loader-img
loader-img-2
کولر گازی کم مصرف

کولرگازی کم مصرف نسل جدیدی از کولرهای گازی اسپلیت می باشد و علاوه بر اینکه از موتور نوع  جدید استفاده می کند دارای سیستم اسپلیت اینورتر (Split inverter system) نیز می باشد. جریان برق فرکانس متناوب و تنظیم شده توسط کیت یا برد الکترونیکی دی سی اینورتر مانع از روشن و خاموش شدن کمپرسور حین عملکرد دستگاه می شود. بنابراین مصرف برق بطور قابل توجهی کاهش پیدا می کند. همچنین موتور کم مصرف و صدای کم نسل جدید موتور روتاری باعث کاهش قابل توجه مصرف برق در این نوع کولرها شده است. موتور روتاری در توان های بالا بسیار مناسب برای مناطق گرمسیر، معتدل و مناطق پر ازدحام شهری است .
علاوه برا اینها با توجه به تصمیمات دولت در افزایش قیمت برق مصرفی ضرورت وجود کولر گازی اینورتردار که حداقل 30% کاهش مصرف انرژی را به همراه دارد به شدت د ر ایران احساس شده است و اکثرا به دنبال خرید کولر گازی اینورتر کم مصرف می باشند. سایت مهاجر تمامی برندهای دارای سیستم اینورتر را به صورت آنلاین و قیمت مناسب بفروش می رساند.

 

خرید کولر گازی


در این مقاله بخوانید: ضریب EER چیست؟

 

نحوه عملکرد کولر گازی کم مصرف به چه صورت است؟

نحوه عملکرد تمامی کولرهای گازی به این صورت است که گاز بسیار سردی که به گازهای feruni معروف هستند و از ترکیبات شیمیایی مخصوصی تشکیل‌ شده اند به‌ وسیله موتور کمپرسور در سیکل یا همان لوله‌های کولر گازی که اصطلاحاً خلأ شده است به گردش در می‌آید این گاز زمانی که به پنل داخلی با همان اواپراتور شما می ‌رسد به‌ وسیله باد گرمی که به کویل ها برخورد میکند گرم شده و سرما را به محیط برمیگرداند و دوباره به پنل بیرونی یا همان کندانسور برگشته و براثر یک سری تغییرات آماده بازگشت به محیط داخلی منزل می شود و تمامی این اعمال مکش و پرتاب این گاز توسط کمپرسور صورت می گیرد.

از مهمترین معایب سیستم‌های کولر گازی قدیمی این است که وقتی برد فرمان تشخیص داد که محیط داخلی به ‌اندازه کافی خنک شده دستور قطع کمپرسور را صادر می‌کند در خوش ‌بینانه ‌ترین حالت 3 بار در ساعت اتفاق می افتد و زمانی که کمپرسور دوباره فرمان روشن شدن را دریافت نماید برای این کار نیاز به جریان بسیار بالای چند آمپری دارد که باعث مصرف برق زیادی خواهد شد و این مشکل بزرگی در این سیستم‌ ها داشت که در نسل جدید اینورترها این مورد درست شده است.

 

مزایای کولرهای گازی:

  • کولرهای گازی مهمترین مزیت هایی که دارند این است که رطوبت محیط را افزایش نمی دهند و هوای بیرون را به داخل کشیده و خنک می کند و به بیرون انتقال می دهد برای همین برای مناطق مرطوب و خشک مناسبتر می باشد.
  • مشکل اصلی این کولرها قبلا مصرف بالای انرژی بود که در سری جدید اینورتر با نصب و نگهداری مناسب و با رعایت تناسب ظرفیت برودتی کولر با فضای مورد نظر این مشکل به حداقل رسیده است.
  • نیاز به تعمیر و سرویس کولر گازی اینورتر نسبت به کولر گازی های قدیمی بسیار کمتر است.

