loader-img
loader-img-2

کولر آبی سلولزی انرژی EC0700

Energy cellulose water cooler model EC0700
  • نوع دستگاه :
    خانگی روبروزن
  • سیستم سرمایش :
    تبخیری
  • برق مصرفی :
    تک فاز 220 ولت
  • ظرفیت هوادهی (m^3/h) :
    7990
  • ظرفیت هوادهی (cfm) :
    4700
  • گارانتی :
    18 ماه گارانتی
  • اشتراگ گذاری
    compare مقایسه
    like liked
    افزودن به علاقه مندی
    bookmark bookmarked
    افزودن به نشان شده ها
    7% - 22,627,000
    21,043,110 تومان
    پیش از خرید با ما تماس بگیرید
    افزودن به سبد
     روز ضمانت بازگشت کالا 7 روز ضمانت بازگشت کالا
    پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته
    ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
    روش‌های ارسال کالا روش‌های ارسال کالا
    پرداخت آنلاین پرداخت آنلاین

    کولر آبی سلولزی انرژی مدل EC0700، با ابعاد 90*90*111 سانتی متر یک همراه همیشگی در فصول گرم سال است. این محصول از نوع کولرهای سلولزی بوده و به راحتی محیط منزل شما را خنک می‌کند. میزان خنک کردن هوا توسط کولرهای سلولزی تقریبا 30 درصد بیشتر از کولرهای معمولی است. 

     

    مشخصات اصلی کولر آبی سلولزی EC0700

    • کولر EC0700 دارای طول عمر بالایی بوده و در تمام فصولی که از آن برای خنک کردن محیط استفاده می‌شود، سرمای مطبوع و یکنواختی را ایجاد می‌کند. 
    • این مدل از سری کولرهای سلولزی انرژی، نصب آسانی دارد و معمولا نیازی به پرداخت هزینه‌های بالا برای نگهداری از آن نخواهید داشت. همچنین صدای بسیار کمی را تولید کرده و با استفاده از لرزه گیرهایی که مخصوص آن تولید شده، می‌توان تا حد زیاد لرزه و ارتعاش آن را کاهش دهید.
    • کولر EC0700 با محیط زیست سازگار است. برای ساخت بدنه و تشک آن از ورق گالوانیزه 1.25 استفاده شده است. این ورق‌ها به عنوان یک عایق هستند و باعث استحکام بیشتر این کولرها می‌شوند. 
    • یکی از ویژگی‌های خوب این کولر استفاده از رنگ پودری در تولید آن است. این رنگ‌ها معمولا طول عمر بالایی دارند. همچنین در برابر شرایط جوی دچار تغییر نمی‌شوند. رنگ‌های پودری در تمام سطوحی که به آن برخورد می‌کنند، ضخامت یکسانی دارند.
    • طراحی کولر EC0700 نیز بسیار هوشمندانه است. این کولر، سقفی شیب دار دارد که باعث می‌شود برف و باران روی آن جمع نشده و در نتیجه دچار زنگ زدگی یا از بین رفتن سطح کولر نشود.

     

     کلید RCCB ضمانتی برای امنیت شما

    کولر آبی EC0700 مجهز به کلید RCCB  است. این کلید یکی از عواملی است که ایمنی را در حین استفاده از دستگاه فراهم می‌کند. کلید RCCB، یک دستگاه سیم کشی الکتریکی است که به صورت هوشمند عمل می‌کند. بنابراین زمانیکه تشخیص دهد، جریان‌های نشتی به زمین وارد شده، به صورت اتومات مدار را قطع خواهد کرد. علاوه بر این از شما در برابر شوک الکتریکی یا برق گرفتی ناشی از تماس مستقیم محافظت می کند.

    کولر آبی سلولزی انرژی EC0700

     

    آیا کولر آبی سلولزی EC0700 برای آپارتمان شما مناسب است؟

    کولر آبی سلولزی EC0700، برای آپارتمان‌هایی که تا متراژ 150 متر مربع هستند، یک انتخاب مناسب است. البته به شرطی که این آپارتمان‌ها در طبقات وسط باشند و سقفشان در معرض نور مستقیم خورشید نباشد. به علاوه باید کانال کشی کولر نیز به درستی انجام شده باشد. در این شرایط کولر انرژی EC0700 می‌تواند به خنک شدن محیط کمک کند.

