loader-img
loader-img-2

کولر آبی صنعتی سلولزی سه فاز انرژی EC1100

Energy cellulose Industrial water cooler model EC1100
  • نوع دستگاه :
    صنعتی روبرو زن
  • سیستم سرمایش :
    تبخیری
  • برق مصرفی :
    سه فاز 380 ولت
  • ظرفیت هوادهی (m^3/h) :
    11000
  • ظرفیت هوادهی (cfm) :
    6500
  • گارانتی :
    18 ماه گارانتی شرکت انرژی
  • اشتراگ گذاری
    compare مقایسه
    like liked
    افزودن به علاقه مندی
    bookmark bookmarked
    افزودن به نشان شده ها
    39,283,600 تومان
    پیش از خرید با ما تماس بگیرید
    افزودن به سبد
     روز ضمانت بازگشت کالا 7 روز ضمانت بازگشت کالا
    پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته
    ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
    روش‌های ارسال کالا روش‌های ارسال کالا
    پرداخت آنلاین پرداخت آنلاین

    کولر آبی صنعتی سلولزی سه فاز انرژی EC1100 یکی از محصولات پر فروش در فصل بهار و تابستان است. بسیاری از افراد با شروع فصل گرما به سراغ محصولاتی ‌می‌روند که بتوانند گرمای این فصول سال را تحمل کنند. در گذشته بیشتر کولر‌ها از نوع پوشالی بود اما اکنون با مراجعه به بازار با انواع دیگری از کولر‌ها رو به رو هستیم که تحت عنوان کولر‌های سلولزی به فروش می‌رسند. کولر‌های سلولزی، نوعی از کولر‌های آبی است که کمی مدرن شده است. در این کولر‌ها به جای پوشال‌هایی که احتمالاً سال به سال باید تعویض شوند، از پد‌های سلولی استفاده می‌شود. وجود این پد‌ها باعث می‌شود تا راندمان نهایی این کولر‌ها نسبت به کولر‌های آبی بیشتر شود.

    در مدل EC1100 نیز همانطور که از نامش پیداست از پد‌های سلولزی استفاده شده است. به همین دلیل است که در این کولر میزان خنک کنندگی بیشتری را نسبت به انواع دیگر کولر‌ها می‌بینیم. علاوه بر این از آنجایی که پد‌های سلولزی به صورت کاملاً منظم در کنار هم قرار گرفته‌اند، فضایی برای انتقال ذرات گرد و غبار به داخل کانال کولر وجود نداشته و تمامی قسمت‌ها با استقاده از آب وارد شده به این لایه‌ها پر می‌شوند. زمانیکه این کولر را در مکانی که می‌خواهید نصب می‌کنید، 3 تا 5 سال نیازی به تعویض پد‌های سلولزی نخواهید داشت، چرا که هیچگونه رسوبی در این لایه‌ها ایجاد نخواهد شد.

     

    امکان نصب اینوتر در کولر آبی صنعتی انرژی EC1100

    اینورتر را معمولاً در کولر‌های گازی می‌بینیم. برند انرژی برای مدل EC1100 نیز امکان نصب اینورتر را داده‌ است. بینابراین اینورتر باعث می‌شود تا تبدیل برق به درستی انجام شود. در واقع ایننورتر جریان مستقیم برق را به طور متناوب تغییر می‌هد. زمانی که شما اینورتر را روی کولر آبی نصب می‌کنید، سرعت‌های متغیری را می‌توانید با آن داشته باشید. این سرعت‌ها با توجه به دما و رطوبت تنظیم می‌شود.

    کولر آبی صنعتی سلولزی سه فاز انرژی EC1100

     

    وجود برق سه فاز در کولر آبی صنعتی سلولزی EC1100

    کولر EC1100 از برق سه فاز بهره‌مند است. برق سه فاز معمولاً از نظر اقتصادی به صرفه‌تر است و در تمام مدتی که دستگاه کار می‌کند، توان ثابتی را در اختیار آن قرار می‌دهد.

     

    سیسم سرمایش تبخیری در کولر آبی صنعتی سلولزی انرژی EC1100

    کولر EC1100 از سیستم سرمایش تبخیری بهره‌مند است. در این سیستم هوای محیط با آب تماس پیدا می‌کند، آب گرما را به خود گرفته و تبخیر می‌شود. دمای هوا در این شرایط پایین آمده و آب تبخیر شده با این هوا مخلوط می‌شود. رطوبت نیز افزایش پیدا کرده و در نهایت باد سردی که به ما می‌رسد، تولید می‌شود.