 

مهمترین عواملی که باعث کاهش مصرف برق کولر گازی اینورتر نسبت به کولرهای گازی معمولی شده است چیست؟

کولر گازی اینورتر برای کنترل سرعت موتور مجهز به سیستم فرکانس متغیر می باشد و خروجی کمپرسور و سرما را می تواند کنترل نماید، بنابراین سرعت کمپرسور به فرکانس به جریان متناوب وابسته است. تبدیل جریان متناوب به مستقیم و تبدیل مستقیم به جریان متناوب 4 تا 6 درصد انرژی را هدر می دهد که در کولر گازی اینورتر این هدر رفت انرژی را نخواهیم داشت.

علاوه بر این کولر گازی اینورتر با حذف فرآیند روشن و خاموش شدن باعث بالا رفتن طول عمر قطعات و بازدهی اجزاء کولر گازی گردیده و مقدار جریان زیاد مورد نیازی که کولر در هنگام روشن شدن کمپرسور دارد را از بین می برد. در نتیجه این فرآیند باعث بالا رفتن طول عمر کولر شده و باعث کاهش مصرف برق کولر گازی توسط اینورتر می باشد.

 

چرا کولر گازی کم مصرف یا اینورتر 40 تا 60 درصد مصرف برق کمتری دارند؟

کولرهای کم‌ مصرف نسل جدید اینورتر دو تفاوت اصلی با کولرهای قدیمی دارند که با همین تفاوت توانسته‌اند مشکلات مصرف برق را تا حد قابل توجهی کم کنند:

  1. گاز مصرفی در کولر اینورتر R410a می باشد که بسیار سردتر از گاز R22 در کولرهای معمولی می باشد. دمای جوشش گاز R410a منفی 52 درجه سانتی گراد است در حالی که دمای جوشش گاز R22 منفی 41 درجه سانتی ‌گراد است و این تفاوت در سیستم های تهویه مطبوع بسیار قابل ‌توجه و نقش مهمی در تولید سرما در بازه زمانی کمتر دارد.
  2.  ساختار کمپرسور یا همان قلب سیستم تهویه مطبوع یا کولر گازی های قدیمی به نحوی است که بعد از هم ‌دما شدن محیط با دمایی که شما برای کولر گازی تنظیم کرده‌اید موتور یا کمپرسور اسپلیت کاملاً خاموش و منتظر خواهد ماند تا دوباره از طریق فرمان مادربرد به کارگیری شود که همین استارت مجدد باعث مصرف جریان بالای برق می شود.

در کولرهای اینورتر با توجه به کمپرسور، قطعات و مدارات فرمانی که در آن به کار برده شده است سیستم به نوعی طراحی شده که کمپرسور هیچ‌گاه کامل از مدار خارج نمی‌شود تا برای روشن شدن دوباره جریان بالایی برای خنک کردن مجدد نباشد.

 

مصرف برق کولرگازی اینورتر چقدر است؟

کولرهای گازی یا همان اسپلیت های اینورتردار (inverter split) دارای کمترین مصرف برق و با گرید انرژی A می باشند. بدیهی است کولرهای گازی اسپلیت قدیمی دارای گرید B می باشند که نسبت به گرید A دارای مصرف برق بیشتری بوده ولی در هر حال از کولرهای گازی معمولی کم مصرف ترند.

اسپلیت های اینورتر با تبدیل برق متناوب به جریان برق مستقیم، موجب استارت تدریجی، کاهش صدا و مصرف کم دستگاه در هنگام راه اندازی کولر می گردند.

 

نحوه تشخیص کولر اینورتر با کولر معمولی

با وجود درخواست زیاد مصرف کننده گان از کولرهای گازی کم مصرف اینورتر برخی از افراد سودجو نیز اقدام به دادن اطلاعات غلط جهت فروش کولرهای معمولی به جای کولرهای اینورتر می نمایند که در این بخش ما یکسری از نکاتی که می تواند در انتخاب و اشتباه شما کمک نماید را توضیح می دهیم؛کولر اینورتر

اول اینکه سعی کنید از فروشگاه ها و شرکت های معتبر خریداری نمایید با ضمانت نامه های معتبر و استاندارد.

