loader-img
loader-img-2
بهترین کولر گازی ایستاده

خرید بهترین کولر گازی ایستاده

امروزه یکی از پراستفاده ترین انواع کولرگازی در بازار تهویه مطبوع کولر اسپلیت ایستاده می باشد. به همین دلیل این موضوع که کولر گازی ایستاده چیست؟ و چه انواعی دارد سوال خیلی از مصرف کنندگان می باشد. این مدل از از اسپلیت ها معمولا در انواع ظرفیت های هوادهی 36000، 48000 و 60000 بی تی یو طراحی و تولید می شوند. برخی از برندها نیز کولر گازی ایستاده در ظرفیت های بالاتر را نیز تولید می کنند. کولر گازی ایستاده دارای دو بخش یونیت داخلی و یونیت خارجی هستند. اسپلیت ایستاده به علت ظرفیت بالایی که دارد در فضاهای عمومی، ساختمان های مسکونی، تجاری با متراژ بالا مناسب می باشد. کولرهای گازی ایستاده به دلیل قدرت خنک کنندگی بالا و طراحی مناسب قابل استفاده در انواع فضاهای مختلف می باشند. البته این موضوع را در نظر بگیرید که برای نصب و استفاده از این مدل سیستم تهویه باید تعیین ظرفیت انجام دهید که عواملی چون اقلیم جغرافیایی، موقعیت ساختمان از لحاظ آفتاب گیر بودن و نوع کاربری روی آن تاثیر دارد. در این مقاله به شما عزیزان کمک می کنیم تا بهترین کولر گازی ایستاده را بر اساس نیازهای خود انتخاب نمایید.

 

کولر گازی ایستاده وستن ایر

کولر گازی ایستاده وستن ایر (Westen Air Floor Standing Air Conditioner) جز یکی از بهترین کولرهای گازی ایستاده در بازار تهویه مطبوع می باشد که در ظرفیت 36000 تا 96000 BTU طراحی و تولید می گردد. این دستگاه به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته رضایت مشتریان را به دست بیاورد. از جمله این ویژگی ها می توان به طراحی پنل زیبا و دکوراتیو، مصرف انرژی پایین، گاز مبردR22  یا R410a، قابلیت تامین سرمایش و گرمایش قوی با سرعت بالا، مجهز به فیلتر‌های چندگانه جهت تصفیه هوا و دارای سیستم خواب آسان با کارکردی آرام و کم صدا می باشد. اسپلیت ایستاده وستن ایر دارای ویژگی های بیشتری نیز می باشد که سبب محبوبیت این سیستم شده است. برای مثال قابلیت توزیع مناسب باد، مجهز بودن به خروجی هوای عمودی و افقی، دارای کندانسور و اواپراتور مجهز به فین طلایی که با بهره گیری از آن می توان هوایی تازه و مناسب را در اتاق ایجاد نمود. کولر اسپلیت ایستاده وستن ایر دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 2 سال ضمانت قطعات فنی می باشد که وبسایت تهویه مطبوع مهاجر برای ایجاد آسایش دمایی، افزایش کارایی تمام ظرفیت های اسپلیت ایستاده وستن ایر را با قیمت مناسب، گارانتی اصلی و بهترین خدمات پس از فروش به خریداران محترم ارائه می دهند.

 

کولر گازی ایستاده وستن ایر

 

کولر گازی ایستاده پاکشوما

کولر گازی ایستاده پاکشوما (pakshoma floor standing air conditioner) یکی از جدیدترین محصولات برند پاکشوما می باشد که دارای رنگ بدنه سفید از جنس آستر می باشد و در ظرفیت 60000 بی تی یو طراحی و تولید شده است. این کولر گازی برای مکان هایی با متراژ 80 تا 95 متر مربع مناسب می باشد. از ویژگی های اسپلیت ایستاده پاکشوما می توان به قابلیت پاکسازی محیط از آلودگی به دلیل مجهز بودن به فیلتر آنتی باکتریا، بهره مندی از سیستم خودکر نشت یابی گاز، رده انرژی A با قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی، سیستم کنترل سرعت خودکار، دارای یونیت خارجی با عایق بندی مناسب، مجهز به سیستم ذخیره انرژی و سیستم راه اندازی خودکار می باشد. از دیگر خصوصیا و مزایای این سیستم می توان به امکان تنظیم Timer، حالت Sleep، طراحی زیبا و مقام، بهره مندی از کمپرسور اسکرال با قابلیت عملکرد تا دمای 50 درجه سیلیسیوس و امکان شست و شو می باشد. کولر اسپلیت ایستاده پاکشوما دارای ضمانت 60 ماه گارانتی کمپرسور 18 ماه قطعات فنی می باشد.

