loader-img
loader-img-2

کولر آبی سلولزی انرژی سری پالا مدل EC0750

Energy cellulose water cooler model EC0750
  • نوع دستگاه :
    روبروزن هوشمند
  • سیستم سرمایش :
    تبخیری
  • برق مصرفی :
    تک فاز 220 ولت
  • ظرفیت هوادهی (m^3/h) :
    7990
  • ظرفیت هوادهی (cfm) :
    4700
  • گارانتی :
    18 ماه گارانتی شرکت انرژی
  • اشتراگ گذاری
    compare مقایسه
    like liked
    افزودن به علاقه مندی
    bookmark bookmarked
    افزودن به نشان شده ها
    7% - 26,730,000
    24,858,900 تومان
    افزودن به سبد
     روز ضمانت بازگشت کالا 7 روز ضمانت بازگشت کالا
    پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته
    ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
    روش‌های ارسال کالا روش‌های ارسال کالا
    پرداخت آنلاین پرداخت آنلاین

    اگر به دنبال یک محصول برای خنک کردن محیط در فصل بهار و تابستان هستید، کولر آبی سلولزی انرژی سری پالا مدل EC 0750، می‌تواند یک انتخاب مناسب و در عین حال اقتصادی برای شما باشد.

     

    تفاوت اصلی کولر آبی سلولزی هوشمند پالا 7500 انرژی مدل ec 0750 با کولرهای پوشالی در چیست؟

    در این کولر به جای پوشال از پدهای سلولزی استفاده شده است. این پدها که از جنس لایه‌های سلولزی درون گیاهان هستند، به صورت چند لایه روی هم قرار گرفته و در جایگاه‌های مخصوص در کولرهای انرژی قرار می‌گیرند. این لایه‌ها به صورت یکنواخت و موج دار هستند. وجود این ساختمان باعث می‌شود تا آب به خوبی در میان لایه‌ها نفوذ کند. بنابراین هیچگونه فضای خالی در میان لایه‌ها باقی نخواهد ماند. زمانیکه هوای گرم از بیرون به داخل فضای کولر کشیده می‌شود، سطح تماس بین آن و لایه‌های سلولزی که به خوبی مرطوب شده‌اند، بیشتر شده و در نتیجه میزان خنک کنندگی محیط بالاتر از مدل‌های پوشالی می‌شود. 

     

    کولر سلولزی انرژی EC0750 دشمن گرد و غبار است

    در کولر EC0750 یک فیلتر قابل شستشو قرار دارد. این فیلتر در حد فاصل بین قسمت بیرونی و پد سلولزی قرار می‌گیرد. فیلتر اجازه نمی‌دهد که گرد و غبار به لایه‌های سلولزی برسد. بنابراین در هنگام روشن کردن دستگاه هیچگونه آلودگی و گرد و غباری را احساس نخواهید کرد. این ویژگی به خصوص برای شهرهایی که اغلب مواقع هوای آلوده و پر از گرد و خاک دارند، بسیار کاربردی است. این فیلترها قابل شستشو هستند و بهتر است هر دو الی سه هفته یکبار شسته شوند.

    کولر آبی سلولزی انرژی سری پالا مدل EC0750

    راندمان سرمایش تبخیری دائمی

    در بسیاری از کولرهای پوشالی پس از مدتی استفاده راندمان سرمایشی کم می‌شود. این ویژگی به دلیل رسوب‌هایی است که پس از تبخیر آب در میان پوشال‌ها ایجاد می‌شود. برند انرژی برای ثابت نگه داشتن راندمان سرمایشی و برطرف کردن مشکل تجمع رسوبات، شیری را در نظر گرفته که به صورت برقی و کاملا اتومات است. در کولر EC0750، این قطعه وظیفه تخلیه کردن آب را در فواصل زمانی مختلف به عهده دارد. بنابراین شاهد ایجاد املاح و رسوبات درون لایه‌های سلولزی نخواهیم بود. 