دوم اینکه کولرهای اینورتر با طراحی بسیار شیک و بسته بندی خوبی به نسبت طرح های قدیمی دارد.

سوم اینکه برچسب روی محصول را مطالعه نموده سپس گرید و مصرف آن را مورد بررسی قرار دهید.

چهارم اینکه چک کردن نوع مصرف آمپر کولر گازی(در کولر های معمولی زمانی که آمپرمتر را به دستگاه متصل می‌کنید آمپرمتر روی یک عدد خاص ثابت می‌شود یا تغییر بسیار کمی دارد ولی در کولر های اینورتر زمانی که شما آمپرمتر کلمپ را به دستگاه متصل می‌کنید این تغییرات بسیار زیاد است و اعداد مدام بالا و پایین می‌شوند و روی یک رنج خاص ثابت نمی ماند.

پنجم اینکه چک کردن وجود برد فرمان در یونیت خارجی یا کندانسور(در کولرهای گازی اینورتر به دلیل نوع سیستم طراحی شده داخل کندانسور (پنل بیرونی) یک برد نسبتاً بزرگ تعبیه شده که فرمان‌های کمپرسور را کنترل می‌کند معمولاً در کولر های معمولی این برد وجود ندارد یا کوچک‌تر و ابتدایی‌تر است.

 

برچسب فنی یا پلاک کولر گازی چیست؟

برچسب فنی کولر گازی اطلاعاتی است که به ‌صورت برچسب روی تمامی لوازم الکترونیکی ثبت شده و اطلاعات زیادی درباره دستگاه و نوع کارکرد آن منتقل می‌کند. بنابراین همیشه برچسب محصول را مشاهده و سپس اقدام به خرید نمایید. که در صورت چک کردن این مورد می توانیم از اینورتر بودن محصول مطمئن شویم.

گاز کولر کم‌ مصرف در 95درصد مواقع از نوع گاز R410a است که در کولرهای معمولی این گاز R22 می‌باشد و فرق این مورد در برچسب فنی قابل مشاهده است.

کولرهای کم مصرف با آمپر کمتری نسبت به کولرهای معمولی کار می کنند(کولر معمولی 12 آمپر و کولر اینورتر 3.2 آمپر می باشد).

 

روش محاسبه ظرفیت کولرهای گازی یا همان اسپلیت ها

برای محاسبه ظرفیت کولرگازی(اسپلیت) مورد نیاز در طبقات وسط ساختمان به ازاء هر مترمربع حدود 400 تا 600 (BTU) و در طبقاتی که بالای آنها پشت بام است، بدلیل تابش نور خورشید بر سقف، به ازاء هر متر مربع زیربنا بین 600 تا 800 (BTU) در نظر گرفته می شود. (مثلا برای یک اتاق 12 متری اسپلیت 9000 و برای سالن 40 متری اسپلیت 24000 می تواند مناسب باشد).

البته این محاسبه بصورت تقریبی و برای آپارتمان های مسکونی با شرایط آب و هوایی مانند تهران و با فاصله سقف تا کف 2/8 متر، بدون تجمع نفرات و افزایش گرمای نهان و بدون استفاده از روشنایی شدید یا تجهیزات الکتریکی پرمصرف و بدون نمای شیشه ارائه گردیده است.

 

تشخیص کولر گازی تقلبی برندهای مختلف

از کجا بفهمیم کولرگازی اینورتر است؟ با ورود کولرهای گازی قاچاق از شهرهای مرزی ایران مانند بانه، گناوه و… فروش کولر گازی تقلبی (fake) برندهای مختلف به جای اصل (orginal) بسیار زیاد شده است. بعضا کولر معمولی را به جای کولر اینورتر به مشتری می فروشند یا در برخی مواقع یک برند را به جای برند دیگر جا می زنند و این کار را با دستکاری و یا تعویض مارک دستگاه، چسباندن برچسب های فیک بر روی کولر و حتی تغییر و یا تعویض برچسب فنی کولر انجام می دهند. در اکثرمواقع چنان ماهرانه انجام می دهند که اصل و تقلبی را نمی توان از هم جدا کرد و این برای افراد عادی غیر قابل تشخیص می باشد.

