loader-img
loader-img-2

کولر آبی سلولزی انرژی EC0700E

Energy cellulose water cooler model EC0700E
  • نوع دستگاه :
    خانگی روبروزن
  • سیستم سرمایش :
    تبخیری
  • برق مصرفی :
    تک فاز 220 ولت
  • ظرفیت هوادهی (m^3/h) :
    7990
  • ظرفیت هوادهی (cfm) :
    4700
  • گارانتی :
    18 ماه گارانتی شرکت انرژی
  • اشتراگ گذاری
    compare مقایسه
    like liked
    افزودن به علاقه مندی
    bookmark bookmarked
    افزودن به نشان شده ها
    7% - 19,668,000
    18,291,240 تومان
    پیش از خرید با ما تماس بگیرید
    افزودن به سبد
     روز ضمانت بازگشت کالا 7 روز ضمانت بازگشت کالا
    پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته
    ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
    روش‌های ارسال کالا روش‌های ارسال کالا
    پرداخت آنلاین پرداخت آنلاین

    کولر آبی سلولزی اقتصادی انرژی  EC0700E، همانطور که از نامش پیداست، یک محصول با قابلیت صرفه‌جویی در مصرف انرژی است. کمپانی انرژی کولر‌های سلولزی خود را با این هدف تولید کرده و در اختیار مشتریان خود قرار داده است. این کولر دارای ابعاد 111*90*90 سانتیمتر بوده ومی‌تواند مساحت‌های بین 130 تا 150 متر مربع را به خوبی خنک کند. EC0700E از جمله محصولات پر فروش این برند است که در این صفحه تصاویر آن را می‌بینیم. مزایای این کولر باعث شده تا جایگزین خوبی برای کولر‌های معمولی باشد که با استفاده از پوشال کار می‌کنند.

     

    مشخصات کولر آبی سلولزی انرژی EC0700E

    با مقایسه این کولر با انواع کولر‌های معمولی، متوجه خواهید شد که درصد خنک کنندگی بسیار بالاتری را دارد. به همین دلیل است که در تمام اماکن می‌توان از آن استفاده کرد. میزان این خنک کنندگی 30 درصد بیشتر از کولر‌های آبی معمولی است که قبل از تولید مدل‌های سلولزی در بازار به فروش می‌رسید.

    کولر آبی سلولزی انرژی مدل EC0700E

    استفاده از پد سلولزی به جای پوشال

    اصلی‌ترین ویژگی که این مدل از کولر‌ها که آن را از انواع دیگر متمایز می‌کند، استفاده از پد‌های سلولزی به جای پوشال است. این پد‌ها جذب آب بالاتری دارند. پد‌های سلولزی که از جنس لایه سلولزی داخل گیاهان است، به صورت لایه لایه و موج دار هستند. زمانیکه آب در میان این پد‌ها نفوذ می‌کند، به صورت یکنواخت در آن پخش شده، بنابراین باعث می‌شود تا هوایی که قرار است از بین پدها عبور کرده و در نهایت از دریچه خارج شود، تماس بیشتری با لایه‌ها داشته باشد. در نتیچه این فرایند عمل خنک کردن هوا و انتقال آن به بیرون با قدرت بیشتر انجام شود. علاوه بر این، نظم لایه‌های سلولزی از انتقال باکتری‌هایی که در هوا موجودند، جلوگیری می‌کند.

     

    استفاده از ورق گالوانیزه

    در کولر‌های سلولزی ویژگی دیگر وجود دارد و آن هم استفاده از ورق گالوانیزه است. ضخامت این ورق در مدل EC0700E در 0.9 میلی‌متر است. استفاده از ورق گالوانیزه باعث می‌شود تا کولر طول عمر بیشتری داشته باشد. کمپانی انرژی برای استحکام بیشتر کولر‌های تولیدی خود از ورق‌های گالوانیزه 1.25 استفاده می‌کند.

     

    مجهز به دکمه کنترل ایمن

    بسیاری از افراد کولر را یک محصول پرخطر نمی‌دانند، اما در می‌تواند در مواقعی باعث برق گرفتگی شود. شرکت انرژی تمام تدابیر لازم برای ایمنی کاربرانش را در نظر گرفته است. این کمپانی برای کولر EC0700E از کلیدی مجهز به قطع دو و همچنین کنترل ایمنی RCCB استفاده کرده است.

     

    راندمان خنک کنندگی بالا

    با توجه به تمام ویژگی‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، انتظار خنک کنندگی بالاتری را از این کولر خواهیم داشت. راندمان خنک کنندگی در این کولر به میزان 83 درصد بیشتر از کولر‌های معمولی است.

     

    طول عمر بالای پد‌های سلولزی

    پدهای سلولزی موجود در کولر EC0700E طول عمری بین 3 تا 5 سال دارند. بنابراین نیازی به تعویض هر ساله آن‌ها نخواهید داشت.

