loader-img
loader-img-2
پکیج چگالشی

پکیج چگالشی چیست؟

یکی از تکراری ترین سوال افرادی که قصد دارند برای واحد و یا مغازه خود پکیجی را خریداری کنند این است که پکیج چگالشی چیست و چه فرقی با دیگر پکیج ها دارد. ما در این مقاله قصد داریم تا به این سوال جواب بدیم و پکیج چگالشی را بررسی کنیم تا افراد بتوانند به راحتی آن را خریداری کنند. با وجود پکیج های متفاوت و زیادی که این روز ها وجود دارد و با نزدیک شدن به فصل زمستان این سوال بیشتر هم می شود و هر روزه افراد بیشتری به خرید این نوع پکیج روی می آورند. پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

 

ویژگی های پکیج چگالشی

یکی از معروف ترین و یا می شود گفت که بهترین ویژگی این نوع از پکیج ها مصرف سوخت کم می باشد. گازی که در مشعل این نوع از پکیج ها می سوزد بر اثر اتفاقی است که بخار آب و احتراق گاز دی اکسید کربن تولید شده است و همین امر باعث شده تا گرما به صورت زیاد از دست نرود. اما اگر شما دقت کرده باشید در دیگر پکیج ها به دلیل بیش از حد بالا بودن دمای محصولات احتراق بخار آب و گرمای زیادی از دودکش از دست خواهد رفت و حیف می شود.

همین یک دلیل می تواند باعث شود تا افراد زیادی به خرید پکیج های چگالشی روی بی آوردند. اما ویژگی های آن هنوز تمام نشده است. دمای گاز های خروجی از این دستگاه حدودا تا 50 الی 60 درجه سانتی گراد کاهش پیدا خواهد کرد. این اتفاق به دلیل آن می باشد که محصولاتی که از احتراق به دست آمده برای آب سرد ورودی به پکیج ها استفاده می شود که این دلیل هم به خاطر طراحی متفاوت این پکیج است. تبدیل شدن بخار آب موجود به کنداسه است که به چنین پکیجی، پکیج چگالشی می گویند.

یکی دیگر از قابلیت هایی که این مدل از پکیج دیواری دارد این است که اکسیژن مناسب و به اندازه ای جهت سوختن تامین خواهد کرد تا هیچ مشکلی در روند سوختن وجود نداشته باشد و به علاوه آن پیش گرم کردن آب ورودی در این دستگاه مزیت دیگری به حساب خواهد آمد. در این نوع پکیج ها یک فن تعبیه شده است تا گاز ها را خارج کند و طراحی این دستگاه بسیار پیشرفته تر از دیگر پکیج های معمولی می باشد. این پکیج به دلیل آن که گاز های سمی کمتری را خارج کرده باعث شده تا آلودگی کمتری را به محیط زیست منتقل کند که از این نظر طرفداران زیادی پیدا کرده است و مردم راغب می شوند تا چنین پکیجی را خریداری کنند.

 

ویژگی های پکیج چگالشی

 

اکنون که درباره پکیج چگالشی اطلاعات کسب کردید می توانید مقاله راهنمای نصب پکیج دیواری را مطالعه نمایید.

 

سخن پایانی این مقاله

همان طور که در این مقاله متوجه شدید پکیج های چگالشی سوخت کمتری مصرف می کنند نسبت به پکیج های دیگر و البته مزایای دیگری مانند امنیت بالا، فضای مورد نیاز کم برای نصب کردن و حتی کاهش و افزایش کیفیت شعله را هم دارد. انتخاب پکیج های چگالشی به جای پکیج های دیگر تصمیم خوبی می تواند باشد و افرادی که این نوع را استفاده می کنند بسیار راضی بوده اند.

 

دیدگاه شما

2020 © Copyright - almaatech.ir