1
  • وزن (kg) :
    50/44
  • اشتراگ گذاری
    compare مقایسه
    like liked
    افزودن به علاقه مندی
    bookmark bookmarked
    افزودن به نشان شده ها
    21% - 24,660,000
    19,481,400 تومان
    افزودن به سبد
     روز ضمانت بازگشت کالا 7 روز ضمانت بازگشت کالا
    پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته
    ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
    روش‌های ارسال کالا روش‌های ارسال کالا
    پرداخت آنلاین پرداخت آنلاین

    ویژگی های مهم خرید فن کویل سقفی زمینی 1000 cfm وستنوم

    فنکویل وستنوم از نوع سقفی زمینی مجهز به ویژگی های فوق العاده ای از جمله دریچه‌های متحرک به جهت ورود و خروج جریان هوا با زاویه وسیع‌تر، مجهز بودن به تکنولوژی Wifi Lot، فیلتر آنتی باکتریال به جهت از بین برنده باکتری‌های غیر مفید و موثر بر جریان هوای ایمن می باشد.

     

    چرا خرید فن کویل سقفی زمینی وستنوم مدل WNFF-1000H1 را پیشنهاد می دهیم!

    فن کوئل سقفی زمینی وستنوم Ceiling Floor Fancoil Westenom دارای بدنه باریک با ظاهری دکوراتیو، عایق کاری مناسب، پوشش رنگ پلیمر خاص وعدم تغییر رنگ براساس نور تابشی و بدنه داخلی با آلیاژ خاص مصرف بسیار پایین بوده که سبب جلب توجه مصرف کنندگان گشته است.

    نقد و بررسی اجمالی:

    فن کویل سقفی زمینی وستنوم با ظرفیت 1000 CFM مدل WNFF-1000H1 با سرمایش و گرمایش اقتصادی و قوی، کنترل دقیق و هوشمند به دلیل مجهز بودن به تکنولوژی Wifi Lot، با قابلیت کارکرد از دمای 5- تا 43+ درجه سانتی‌گراد، دارای برچسب انرژی A، قابلیت استفاده در مناطق جغرافیایی، عملکردی فوق العاده آرام و بی صدا، دارای حالت اتوماتیک، فیلتر ویتامین C، فیلتر کاتالیست، فیلتر یون منفی، فیلتر نقره ای، فیلتر بایولوژیک، فیلتر پلاسمای سرد، فیلتر آنتی باکتریال، فیلتر انتهایی تسویه، قابلیت نصب در سطوح عمودی و افقی، دارای دریچه‌های متحرک به جهت ورود و خروج جریان هوا با زاویه وسیع‌تر، مجهز به فن سه دور که براساس ارتفاع سقف می باشد.

     

    نکات مهم خرید فن کویل سقفی زمینی وستنوم مدل WNFF-1000H1

    • قبل از خرید فنکویل سقفی زمینی در صورتی که نیاز به کارشناسی جهت تعیین ظرفیت و مشاوره نوع دستگاه تهویه مطبوع باشد، کارشناسان واحد خدمات طی 24 ساعت به محل اعزام شده و فرم کارشناسی و پلان محل نصب را تهیه کرده و با استفاده از نرم افزارهای تخصصی شرکت تعیین ظرفیت شده و به واحد فروش و یا فروشنده مربوطه اعلام می گردد.
    • در هنگام خرید فن کویل به دو مسئله‌ی بسیار مهم در رابطه با توان و مشخصات کنتور برق خانه خود دقت داشته باشید اولین موضوع که باید حتما بررسی کنید جریان برق مصرفی است که بر‌ اساس آمپر (A) اندازه‌ گیری می‌شود؛ ولتاژ مورد نیاز دستگاه نیز بر اساس انتخاب باید مطابق با ولتاژ مکانی که دستگاه نصب می گردد باشد.
    • مصرف کننده گرامی توجه به اصالت کالا و دارا بودن ضمانت معتبر یکی از پر اهمیت ترین نکات خرید می باشد که حتما باید مد نظر مشتری باشد.
    • فن کویل سقفی زمینی شامل ظرفیت های 300 CFM (مناسب برای فضاهای تا 20 متر مربع)، ظرفیت 400 CFM (مناسب برای فضاهای تا 28 متر مربع)، ظرفیت 600 CFM (مناسب برای فضاهای تا 40 متر مربع)، ظرفیت 800 CFM (مناسب برای فضاهای تا 56 متر مربع) و ظرفیت 1000 CFM (مناسب برای فضاهای تا 70 متر مربع) می باشند.