یکی از بهترین راه های تشخیص اصالت دستگاه از روی برچسب فنی، این است که مدل و مشخصات قید شده در برچسب فنی کولر را در گوگل جستجو کرده و نمایندگی ها و فروشگاه های آنلاینی که معتبر و دارای نماد اعتماد هستند پیگیری کرده و خرید نمایید.

 

کم مصرف ترین کولر گازی

ویژگی های کم مصرف ترین کولر گازی:

موتور یا کمپرسور کولر گازی کم مصرف باید از نوع  کمپرسور موتور روتاری باشد که مخصوص مناطق معتدل می باشد. کولرهای گازی دارای انواع دیگری از کمپرسورها هستند مانند کمپرسورهای اسکرول یا پیستونی که دارای قدرت بالا و مصرف بالای انرژی هستند و بیشتر مخصوص مناطق گرمسیر و حاره ای مانند اهواز و خوزستان است. بنابراین کم مصرف ترین کولر گازی باید دارای کمپرسور روتاری باشد.

برد اینورتر:

کم مصرف ترین کولر گازی استفاده از کیت اینورتر یا برد در کولرگازی اسپلیت می باشد که با ایجاد تنظیم دورموتور کولر گازی میزان مصرف برق را کاهش می دهد، باعث مصرف بهینه انرژی می گردد و مصرف بی رویه برق را به حداقل می رساند. به عبارت دیگر سیستم کنترل کننده اینورتر از طریق تغییر سرعت کمپرسور کولر گازی بر اساس دمای داخل اتاق و اندازه اتاق، ظرفیت مناسب را تولید می کند. در این وضعیت از هدر رفتن ظرفیت جلوگیری شده و در قیاس با کولرهای گازی با سرعت ثابت،عملکرد مقرون به صرفه تری را دارند. سیستم برد اینورتر نقش تعیین کننده ای در میزان مصرف انرژی دارد.

گاز مبرد:

کولر گازی از نوع مبرد R410A از نظر خنک کنندگی خیلی بهتر عمل می کندو بازده بیشتری نسبت به سایر گازهای مبرد داردو همچنین به محیط زیست نیز آسیبی نمی زند. 

رده انرژی:

برچسب انرژی یا رده انرژی که در کولر گازی اینورتر کم مصرف و به عبارتی کم مصرف ترین کولر گازی جهان با ++A یا A+++ نمایش داده می شود.

 

5 برند برتر و پرفروش کولر گازی در بازار ایران

کولر گازی وستن ایر WESTEN AIR

این کولر از نسل های جدید و مورد تایید اکثر کارشناسان می باشد که در انواع ظرفیت های 9000 الی 24000 بی تی یو و نوع دیواری و ایستاده طراحی شده و توانسته در بازار تهویه مطبوع جایگاه خوبی کسب نماید. همچنین دارای قیمت مناسب، گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش معتبری می باشد که اعتماد مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. 

برند وستن ایر

 کولرگازی اینورتر وستن ایر مجهز به ویژگی های منحصر به فردی مانند مجهز بودن تکنولوژی پاور اینورتر، ریموت کنترل بی‌سیم، مجهز به گاز مبرد R410، تغییرات دمایی اتوماتیک، عملکرد آرام و بی صدا با قدرت خنک کنندگی بالا و مجهز به فیلتر ویتامین C می باشد. در ادامه می توانید با کلیک بر روی محصولات سایر مشخصات فنی و ویژگی های هر یک از ظرفیت های این کولرگازی را مشاهده نمایید:

کولر گازی اینورتر 9000 وستن ایر

کولر گازی اینورتر 12000 وستن ایر

کولر گازی اینورتر 18000 وستن ایر

کولر گازی اینورتر 24000 وستن ایر

کولر گازی اینورتر 30000 وستن ایر

کولر گازی ال جی LG

ال جی یکی از مشهورترین و بهترین برندهای موجود در بازار می باشد. کولر گازی ال جی عرضه نسل جدید کولرهای گازی اینورتر است که با کاهش چشم گیر 73 درصدی انرژی راهی نو در مصرف بهینه انرژی گشوده است.کولر گازی اسپلیت ال جی قابل اطمینان و راه حلی دائمی برای تامین سرمایش و گرمایش محیط شما می باشد. سیستم‌های اسپلیت ال جی با موتور قدرتمند خود کارایی بالایی را در کنار مصرف بهینه انرژی دارند. اسپلیت‌های ال جی دارای امکان نصب سریع و آسان هستند و انتخابی مناسب برای شما می باشند.

برند ال جی

از نمونه کولرگازی های کم مصرف ال جی می توان به کولرگازی دیواری اینورتر ال جی ظرفیت 12000 الی 24000 بی تی یو اشاره نمود که شامل مدل های زیر می باشند: شما می توانید هر یک ویژگی ها و اطلاعات فنی این محصولات را در سایت مهاجر مشاهده کنید تنها کافیست بر روی هر محصول مورد نظر کلیک نمایید.

کولر گازی اینورتر 12000 ال جی

کولر گازی اینورتر 18000 ال جی

کولر گازی اینورتر 24000 ال جی

 

کولر گازی سامسونگ SAMAUNG

سامسونگ، یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چند ملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه و زیرمجموعه تشکیل شده‌است و در بازار تولید کولر گازی نیز جایگاه خوبی دارد. از نمونه کولرگازی های کم مصرف سامسونگ می توان به کولرگازی دیواری اینورتر سامسونگ اشاره نمود که شامل مدل های زیر می باشند:

برند سامسونگ

شما می توانید هر یک ویژگی ها و اطلاعات فنی این محصولات را در سایت مهاجر مشاهده کنید تنها کافیست بر روی هر محصول مورد نظر کلیک نمایید.

کولر گازی اینورتر 12000 سامسونگ

کولر گازی اینورتر 18000 سامسونگ

کولر گازی اینورتر 24000 سامسونگ

 

کولر گازی وست کول WEST COOL

کولر گازی وست کول از نسل های جدید و مورد تایید خریداران می باشد که در بازار جایگاه خوبی دارد و سایت مهاجر خدمات پس از فروش آن و فروش آن را در ایران برعهده دارد و پشتیبانی می نماید. از نمونه کولرگازی های کم مصرف وست کول می توان به کولرگازی دیواری اینورتر وست کول اشاره نمود که در ظرفیت 9000 تا 24000 موجود هستند و شامل مدل های زیر می باشند:

برند وست کول

این کولرگازی مجهز به ویژگی های منحصر به فردی مانند مجهز بودن فناوری اینورتر، بسیار قدرتمند و دقیق با تغییرات دمایی اتوماتیک و عملکرد آرام و بی صدا با قدرت خنک کنندگی بالا می باشد.

کولر گازی اینورتر 9000 وست کول

کولر گازی اینورتر 12000 وست کول

کولر گازی اینورتر 18000 وست کول

کولر گازی اینورتر 24000 وست کول

کولر گازی هایسنس Hisense

کولرگازی اینورتر هایسنس از دیگر برندهای اسپلیت می باشد که در ظرفیت های 9000 تا 30000 btu طراحی و تولید می شود و به دلیل ویژگی هی خوبی مانند قابلیت شست و شو فیلتر، امکان تنظیم خودکار پرتاب باد، قابلیت سرمایش و گرمایش و قابلیت صرفه جویی در انرژی توانسته یکی از محصولاتی باشد که برای استفاده در کاربری های مختلف مانند ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری مناسب می باشد.