    کولر آبی صنعتی سلولزی انرژی EC1100

     

    وجود دو پمپ آب در کولر EC1100

    در این کولر دو عدد پمپ آب قرار دارد. که وظیفه وارد کردن آب به درون لایه‌های سلولزی را به عهده دارند.

     

    استحکام بالای کولر EC1100

    این کولر نیز همانند دیگر کولر‌های تولید شده توسط برند انرژ‌ی از استحکام بالایی برخوردار است. دلیل این استحکام استفاد‌ه از ورقه‌های گالوانیزه در قسمت بدنه و تشک این محصول است که از نوع 1.25 هستند. همچنین استفاده از رنگ‌های پودری روی بدنه این کولر نیز باعث می‌شود تا در برابر شرایط جوی مقاوم شوند. در نهایت نیز داشتن سقف شیب دار پکیچ استحکامی این کولر را تکمیل می‌کند.

     

    آیا کولر سلولزی EC1100 برای من مناسب است؟

    در محیط‌هایی که متراژ آنها 220 متر مربع است، اگر کانال کشی به درستی انجام شده باشد، مدل EC1100 می‌تواند انتخاب مناسببی باشد.

     

    گارانتی 1 ساله، خدمات پس از فروش 10 ساله!!!

    برای کولر EC1100 نیز مانند دیگر تولیدات برند انرژی گارانتی 1 ساله‌ای در نظر گرفته شده است. همچنین این کمپانی خدمات پس از فروش خود را تا ده سال پس از خرید محصول در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. 

     

    • برند
      انرژی
    • نوع دستگاه
      صنعتی روبرو زن
    • مدل دستگاه
      EC 1100
    • سیستم سرمایش
      تبخیری
    • برق مصرفی
      سه فاز 380 ولت
    • ظرفیت هوادهی (m^3/h)
      11000
    • ظرفیت هوادهی (cfm)
      6500
    • قدرت موتور (HP)
      2
    • ابعاد کولر (طولxعرضxارتفاع)
      106x106x121
    • وزن دستگاه
      135
    • گارانتی
      18 ماه گارانتی شرکت انرژی
    • شناسه محصول
      3404

    دیدگاه شما

    نظرات کاربران ( 0 نظر)
    نام و نام خانوادگی
    کد امنیتی

    - سایت مهاجر هنگام خرید و انتخاب محصولات چه خدماتی را به خریداران محترم ارائه می دهد؟


    پاسخ: برای دریافت راهنمایی و پاسخ به سوالاتی مانند محاسبه متراژ فضای موردنظر و ظرفیت لازم برای آن، نصب و راه اندازی، استعلام قیمت ها، خدمات پس از فروش و اطلاع از ویژگی های فنی با کارشناسان متخصص سایت مهاجر تماس حاصل فرمایید.


    - چه عواملی در انتخاب ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است؟


    پاسخ: فاکتورهایی مانند متراژ فضای مورد نظر، موقعیت آب و هوایی، تعداد و مدل پنجره های نصب شده، طبقه و نور گیر بودن واحد، نوع عایق بندی و حتی تعداد افرادی که در محل زندگی می کنند در ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است که برای انتخاب بهتر می توانید از مهندسین فنی سایت مهاجر کمک بگیرید.


    - قیمت های فروشگاه اینترنتی تهویه مهاجر از چه طریق اعلام می شود؟

    پاسخ: سایت تهویه مهاجر که یکی از معتبرترین مرجع تاسیسات ساختمان می باشد قیمت محصولات خود را با توجه به قیمت روز ارز و دلار بروزرسانی می کند و در مواقعی که قیمت محصولی به صورت استعلامی باشد با تماس با کارشناسان فروش مهاجر می توانید از قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

    - نمونه پروژه های اجرا، راه اندازی و طراحی و نصب بزرگ تاسیساتی و تهویه مطبوع  را چگونه مشاهده نماییم؟

    پاسخ: در همین سایت با مراجعه به بخش صفحه پروژه ها در منو اصلی می توانید آخرین نمونه کارهای شرکت را مشاهده نمایید.

    - آشنایی با انواع سیستم های تهویه مانند کولر گازی، چیلر، فن کویل، داکت اسپلیت و سیستم های اسپلیت مرکزی از چه طریقی انجام می گیرد؟

    پاسخ:  سایت تخصصی مهاجر سعی کرده با ارائه توضیحات لازم برای هر یک محصولات و مقاله های متنوع و آموزنده به بررسی و راهنمایی مصرف کنندگان عزیز در انواع زمینه ها به پردازد. همچنین در صورت راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان فنی تماس گرفته و مشکل خود را برطرف نمایید.

    از اعتماد و توجه شما سپاس گذاریم
     

    2020 © Copyright - almaatech.ir