     

    ساختار و طرز عملکرد فن کویل سقفی زمینی وستنوم 1000 cfm

    سیستم فنکویل سقفی زمینی وستنوم سرد و گرم نیز همانند دیگر انواع، از نظر عملکرد و ساختار مشابه می باشد. نوعی دیگر از سیستم های تهویه مطبوع هستند، مجهز به تعدادی فن و کویل که موجب ایجاد هوای سرد و گرم می شوند؛ که هوای سرد از طریق چیلر و آب گرم از طریق موتورخانه مرکزی یا پکیج های گرمایشی تامین می شود.
    فن کوئل ها در انواع دیواری، سقفی توکار، سقفی زمینی و کاستی براساس ظرفیت هوادهی، شکل و ویژگی ظاهری و قرارگیری دستگاه در بازار تهویه به مصرف کننده ارائه می شود.
    عملکرد فن کویل وستنوم به این صورت است که جریان هوا از دریچه ورودی وارد فن شده و هوای سردی از طریق فن کویل از هر چهار جهت به وسیله آب سرد و سیکل تبرید تراکمی دستگاه چیلری که در بیرون از ساختمان تعبیه شده است وارد اتاق می شود. عملکرد گرمایشی از طریق کویل حرارتی که به سیستم لوله کشی موتورخانه یا پکیج وصل می باشد انجام می گیرد و دمای متعادلی از چهار طرف محیط را گرم می کند.

     

    نکات ایمنی کلی در نصب فن کویل سقفی و زمینی 1000 cfm وستنوم

    در صورتی که تمام اصول درست در هنگام نصب، در فنکویل رعایت شود مشکلی در آینده بوجود نخواهد آمد؛ عدم وجود مانع در جریان هوای گردشی فن کویل، بررسی ولتاژ برق موجود با ولتاژ برق مناسب دستگاه، بررسی سلامت فن کویل قبل از نصب آن، آزمایش عملکرد و بررسی نداشتن نشتی آب و بررسی سلامت فن کویل قبل از نصب آن.

     

    شرایط نگهداری فن کویل سقفی زمینی وستنوم مدل WNFF-1000H1

    تعمیر و نگهداری فنکویل سقفی زمینی باید به طور مستمر باشد تا سبب دوام بیشتر آن گردد؛ فن ها، کویل و سینی تخلیه و فیلترها در دستگاه باید برای راندمان بهینه در سال کنترل و بازدید مدام بررسی شوند. اگر فیلترهای فن کویل به طور مرتب تمیز و یا تعویض نشوند حجم هوای خروجی از آنها کم شده و به فن فشار وارد می شود. سرویس های دوره ای توسط تکنسین های مهاجر انجام می شود و نیاز به شستشوی اواپراتور می باشد.

     

    شرایط نصب و راه اندازی فن کویل سقفی زمینی وستنوم 1000 cfm

    جهت نصب و راه اندازی فنکوئل سقفی زمینی مطابق دیگر دستگاههای تهویه، استاندارد مورد نظر را باید رعایت کرد؛ فنکویل سقفی زمینی به دو حالت هم در زمین و هم در سقف (قابلیت نصب در سطوح عمودی و افقی) قرار می گیرد.
    مهترین موضوع در رابطه با نصب و خرید دستگاه، ظرفیت سنجی، توجه به فضای در نظر گرفته شده، ظرفیت های موجود برای فضا با متراژ های مختلف توسط کارشناس مشخص می شود و به خریدار اعلام می گردد. راه اندازی و نصب سریع توسط تیم خدمات پس از فروش تهویه مهاجر انجام می گیرد.
    در مرحله اول بعد از انتخاب فن کویل مورد نظر، جهت نصب دستگاه، برق ساختمان و سیستم لوله کشی توسط کارشناس فنی نصب باید بررسی شود.
    فن کویل زمینی فقط در مواقعی که سقف‌های کاذب توانایی نگهداری از فن کویل‌های سقفی را ندارند و در نصب دیگر فن‌ها محدودیت مطرح می شود استفاده می گردد.
    این فنکویل به وسیله پایه های مخصوصی روی زمین قرار گرفته و به دیوار متصل می گردد. یکی از مزایای این دستگاه نصب آسان آن می باشد.
    این دستگاه ها به دو صورت توکار و روکار قابل استفاده هستند که مدل زمینی به صورت عمودی از یک طرف به زمین و از طرف دیگر به دیوار متصل می شوند و مدل سقفی معمولا به شکل افقی و توکار یا روکار در سقف قرار می گیرند و به وسیله پیچ و رولپلاک به سقف متصل می‌شود معمولاً اتصالات دستگاه به صورت سقفی هستند و از پشت دستگاه وارد می‌شوند و با شلنگ ارتجاعی متصل می‌شوند. در نصب فن کویل سقفی زمینی به شیب لوله کشی درین دقت شود در غیر این صورت ناچار به استفاده از پمپ درین هستیم.

     

    کاربرد فن کویل سقفی زمینی وستنوم مدل WNFF-1000H1

    فنکویل سقفی زمینی هوای سرد (با استفاده از انواع چیلر) و گرم را توزیع و مناسب مکان های بیمارستانی، اداری، تجاری و مسکونی و اقامتی مانند هتل ها و رستوران ها می باشد. این نوع فن امکان هوادهی بالا با صدای کم را داراست و موجب ایجاد هوایی با کیفیت بالا و یکنواخت می شود.

