loader-img
loader-img-2
اهمیت و مزایای چیلر های تراکمی وستن ایر Westen Air

اهمیت و مزایای چیلرهای تراکمی وستن ایر Westen Air:

چیلر وستن ایر، آسایش پایدار در سایه ی خدمات پس از فروش ماندگار، راندمان بالا و کمترین مصرف انرژی قابلیت اطمینان و اعتماد بالا و همچنین تولید محصولات مطابق با آخرین استانداردهای محیط زیست را سرلوحه محصولات شرکت اورین تهویه می‌باشد.

 

همچنین میتوانید در ارتباط با چیلر هوا خنک چیست نیز اطلاعات کسب بفرمایید.

 

مزایای چیلرهای Westen Air:

  1. تولید کننده چیلرهای چهار لوله (4Pipe) سرد و گرم.
  2. ظرفیت متنوع از 2Kw تا 2400Kw در تولید سیستم‌های تهویه مطبوع مرکزی.
  3. دارای متنوع‌ترین محصولات در خصوص انواع چیلرهای اسکرال و اسکرو.
  4. موفق به ثبت چندین اختراع در زمینه‌ی تولید چیلرهای اسکرال و اسکرو.
  5. موفق به اخذ استانداردهای معتبر اروپایی.
  6. دارای استاندارد Iso9001 و Iso14001 در مدیریت کیفیت و محیط زیست.
  7. اخذ استاندارد (Leadership In Energy & Environmental Design) در سیستم تهویه مطبوع ساختمان سبز با راندمان بالا و حفاظت محیط زیست.
  8. تولید کننده‌ی پکیج پشت بامی با COP بالا از ظرفیت 5 تا 80 تن تبرید. تولید کننده‌ی هوارسان hygienic تا ظرفیت 70000 cfm با استانداردهای جهانی.

 

چیلرهای تراکمی وارداتی وستن ایر:

اگر قصد خرید چیلر را  دارید می توانید چیلر وارداتی وستن ایر که توسط کشور چین ساخته شده و  با خط تولید مستقل وستن ایر وارد بازار جهانی می گردد را تهیه نمایید. این دستگاه دارای ویژگی های منحصر به فرد خود مانند کمپرسورهای اصلی با کد کمپانی سازنده، قابلیت سرمایش، تولید بر اساس پروتکل LEED مربوط به ساختمان های  سبز در جهان، دارای قطعات اصلی معروف ترین برندهای جهان، مجهز به H Type که باعث تبادل حارتی بیشتری نسبت بهV Type، مزیت دیجیتال کنترل بودن آن، مجهز به حفاظت های الکترونیکی و مکانیکی، گارانتی معبتر می باشد.

در این مقاله بخوانید: سیستم‌های WRV وستن ایر

 

چیلرهای تراکمی مونتاژی وستن ایر:

این فن کویل ها در ایران و توسط شرکت اورین تهویه مونتاژ می گردد و دارای ویژگی ها خاصی مانند صرفه جویی در هزینه با حذف لوله‌کشی و هزینه‌های مربوط به کندانسور آبی، کمپرسور اسکرو، یکپارچه بودن کل سیستم، استفاده از اواپراتور جهت راندمان بالاتر مصرف انرژی بسیار پایین، قیمت پایین، کیفیت بسیار بالا، قابلیت نصب در انواع فضاها، مناسب مناطق گرمسیری و معتدل و بی نیازی از پمپ برای کندانسور که این امر برای مناطقی که با مشکل تامین و مصرف آب مواجه هستند مناسب گشته است.

 

دیدگاه شما

2020 © Copyright - almaatech.ir