loader-img
loader-img-2

کولر آبی سلولزی انرژی مدل EC0550E

Energy cellulose water cooler model EC0550E
  • نوع دستگاه :
    خانگی روبروزن
  • سیستم سرمایش :
    تبخیری
  • برق مصرفی :
    تک فاز 220 ولت
  • ظرفیت هوادهی (m^3/h) :
    6460
  • ظرفیت هوادهی (cfm) :
    3800
  • گارانتی :
    18 ماه گارانتی
  • اشتراگ گذاری
    compare مقایسه
    like liked
    افزودن به علاقه مندی
    bookmark bookmarked
    افزودن به نشان شده ها
    14,889,400 تومان
    پیش از خرید با ما تماس بگیرید
    افزودن به سبد
     روز ضمانت بازگشت کالا 7 روز ضمانت بازگشت کالا
    پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته
    ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
    روش‌های ارسال کالا روش‌های ارسال کالا
    پرداخت آنلاین پرداخت آنلاین

    با شروع فصل سرما نیاز به استفاده از کولر‌های آبی به شدت احساس می‌شود. کولر آبی سلولزی اقتصادی انرژی، یکی از محصولاتی است که می‌توان برای خنک کردن اماکن مختلف از آن بهره‌مند شد. EC0550E نیز در میان کولرهای سلولزی که توسط برند انرژی تولید شده‌اند، قرار می‌گیرد. این کمپانی اولین تولید کننده کولرهای سلولزی است. مدل EC0550E، محصول به دلیل خنک کنندگی بالاتر نسبت به کولر‌های آبی از فروش بالاتری نیز برخوردار است. ابعاد این کولر برابر با 99*90*90 سانتیمتر بوده وزنی معادل 61 کیلوگرم دارد.

     

    مشخصات اصلی کولر آبی 5500 سلولزی انرژی

    حجم کولر 

    حجم کولر در واقع میزان ظرفیت هوادهی آن است که در کولر‌های مختلف، متفاوت است. به عنوان مثال برای کولر EC0550E میزان ظرفیت برابر با 5500 است. ظرفیت بیان می‌کند که یک کولر برای چه مساحتی از مکان‌های مختلف مناسب بوه و می‌تواند آنجا را خنک کند. این کولر با حجمی که دارد می‌تواند بر اساس شرایط، اماکنی با 70 تا 110 متر مربع را به خوبی خنک کند.

    کولر آبی سلولزی انرژی مدل EC0550E

    قدرت موتور

    قدرم موتور در کولر‌ها مختلف متفاوت است. که باید با ظرفیت کولر متناسب باشد. در مورد کولر EC0550E، این ویژگی برابر با 2/1 اسب بخار است.

     

    کنترل ایمنی RCCB

    برند انرژی در این کولر از کلید کنترل ‌امینی RCCB استفاده کرده است. این کلید یک مدار الکترونیکی است که در هنگام نشتی برق باعث می‌شود تا عملکرد کولر متوقف شده و از این طریق ایمنی کاربران را فراهم می‌کند.

     

    راندمان خنک کنندگی بالا

    راندمان خنک کنندگی کولر EC0550E، تا 30 درصد بیشتر از کولر‌های آبی معمولی است که با پوشال کار می‌کنند. این تفاوت به دلیل سطح تماس بیشتری است که آب و هوایی که از میان لایه‌های سلولزی عبور می‌کنند، دارند. البته توزیع یکنواخت آب در میان لایه‌های سلولزی نیز در این فرایند مؤثر است. بنابراین شما برای خنک کردن کامل یک محیط نیاز به استفاده از دور تند کولر یا زمان طولانی برای روشن ماندن آن نخواهید داشت. این ویژگی باعث می‌شود که این کولر از نظر اقتصادی نیز به صرفه‌تر باشد.

     

    استحکام بالاتر

    از آنجایی که برند انرژی برای تولید کولر‌های خود از ورق‌های گالوانیزه استفاده می‌کند که ضخامت آن‌ها 0.9 میلی‌متر است، بنابراین، از این کولر‌ها انتظار استحکام و طول عمر بالاتری را داریم. البته رنگ‌های پودری نیز در طول عمر بالاتر کولر موثر است. این رنگ‌ها به خوبی تمام قسمت‌های کولر را پوشانده و آنها را در برابر شرایط جوی مستحکم می‌کند.