     

    گارانتی فن کویل سقفی زمینی وستنوم مدل WNFF-1000H1

    واحد خدمات تهویه مهاجر با بهره گیری از اوپراتور فعال در بخش پذیرش و استفاده از یک نرم افزار کاملا تخصصی جهت ثبت درخواست نصب، تعمیرات، سرویس و کارشناسی، اعلام آدرس به همراه لوکیشن و نقشه به تکنسین، معرفی تکنسین به درخواست کننده، پیگیری های مربوط در حین نصب، ثبت تاییدیه نصب توسط تکنسین، دریافت گزارش رضایت مندی مشتری و... را انجام می دهد.
    گارانتی قطعات فنی فنکویل سقفی زمینی وستنوم مدل WCFF-1000H1 به مدت 24 ماه و خدمات پس از فروش به مدت 10 سال می باشد.
    شرکت (اورین تهویه) وارد کننده محصولات برند وستنوم مسئولیت ارائه گارانتی به خریداران و مصرف کنندگان را به عهده دارد.

    • برند
      وستنوم
    • نوع دستگاه
      سقفی زمینی
    • مدل دستگاه
      WNFF-1000H1
    • عملکرد
      سرمایش و گرمایش
    • مشخصات الکتریکی
      تک فاز ، 240-220
    • میزان هوادهی
      10000/750/500
    • ظرفیت سرمایشی
      1763:Hi:9000 / Medium:2305 / Low
    • ظرفیت گرمایشی
      8783:Hi:13512 / Medium:11485 / Low
    • سطح صدای یونیت
      50/46/42
    • میزان افت فشار آب (Mpa)
      1.6
    • تعداد ردیف کویل
      3
    • مشخصات فن
      تعداد موتور: 1 تعداد فن: 1
    • ابعاد یونیت (mm)
      1631x660x205
    • وزن (kg)
      50/44
    • سایز لوله خروجی / ورودی
      "RC 34" / RC 34
    • لوله درین (mm)
      DN20
    • فشار استاتیکی
      -
    • برق مصرفی فن (W)
      -
    • متن گارانتی
      24 ماه ضمانت قطعات فنی و 10 سال خدمات پس از فروش
    • شناسه محصول
      2563

    دیدگاه شما

    نظرات کاربران ( 0 نظر)
    نام و نام خانوادگی
    کد امنیتی

    - سایت مهاجر هنگام خرید و انتخاب محصولات چه خدماتی را به خریداران محترم ارائه می دهد؟


    پاسخ: برای دریافت راهنمایی و پاسخ به سوالاتی مانند محاسبه متراژ فضای موردنظر و ظرفیت لازم برای آن، نصب و راه اندازی، استعلام قیمت ها، خدمات پس از فروش و اطلاع از ویژگی های فنی با کارشناسان متخصص سایت مهاجر تماس حاصل فرمایید.


    - چه عواملی در انتخاب ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است؟


    پاسخ: فاکتورهایی مانند متراژ فضای مورد نظر، موقعیت آب و هوایی، تعداد و مدل پنجره های نصب شده، طبقه و نور گیر بودن واحد، نوع عایق بندی و حتی تعداد افرادی که در محل زندگی می کنند در ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است که برای انتخاب بهتر می توانید از مهندسین فنی سایت مهاجر کمک بگیرید.


    - قیمت های فروشگاه اینترنتی تهویه مهاجر از چه طریق اعلام می شود؟

    پاسخ: سایت تهویه مهاجر که یکی از معتبرترین مرجع تاسیسات ساختمان می باشد قیمت محصولات خود را با توجه به قیمت روز ارز و دلار بروزرسانی می کند و در مواقعی که قیمت محصولی به صورت استعلامی باشد با تماس با کارشناسان فروش مهاجر می توانید از قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

    - نمونه پروژه های اجرا، راه اندازی و طراحی و نصب بزرگ تاسیساتی و تهویه مطبوع  را چگونه مشاهده نماییم؟

    پاسخ: در همین سایت با مراجعه به بخش صفحه پروژه ها در منو اصلی می توانید آخرین نمونه کارهای شرکت را مشاهده نمایید.

    - آشنایی با انواع سیستم های تهویه مانند کولر گازی، چیلر، فن کویل، داکت اسپلیت و سیستم های اسپلیت مرکزی از چه طریقی انجام می گیرد؟

    پاسخ:  سایت تخصصی مهاجر سعی کرده با ارائه توضیحات لازم برای هر یک محصولات و مقاله های متنوع و آموزنده به بررسی و راهنمایی مصرف کنندگان عزیز در انواع زمینه ها به پردازد. همچنین در صورت راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان فنی تماس گرفته و مشکل خود را برطرف نمایید.

    از اعتماد و توجه شما سپاس گذاریم
     

    2020 © Copyright - almaatech.ir