 برند هایسنس

در این مقاله به محصولات اینورتر برند هایسنس اشاره شده که برای اطلاع بیشتر از مشخصات هر یک از ظرفیت ها می توانید بر روی محصولات زیر کلیک نمایید:

کولر گازی اینورتر 9000 هایسنس

کولر گازی اینورتر 12000 هایسنس

کولر گازی اینورتر 18000 هایسنس

کولر گازی اینورتر 24000 هایسنس

کولر گازی اینورتر 30000 هایسنس

 

تفاوت کولر گازی کم مصرف با معمولی

  • سرعت متغیر در کولر گازی های اینورتر بهتر از معمولی می باشد
  • مصرف برق کمتر کولر گازی اینورتر نسبت به کولر معمولی
  • دمای یکنواخت سرعت سرمایش و گرمایش بیشتر در کم مصرف اینورتر
  • لرزش و صدای کمتر و عمر مفید بیشتر در کولر کم مصرف
  • عدم وجود خازن و سیم پیچ استارت در کولر کم مصرف
  • بررسی نوع مصرف آمپر کولر گازی کم مصرف
  • بررسی وجود برد فرمان در کندانسور یا یونیت خارجی کم مصرف

 

چرا اینورتر؟

  1. در کولر گازیکم مصرف اینورتر سرمایش سریع به وسیله بازده بالا انجام می شود و این به بدین معناست که در زمان کمتری به دمای دلخواه خود می رسید.
  2. در کولر گازی اینورتر ذخیره انرژی به وسیله عملکرد مطلوب که باعث کاهش شدید مصرف برق می گردد.
  3. در کولر گازی کم مصرف اینورتر به وسیله کنترل سرعت کمپرسور به توان بالایی دست می یابید.
  4. در کولر گازی اینورتر کم مصرف با توجه به عدم اتومات شدن (روشن و خاموش شدن متوالی)  کمپرسور بسیار آرامتر کار می کند و صدای دستگاه بسیار کمتر است.
  5. در کولر گازی کم مصرف با توجه به شرایط یکنواخت کمپرسور دما به صورت ثابت با تغییرات بسیار جزئی تنظیم می شود.

 

نتیجه گیری:

توجه داشته باشید که برای خرید کولر گازی اصل حتما از فروشگاه های معتبر و قابل اطمینان خریداری کنید، چرا که در صورت بروز هر گونه مشکل، می توانید پیگیری های لازم را انجام دهید. بنابراین اگر تصمیم به خرید کولر از فروشگاه های متفرقه گرفتید، دقت کنید که فروشنده قیمت خیلی پایین تری نسبت به نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر پیشنهاد ندهد یا خدمات یا برچسبی که دارد کاملا اصل و دارای خدمات پس از فروش و گارانتی باشد، در غیر اینصورت باید به اختلاف قیمت شک کنید!

 

اگر دانش فنی و تجربه زیادی درباره کولر گازی ندارید، حتما هنگام خرید از یک کارشناس با تجربه و سرویس کولر گازی مشاوره بگیرید.

 

در همین سایت ما با کارشناسان فنی به سوالات شما به صورت آنلاین پاسخ می دهیم پس اگر سوالی دارید حتما از بخش چت آنلاین پایین سمت راست صفحه بهره مند شوید.

 

با توجه به سوالات مکرر کاربران در رابطه با بهترین مارک کولر گازی اینورتر و کم مصرف و سوالاتی از این قبیل، به صفحه فروشگاه خرید کولر گازی برید تا بتوانید مشخصات فنی و اطلاعات بیشتری از قیمت ها را به دست آورید.

دیدگاه شما
بهنام عقیقی بهنام عقیقی
5 آبان 1401

سلام میشه بگید سرویس سالانه برای کولرگازی واجبه یا نه؟

تهویه مهاجر تهویه مهاجر

سلام دوست عزیز سرویس سالانه برای دستگاه ضروریه زیرا در مرور زمان هم پرتاب باد کولر کم کیشه هم مصرف برق بالا میره و بعد از مدتی هم دستگاه آسیب میبینه به خاطر همین بهتر است که سالی یک بار دستگاه سرویس و چک شود.