     

    طول عمر بالاتر و عدم نیاز به تعویض زودهنگام پد سلولزی

    پد‌های سلولزی برخلاف پوشال‌هایی که درون کولر‌های معمولی قرار می‌گیرند، دارای طول عمر بالاتری هستند. گاهی این پد‌ها برای 3 تا 5 سال نیز نیاز به تعویض ندارند.

     

    میزان برق مصرفی

    میزان برق مصرفی به قطعاتی بستگی دارد که درون کولر به کار ر فته است. در این محصول میزان برق مصرفی برابر با 220 ولت و تک فاز است. همچنین جریان برق مصرفی نیز برابر با 3.6 آمپر است.

     

    دارای سطح شیب دار

    یکی از عواملی که باعث فرسودگی کولر‌های آبی می‌شود، تجمع آب باران و برف روی سقف آن است. کمپانی انرژی برای کولر‌های تولیدی خود سطوح شیب دار را در نظر گرفته است. بنابراین باعث می‌شود تا آب روی سقف کولر راکد نمانده و باعث پوسیدگی آن نشود.

     

    گارانتی و خدمات پس از فروش

    کمپانی انرژی برای کولر سلولزی EC0550E، گارانتی یک ساله‌ای را در نظر گرفته است. همیچنین به مدت  10 سال خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهد. این دو ویژگی تضمینی بر کیفیت بالای محصولات این برند است.

     

    • برند
      انرژی
    • نوع دستگاه
      خانگی روبروزن
    • مدل دستگاه
      EC0550E
    • سیستم سرمایش
      تبخیری
    • برق مصرفی
      تک فاز 220 ولت
    • ظرفیت هوادهی (m^3/h)
      6460
    • ظرفیت هوادهی (cfm)
      3800
    • قدرت موتور (HP)
      1/2
    • ابعاد کولر (طولxعرضxارتفاع)
      90x90x99
    • وزن دستگاه
      61 کیلوگرم
    • گارانتی
      18 ماه گارانتی
    • شناسه محصول
      3399

    دیدگاه شما

    نظرات کاربران ( 0 نظر)
    نام و نام خانوادگی
    کد امنیتی

    - سایت مهاجر هنگام خرید و انتخاب محصولات چه خدماتی را به خریداران محترم ارائه می دهد؟


    پاسخ: برای دریافت راهنمایی و پاسخ به سوالاتی مانند محاسبه متراژ فضای موردنظر و ظرفیت لازم برای آن، نصب و راه اندازی، استعلام قیمت ها، خدمات پس از فروش و اطلاع از ویژگی های فنی با کارشناسان متخصص سایت مهاجر تماس حاصل فرمایید.


    - چه عواملی در انتخاب ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است؟


    پاسخ: فاکتورهایی مانند متراژ فضای مورد نظر، موقعیت آب و هوایی، تعداد و مدل پنجره های نصب شده، طبقه و نور گیر بودن واحد، نوع عایق بندی و حتی تعداد افرادی که در محل زندگی می کنند در ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است که برای انتخاب بهتر می توانید از مهندسین فنی سایت مهاجر کمک بگیرید.


    - قیمت های فروشگاه اینترنتی تهویه مهاجر از چه طریق اعلام می شود؟

    پاسخ: سایت تهویه مهاجر که یکی از معتبرترین مرجع تاسیسات ساختمان می باشد قیمت محصولات خود را با توجه به قیمت روز ارز و دلار بروزرسانی می کند و در مواقعی که قیمت محصولی به صورت استعلامی باشد با تماس با کارشناسان فروش مهاجر می توانید از قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

    - نمونه پروژه های اجرا، راه اندازی و طراحی و نصب بزرگ تاسیساتی و تهویه مطبوع  را چگونه مشاهده نماییم؟

    پاسخ: در همین سایت با مراجعه به بخش صفحه پروژه ها در منو اصلی می توانید آخرین نمونه کارهای شرکت را مشاهده نمایید.

    - آشنایی با انواع سیستم های تهویه مانند کولر گازی، چیلر، فن کویل، داکت اسپلیت و سیستم های اسپلیت مرکزی از چه طریقی انجام می گیرد؟

    پاسخ:  سایت تخصصی مهاجر سعی کرده با ارائه توضیحات لازم برای هر یک محصولات و مقاله های متنوع و آموزنده به بررسی و راهنمایی مصرف کنندگان عزیز در انواع زمینه ها به پردازد. همچنین در صورت راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان فنی تماس گرفته و مشکل خود را برطرف نمایید.

    از اعتماد و توجه شما سپاس گذاریم
     

    2020 © Copyright - almaatech.ir