 

کولر گازی ایستاده پاکشوما

 

کولر گازی ایستاده آکس

کولر گازی ایستاده آکس (Aux floor standing air conditioner) در ظرفیت های 36000 الی 60000 بی تی یو موجود می باشد. هر یک از ظرفیت های این دستگاه تا یک متراژ را پاسخگو می باشد که هنگام خرید کولر گازی ایستاده آکس باید به آن توجه کنید. برای تعیین ظرفیت صحیح و دقیق بهتر است که از یک کارشناس فنی کمک بگیرید. از این دستگاه برای مانند ویلاها، مساجد، سالن و فروشگاه های بزرگ استفاده نمایید. از مشخصات کولر اسپلیت آکس گاز مبرد دوستدار محیط R410a، کمپرسور قدرتمند اسکرال، بدنه ای با مقاومت بالا و وزن و حجم پایین آن اشاره نمود. همچنین کولر گازی آکس نوع ایستاده مجهز به فیلتر ضد غبار، تایمر on/off، دارای remote control با قابلیت قفل کردن، قابلیت پرتاب باد 4 جهته، صفحه نمایش لمسی، کارکردی آؤم و کم صدا، دارای فیلتر کاتالیزور با قابلیت ضد باکتری و مجهز به رول تسمه پلاستیکی می باشد که از ویژگی های پرکاربرد این اسپلیت ایستاده محسوب می گردد که با گارانتی کمپرسور به مدت 5 سال و 18 ماه قطعات فنی در بازار به مشتریان عرضه می گردد.

 

کولر گازی ایستاده آکس

 

کولر گازی ایستاده تک الکتریک

کولر گازی ایستاده تک الکتریک (Tech Electric floor standing air conditioner) با امکان ایجاد سرما در فصل تابستان و ایجاد گرما در فصل زمستان که در ظرفیت های 36000، 48000 و 60000 btu طراحی و وارد بازار می شود. از ویژگی های مثبتی که برای ساخت این دستگاه بکار گرفته شده آلیاژ مرغوب و مقاوم  در برابر خوردگی می باشد که این امر به طول عمر کولرگازی می افزاید. این دستگاه دارای ویژگی هایی از جمله گاز مبردR410a ، کمپرسور اسکرال، رده انرژی B، سیستم رطوبت زدایی و یخ زدایی، فیلتر ضد باکتری، سیستم Auto Rest، دارای timer on/off، قابلیت پرتاب باد 180 درجه ای به صورت یکنواخت، مجهز به سیستم عیب یابی خودکار و نمایش کدهای نقص فنی آن بر روی صفحه نمایش ، دارای سیستم اعلام نشتی گاز مجهز به فیلترهایی با امکان شست و شو می باشد که سبب می شود محیط از هر گونه بو نامطبوع و باکتری پاکسازی شود. اسپلیت ایستاده تک الکتریک دارای 60 ماه گارانتی کمپرسور و 18 ماه قطعات فنی می باشد.

 

کولر گازی ایستاده تک الکتریک

 

کولر گازی ایستاده وست کول

کولر گازی ایستاده وست کول (West Cool floor standing air conditioner) یکی از برندهای ایرانی که در ظرفیت های 36000، 48000 و 60000 بی تی یو موجود می باشد و به خاطر ظرفیت هوادهی بالا برای مراکز پر جمعیت با متراژ زیاد مناسب می باشد. همچنین کولر اسپلیت ایستاده وست کول دارای ویژگی های بی نظیر و کاربردی زیر می باشد:

  • مجهز به کویل هایی از جنس بلوفین با طول عمر بالا
  • طراحی دکوراتیو و منحصر به فرد طبق ژورنال های سال جدید
  • دارای قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی
  • قابلیت تامین سرما و گرما با قابلیت پرتاب باد تا ده متر و سطح صدای پایین 
  • امکان استفاده در مناطق مختلف جغرافیایی
  • مجهز به فیلترهای چندگانه تصفیه هوا  و موتور 4 جهته
  • کولر گازی ایستاده وست کول دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 24 ماه سایر قطعات می باشد.

 

کولر گازی ایستاده وست کول

 

کولر گازی ایستاده هایسنس

کولر گازی ایستاده هایسنس (Hisense floor standing air conditioner) با قابلیت سرمایش و گرمایش و در ظرفیت های 36000، 45000، 55000 بی تی یو تولید می شود. این دستگاه دارای برچسب انررژی گرید B، گاز مبرد R410a، برق مصرفی تک فاز یا سه فاز و کمپرسور روتاری می باشد که در مناطق معتدل و حاره ای قابل استفاده است. همچنین دارای مزایایی مثل قابلیت کنترل دستگاه به کمک ریموت کنترل، مجهز به تایمر 24 ساعته، دارای فیلتر پلی پروپلین با قابلیت شست و شو، کنترل 4 حالته سرعت فن، مجهز به قابلیت تنظیم پرتاب باد به صورت عمودی و افقی و دارای سیستم sleep می باشد که از ویژگی های خوب این سیستم محسوب می شود. از اسپلیت ایستاده هایسنس با گارانتی 5 سال کمپرسور و 18 ماه سایر قطعات می توان در مکان هایی با متراژ  بالا از جمله مسجدها، لابی هتل و مکان های عمومی استفاده نمود.

 

کولر گازی ایستاده هایسنس

 

نتیجه گیری

بهترین کولر گازی ایستاده دستگاهی است که ابتدا بر اساس متراژ محیط کار و خانه به درستی تعیین ظرفیت شده باشد. همچنین نصب و راه اندازی آن توسط یک کارشناس فنی و با تجربه انجام شده باشد تا از کارایی دستگاه کم نشود و طول عمرش افزایش یابد. سپس بر اساس ویژگی و مشخصات فنی که مد نظر دارید می توانید یکی برندهای نام برده شده یا ساید مارک های کولر گازی ایستاده شناخته شده در بازار تهویه مطبوع را انتخاب کنید.

 

دیدگاه شما

2020 © Copyright - almaatech.ir