     

    استفاده از رنگ پودری در پروسه تولید

    برای تولید کولر سلولزی EC0700E نیز همانند بسیاری از کولرهای تولید شده توسط انرژی، از رنگ‌های پودری استفاده شده است. این مدل‌ رنگ، ضخامت کمی را ایجاد کرده و به خوبی تمام قسمت‌های سطح کولر را می‌پوشاند. به این ترتیب اجازه نمی‌دهد بدنه کولر در برابر شرایط آب و هوایی دچار زنگ زدگی یا تغییر رنگ شود.

     

    استفاده از سیستم سرمایش تبخیری برای ایجاد باد خنک

    در این سیستم که در کولر سلولی EC0700E نیز دیده می‌شود، آب با هوای خشک برخورد می‌کند، قطرات آب با هوا ترکیب می‌شود، گرمای هوا گرفته می‌شود، دمای هوا کاهش می‌یابد. قطرات آب با دریافت گرما به بخار تبدیل می‌شوند و در نهایت هوای خنک وارد محیط ساختمان می‌شود.

     

    گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله، ضمانتی برای خرید شماست

    کمپانی انرژی برای تمام محصولات خود گارانتی یکساله‌ای را در نظر گرفته است. این گارانتی به همراه خدمات پس از فروش به مدت 10 سال به شما ارائه می‌شود. خدمات پس از فروش به شما امکان تعویض، تعمیر یا بررسی و حل مشکلات را در طی این 10 سال می‌دهد.

     

    • برند
      انرژی
    • نوع دستگاه
      خانگی روبروزن
    • مدل دستگاه
      EC0700E
    • سیستم سرمایش
      تبخیری
    • برق مصرفی
      تک فاز 220 ولت
    • ظرفیت هوادهی (m^3/h)
      7990
    • ظرفیت هوادهی (cfm)
      4700
    • قدرت موتور (HP)
      3/4
    • ابعاد کولر (طولxعرضxارتفاع)
      90x90x111
    • وزن دستگاه
      69
    • گارانتی
      18 ماه گارانتی شرکت انرژی
    • شناسه محصول
      3401

    دیدگاه شما

    نظرات کاربران ( 0 نظر)
    نام و نام خانوادگی
    کد امنیتی

    - سایت مهاجر هنگام خرید و انتخاب محصولات چه خدماتی را به خریداران محترم ارائه می دهد؟


    پاسخ: برای دریافت راهنمایی و پاسخ به سوالاتی مانند محاسبه متراژ فضای موردنظر و ظرفیت لازم برای آن، نصب و راه اندازی، استعلام قیمت ها، خدمات پس از فروش و اطلاع از ویژگی های فنی با کارشناسان متخصص سایت مهاجر تماس حاصل فرمایید.


    - چه عواملی در انتخاب ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است؟


    پاسخ: فاکتورهایی مانند متراژ فضای مورد نظر، موقعیت آب و هوایی، تعداد و مدل پنجره های نصب شده، طبقه و نور گیر بودن واحد، نوع عایق بندی و حتی تعداد افرادی که در محل زندگی می کنند در ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است که برای انتخاب بهتر می توانید از مهندسین فنی سایت مهاجر کمک بگیرید.


    - قیمت های فروشگاه اینترنتی تهویه مهاجر از چه طریق اعلام می شود؟

    پاسخ: سایت تهویه مهاجر که یکی از معتبرترین مرجع تاسیسات ساختمان می باشد قیمت محصولات خود را با توجه به قیمت روز ارز و دلار بروزرسانی می کند و در مواقعی که قیمت محصولی به صورت استعلامی باشد با تماس با کارشناسان فروش مهاجر می توانید از قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

    - نمونه پروژه های اجرا، راه اندازی و طراحی و نصب بزرگ تاسیساتی و تهویه مطبوع  را چگونه مشاهده نماییم؟

    پاسخ: در همین سایت با مراجعه به بخش صفحه پروژه ها در منو اصلی می توانید آخرین نمونه کارهای شرکت را مشاهده نمایید.

    - آشنایی با انواع سیستم های تهویه مانند کولر گازی، چیلر، فن کویل، داکت اسپلیت و سیستم های اسپلیت مرکزی از چه طریقی انجام می گیرد؟

    پاسخ:  سایت تخصصی مهاجر سعی کرده با ارائه توضیحات لازم برای هر یک محصولات و مقاله های متنوع و آموزنده به بررسی و راهنمایی مصرف کنندگان عزیز در انواع زمینه ها به پردازد. همچنین در صورت راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان فنی تماس گرفته و مشکل خود را برطرف نمایید.

    از اعتماد و توجه شما سپاس گذاریم
     

    2020 © Copyright - almaatech.ir