     

    ویژگی های فنی کولر آبی سلولزی هوشمند پالا 7500 انرژی مدل ec 0750

    • اولین ویژگی مثبت کولر سلولزی EC0750 داشتن سیستم ترموستات-تایمر است. این ویژگی باعث میشود تا در صورت گرم شدن محیط، کولر به صورت اتومات خاموش شود. 
    • برند انرژی در تولید این محصول از روش‌هایی استفاده کرده که طول عمر آن را افزایش داده و آن را در برابر شرایط مختلف مقاوم سازد که از میان آنها می‌توانیم به استفاده از ورق گالوانیزه 1.25 در بدنه و تشک و همچنین رنگ‌های پودری اشاره کنیم. رنگ پودری به خوبی تمام قسمت‌های کولر را پوشانده و اجازه نمی‌دهد که شرایط جوی آن را دچار آسیب کند.
    • از آنجایی که صدای کولر یکی از عواملی است که کاربران از آن شکایت دارند، کمپانی انرژی برای رفع این مشکل از لرزه گیر استفاده کرده است. بنابراین در کولر EC0750 کمترین میزان صدا و لرزش را داریم.
    • ویژگی جالب دیگر در کولر سلولزی EC0750 داشتن سقف شیب دار است. این ویژگی در مکان‌هایی که بارش برف و باران بیشتر است، اهمیت زیادی دارد. چرا که مانع از تجمع آب روی سقف کولر و در نتیجه پوسیدگی آن خواهد شد.

     

    گارانتی و خدمات پس از فروش

    کمپانی انرژی برای تمام محصولات خود از جمله کولر سلولزی EC0750 شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته است. این شرایط شامل گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 10 ساله است. شما می‌توانید در شرایط خاص تعیین شده، از این خدمات استفاده کنید.

     

    • برند
      انرژی
    • نوع دستگاه
      روبروزن هوشمند
    • مدل دستگاه
      EC0750
    • سیستم سرمایش
      تبخیری
    • برق مصرفی
      تک فاز 220 ولت
    • ظرفیت هوادهی (m^3/h)
      7990
    • ظرفیت هوادهی (cfm)
      4700
    • قدرت موتور (HP)
      3/4
    • ابعاد کولر (طولxعرضxارتفاع)
      90x90x111
    • وزن دستگاه
      68
    • گارانتی
      18 ماه گارانتی شرکت انرژی
    • شناسه محصول
      3402

    دیدگاه شما

    نظرات کاربران ( 0 نظر)
    نام و نام خانوادگی
    کد امنیتی

    - سایت مهاجر هنگام خرید و انتخاب محصولات چه خدماتی را به خریداران محترم ارائه می دهد؟


    پاسخ: برای دریافت راهنمایی و پاسخ به سوالاتی مانند محاسبه متراژ فضای موردنظر و ظرفیت لازم برای آن، نصب و راه اندازی، استعلام قیمت ها، خدمات پس از فروش و اطلاع از ویژگی های فنی با کارشناسان متخصص سایت مهاجر تماس حاصل فرمایید.


    - چه عواملی در انتخاب ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است؟


    پاسخ: فاکتورهایی مانند متراژ فضای مورد نظر، موقعیت آب و هوایی، تعداد و مدل پنجره های نصب شده، طبقه و نور گیر بودن واحد، نوع عایق بندی و حتی تعداد افرادی که در محل زندگی می کنند در ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است که برای انتخاب بهتر می توانید از مهندسین فنی سایت مهاجر کمک بگیرید.


    - قیمت های فروشگاه اینترنتی تهویه مهاجر از چه طریق اعلام می شود؟

    پاسخ: سایت تهویه مهاجر که یکی از معتبرترین مرجع تاسیسات ساختمان می باشد قیمت محصولات خود را با توجه به قیمت روز ارز و دلار بروزرسانی می کند و در مواقعی که قیمت محصولی به صورت استعلامی باشد با تماس با کارشناسان فروش مهاجر می توانید از قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

    - نمونه پروژه های اجرا، راه اندازی و طراحی و نصب بزرگ تاسیساتی و تهویه مطبوع  را چگونه مشاهده نماییم؟

    پاسخ: در همین سایت با مراجعه به بخش صفحه پروژه ها در منو اصلی می توانید آخرین نمونه کارهای شرکت را مشاهده نمایید.

    - آشنایی با انواع سیستم های تهویه مانند کولر گازی، چیلر، فن کویل، داکت اسپلیت و سیستم های اسپلیت مرکزی از چه طریقی انجام می گیرد؟

    پاسخ:  سایت تخصصی مهاجر سعی کرده با ارائه توضیحات لازم برای هر یک محصولات و مقاله های متنوع و آموزنده به بررسی و راهنمایی مصرف کنندگان عزیز در انواع زمینه ها به پردازد. همچنین در صورت راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان فنی تماس گرفته و مشکل خود را برطرف نمایید.

    از اعتماد و توجه شما سپاس گذاریم
     

    2020 © Copyright - almaatech.ir