     

    کولر آبی سلولزی انرژی مدل  EC0700 چگونه عمل می‌کند؟

    در این کولر آبی به جای پوشال از پد سلولزی استفاده شده است. پدهای سلولزی لایه‌های منظم، موج دار و یکنواختی هستند که آب بیشتری را جذب کرده و آن را به صورت یکنواخت توزیع می‌کنند. هوا از این پد عبور کرده و در طی عبور با پد سلولزی تماس پیدا می‌کند. نتیجه این فرایند، باد خنکی است که از طریق دهانه 52*54 سانتی‌متری کولر وارد کانال شده و در نهایت به ما می‌رسد. سطح تماس بیشتر هوا با پد سلولزی نسبت به پوشال باعث شده تا این کولر هوای خنک تری را نسبت به کولرهای معمولی ایجاد کند. این خنکی بیشتر، نیاز شما را به روشن کردن کولر برای ساعات طولانی کم می‌کند. بنابراین  می‌توانیم مدل EC0700 را یک محصول مناسب و کاملا اقتصادی بدانیم.

     

    خرید کولر آبی سلولزی انرژی EC0700 با گارانتی 18 ماهه

    کولر آبی EC0700  دارای گارانتی 18 ماهه است. همچنین 10 سال خدمات پس از فروش دارد که می‌توانید از آن برای نصب، تعمیر و یا حل مشکلات مربوط به کولر خود استفاده کنید. 

    • برند
      انرژی
    • نوع دستگاه
      خانگی روبروزن
    • مدل دستگاه
      EC0700
    • سیستم سرمایش
      تبخیری
    • برق مصرفی
      تک فاز 220 ولت
    • ظرفیت هوادهی (m^3/h)
      7990
    • ظرفیت هوادهی (cfm)
      4700
    • قدرت موتور (HP)
      3/4
    • ابعاد کولر (طولxعرضxارتفاع)
      90x90x111
    • وزن دستگاه
      86
    • گارانتی
      18 ماه گارانتی
    • شناسه محصول
      3400

    دیدگاه شما

    نظرات کاربران ( 0 نظر)
    نام و نام خانوادگی
    کد امنیتی

    - سایت مهاجر هنگام خرید و انتخاب محصولات چه خدماتی را به خریداران محترم ارائه می دهد؟


    پاسخ: برای دریافت راهنمایی و پاسخ به سوالاتی مانند محاسبه متراژ فضای موردنظر و ظرفیت لازم برای آن، نصب و راه اندازی، استعلام قیمت ها، خدمات پس از فروش و اطلاع از ویژگی های فنی با کارشناسان متخصص سایت مهاجر تماس حاصل فرمایید.


    - چه عواملی در انتخاب ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است؟


    پاسخ: فاکتورهایی مانند متراژ فضای مورد نظر، موقعیت آب و هوایی، تعداد و مدل پنجره های نصب شده، طبقه و نور گیر بودن واحد، نوع عایق بندی و حتی تعداد افرادی که در محل زندگی می کنند در ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است که برای انتخاب بهتر می توانید از مهندسین فنی سایت مهاجر کمک بگیرید.


    - قیمت های فروشگاه اینترنتی تهویه مهاجر از چه طریق اعلام می شود؟

    پاسخ: سایت تهویه مهاجر که یکی از معتبرترین مرجع تاسیسات ساختمان می باشد قیمت محصولات خود را با توجه به قیمت روز ارز و دلار بروزرسانی می کند و در مواقعی که قیمت محصولی به صورت استعلامی باشد با تماس با کارشناسان فروش مهاجر می توانید از قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

    - نمونه پروژه های اجرا، راه اندازی و طراحی و نصب بزرگ تاسیساتی و تهویه مطبوع  را چگونه مشاهده نماییم؟

    پاسخ: در همین سایت با مراجعه به بخش صفحه پروژه ها در منو اصلی می توانید آخرین نمونه کارهای شرکت را مشاهده نمایید.

    - آشنایی با انواع سیستم های تهویه مانند کولر گازی، چیلر، فن کویل، داکت اسپلیت و سیستم های اسپلیت مرکزی از چه طریقی انجام می گیرد؟

    پاسخ:  سایت تخصصی مهاجر سعی کرده با ارائه توضیحات لازم برای هر یک محصولات و مقاله های متنوع و آموزنده به بررسی و راهنمایی مصرف کنندگان عزیز در انواع زمینه ها به پردازد. همچنین در صورت راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان فنی تماس گرفته و مشکل خود را برطرف نمایید.

    از اعتماد و توجه شما سپاس گذاریم
     

    2020 © Copyright - almaatech.ir