احمد روستا احمد روستا
12 تیر 1401

کولر گازی کم مصرف یعنی چی منظور همون اینورتر ؟؟

تهویه مهاجر تهویه مهاجر

سلام دوست عزیز
بله منظور اینورتر هستش کولرگازی کم مصرف دارای تعدادی از قطعات مانند برد DC/ کمپرسور روتاری و گاز 410 می باشد که داخل کولرگازی معمولی (پرمصرف) بردDC وجود ندارد

ماهان ماهان
8 تیر 1401

تمام کولرگازی های اینورتر مصرف انرژیشون A یا ممکنه B هم باشه؟

تهویه مهاجر تهویه مهاجر

سلام وقت بخیر دوست عزیز. بله تمامی دستگاه های اینورتر‌ دارای گرید انرژی A می می باشند.

محسن محسن
6 تیر 1401

سلام مطالب بسیار خوبی بود ممنون. فقط میشه راهنمایی کنید چه چیزهایی عمر کولرگازی کم میکنه که رعایت کنیم؟

تهویه مهاجر تهویه مهاجر

سلام محسن عزیز ممنون از نظر ارزشمندتان. ورود گرد و غبار به درون یونیت خارجی و بارش برف باران بر روی آن و برخورد مستقیم نور خورشید در مدت زمان طولانی سبب آسیب زدن به بدنه دستگاه و قسمت های الکتریکی پروانه موتور می شوند. سپس کمپرسور نیز آسیب دیده و در نتیجه طول عمر دستگاه کاهش می یابد. برای جلوگیری از این امر بهتر است که برای پنل خارجی یک سایبان مناسب نصب کنید و سرویس های دوره ای را به موقع انجام دهید.

سمیرا سمیرا
16 اسفند 1400

به نظر شما کم مصرف ترین کولر گازی های حال حاضر دنیا برای کدوم برند و کدوم مدلش هست

تهویه مهاجر تهویه مهاجر

با سلام ببینید به طور کلی برند های معتبر مثل ال جی سامسونگ وستن ایر هایسنس از بهترین برند های این صنعت هستند که محصولات آن ها خصوصا اینورتر پارامتر های کاهش مصرف برق را رعایت کرده است از یک جایی به بعد عملکرد کم مصرف بودن آن بسته به نوع استفاده شما از کولر گازی را دارد که در این مقاله تمامی پارامتر های کاهش مصرف برق کولر گازی به صورت جامع و کامل شرح داده شده است لطفا موارد را با دقت مطالعه کرده و در صورت داشتن سوال با کارشناسان تهویه مهاجر در تماس باشید با تشکر از شما
https://mohajer-co.com/article/چگونه-مصرف-برق-کولر-گازی-را-کم-کنیم

رضا فراهانی رضا فراهانی
13 بهمن 1400

تمام مدل و حتی برندای کولرگازی های اینورتر کم مصرف اند؟

تهویه مهاجر تهویه مهاجر

بله به صورت کلی تمام کولرگازی هایی که اینورتر هستند از نوع معمولی کم مصرف تر هستند.

درخشان درخشان
21 آذر 1400

سلام ممنونم از راهنمایی شما من قبلا شنیدم که اینورتر فقط یه برد کوچیکه که خیلی زود میسوزه و حالا پیدا کردن قطعه کلی به مشکل میخوریم تو ایران آیا شما گارانتی و و خدمات قطعه ام دارین؟

تهویه مهاجر تهویه مهاجر

با توجه در این که قطعه ی اینورتر در دستگاه های ارائه شده صرفا یک خازن نیست و یک برد الکترونیکی است اگر به هر علتی مثل نوسان برق و به جز موارد ضربه دیدگی دچار مشکل شود در هربرندی مثل هایسنس، ایران رادیاتور، اجنرال و... باتوجه به هماهنگ بودن خدمات پس از فروش و گارانتی تمامی برند ها با تهویه مهاجر به خصوص تمامی محصولات وست کول و وستن ایر به هیچ عنوان در این مورد ذکر شده دچار مشکل نخواهید شد. پیروز و موفق باشید

2020 © Copyright - almaatech.ir