loader-img
loader-img-2

کولر آبی صنعتی سلولزی انرژی مدل EC 1100 تکفاز دو دور

Energy cellulose Industrial water cooler model EC 1100
  • نوع دستگاه :
    صنعتی روبرو زن
  • سیستم سرمایش :
    تبخیری
  • برق مصرفی :
    تک فاز 220 ولت
  • ظرفیت هوادهی (m^3/h) :
    11000
  • ظرفیت هوادهی (cfm) :
    6500
  • گارانتی :
    1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فرو شرکت انرژی
  • اشتراگ گذاری
    compare مقایسه
    like liked
    افزودن به علاقه مندی
    bookmark bookmarked
    افزودن به نشان شده ها
    استعلام قیمت استعلامی لطفا جهت مشاوره و اطلاع از قیمت تماس بگیرید: 77532537-021
     روز ضمانت بازگشت کالا 7 روز ضمانت بازگشت کالا
    پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته
    ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
    روش‌های ارسال کالا روش‌های ارسال کالا
    پرداخت آنلاین پرداخت آنلاین

    کولر آبی صنعتی سلولزی انرژی مدل EC 1100 تکفاز دو دور، یکی از محصولات پرکاربرد برای فصل بهار و تابستان است. این کولر همانطور که از نامش پیداست، از نوع سلولزی بوده و در نتیجه بازدهی خنک کردن هوا در آن بیشتر از کولرهای پوشالی است. البته کولرهای سلولزی تولید شده توسط کمپانی انرژی مدلهای متفاوتی دارند، اما در این صفحه به معرفی مدل EC110 خواهیم پرداخت.

     

    ابعاد کولر سلولزی انرژی مدل EC 1100 تکفاز دو دور

    ابعاد معمولا در هر کولر با توجه به ظرفیت آن مشخص می‌شود. برای خرید کولر باید به این ویژگی توجه کنید. چرا که کولر باید در محیطی قرار بگیرد که از چهار طرف با هوا در ارتباط باشد. ابعادی که برند انرژی برای کولر EC1100 در نظر گرفته، برابر با 121 سانتیمتر ارتفاع و 106 سانتیمتر طول و عرض است. این کولر می تواند مساحت هایی از 170 تا 220 متر مربع را به خوبی خنک کند.

    کولر آبی صنعتی سلولزی انرژی مدل EC 1100 تکفاز دو دور

     

    شرکت انرژی کولر سلولزی، اولین تولید کننده کولر با پدهای سلولزی است

    افرادی که از پوشال در کولرهای آبی استفاده می‌کردند، احتمالا استفاده از پدهای سلولزی برای کولرها را کمی غیر منطقی می‌دانند. اما این پدها حتی نسبت به پوشال جذب بیشتری دارند. یعنی آب به خوبی در لابه لای این پد قرار گرفته و فضای خالی باقی نمی‌گذارد. بنابراین بیشترین سطح تماس را بین هوا و سطح سلولز داریم که به وسیله آب مرطوب شده است. این ویژگی باعث میشود تا کولر بتواند بیشتر از مدل‌های پوشالی هوای خنک را در اختیار ما قرار دهد. دلیل دیگر جذب بالای آب توسط این لایه جنس آن است. ورق‌های سلولزی، مشابه بافت سلولزی در داخل گیاهان است که وظیفه جذب آب را به عهده دارند. 

     

    مشخصات فنی کولر آبی صنعتی سلولزی انرژی مدل EC 1100 تکفاز دو دور

    این کولر از نوع روبرو زن است. به این معنی که دریچه آن با ابعاد 55.8 در 48.2 روی یکی از اضلاع کناری کولر قرار گرفته است. به همین دلیل تنها 3 ضلع از این کولر هوا را از محیط دریافت می‌کند. با سیستم تبخیری که این محصول دارد، باد گرم از این سه جهت دریافت شده، به آبی که درون لایه‌های سلولزی جمع شده، برخورد می‌کند. این آب با ورود هوای گرم تبخیر می‌شود. در مجموع هوای خنک ایجاد شده از طریق دریچه به سمت کانال کولر هدایت می‌شود. میزان برق مصرفی این محصول 220 ولت بوده و از نوع تک فاز است. همچنین برای عملکرد خود به جریان 6.4 آمپری نیاز دارد. ظرفیت آن نیز برابر با 6500 است.

    نصب کولر EC1100 بسیار آسان است و برای انجام آن نیازی به هزینه‌های اضافه و بالایی نخواهید داشت. همچنین عملکرد کم صدای آن و لرزش‌هایی که به وسیله لرزه گیر گرفته شده، آرامش را در مدت زمانی که کولر روشن است برای شما فراهم می‌کند. کمپانی انرژی برای افزایش استحکام و طول عمر این کولر از ورق گالوانیزه و همچنین رنگ‌های پودری استفاده کرده است. این دو ماده از کولر در برابر عوامل محیطی و تغییرات جوی محافظت می‌کند. در نهایت نیز وجود کنترل سیستم ایمنی RCCB و کنترل ترموستات ویژگی‌های مثبت این کولر را تکمیل می‌کند.

     

    با خرید از نمایندگی کولر سلولزی، از گارانتی و خدمات  پس از فروش بهره مند شوید

    در میان محصولات برقی آنهایی که خدمات پس از فروش و گارانتی دارند، طرفداران بیشتری را خواهند داشت. این دو ویژگی به مشتریان اطمینان می‌دهد که کالای خریداری شده، اصلی و باکیفیت است. برند انرژی نیز گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله را برای تمام محصولات خود در نظر گرفته است.

     

    • برند
      انرژی
    • نوع دستگاه
      صنعتی روبرو زن
    • مدل دستگاه
      EC 1100 تک فاز 2 دور
    • سیستم سرمایش
      تبخیری
    • برق مصرفی
      تک فاز 220 ولت
    • ظرفیت هوادهی (m^3/h)
      11000
    • ظرفیت هوادهی (cfm)
      6500
    • قدرت موتور (HP)
      2
    • ابعاد کولر (طولxعرضxارتفاع)
      106x106x121
    • وزن دستگاه
      135
    • گارانتی
      1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فرو شرکت انرژی
    • شناسه محصول
      3403

    دیدگاه شما

    نظرات کاربران ( 0 نظر)
    نام و نام خانوادگی
    کد امنیتی

    - سایت مهاجر هنگام خرید و انتخاب محصولات چه خدماتی را به خریداران محترم ارائه می دهد؟


    پاسخ: برای دریافت راهنمایی و پاسخ به سوالاتی مانند محاسبه متراژ فضای موردنظر و ظرفیت لازم برای آن، نصب و راه اندازی، استعلام قیمت ها، خدمات پس از فروش و اطلاع از ویژگی های فنی با کارشناسان متخصص سایت مهاجر تماس حاصل فرمایید.


    - چه عواملی در انتخاب ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است؟


    پاسخ: فاکتورهایی مانند متراژ فضای مورد نظر، موقعیت آب و هوایی، تعداد و مدل پنجره های نصب شده، طبقه و نور گیر بودن واحد، نوع عایق بندی و حتی تعداد افرادی که در محل زندگی می کنند در ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است که برای انتخاب بهتر می توانید از مهندسین فنی سایت مهاجر کمک بگیرید.


    - قیمت های فروشگاه اینترنتی تهویه مهاجر از چه طریق اعلام می شود؟

    پاسخ: سایت تهویه مهاجر که یکی از معتبرترین مرجع تاسیسات ساختمان می باشد قیمت محصولات خود را با توجه به قیمت روز ارز و دلار بروزرسانی می کند و در مواقعی که قیمت محصولی به صورت استعلامی باشد با تماس با کارشناسان فروش مهاجر می توانید از قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

    - نمونه پروژه های اجرا، راه اندازی و طراحی و نصب بزرگ تاسیساتی و تهویه مطبوع  را چگونه مشاهده نماییم؟

    پاسخ: در همین سایت با مراجعه به بخش صفحه پروژه ها در منو اصلی می توانید آخرین نمونه کارهای شرکت را مشاهده نمایید.

    - آشنایی با انواع سیستم های تهویه مانند کولر گازی، چیلر، فن کویل، داکت اسپلیت و سیستم های اسپلیت مرکزی از چه طریقی انجام می گیرد؟

    پاسخ:  سایت تخصصی مهاجر سعی کرده با ارائه توضیحات لازم برای هر یک محصولات و مقاله های متنوع و آموزنده به بررسی و راهنمایی مصرف کنندگان عزیز در انواع زمینه ها به پردازد. همچنین در صورت راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان فنی تماس گرفته و مشکل خود را برطرف نمایید.

    از اعتماد و توجه شما سپاس گذاریم
     

    2020 © Copyright - almaatech.ir