loader-img
loader-img-2

کولر گازی سامسونگ ایستاده اینورتر AF28FSS

کولر گازی سامسونگ ایستاده اینورتر 28000 سرد و گرم
اشتراگ گذاری
compare مقایسه
like liked
افزودن به علاقه مندی
bookmark bookmarked
افزودن به نشان شده ها
ناموجود
 روز ضمانت بازگشت کالا 7 روز ضمانت بازگشت کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
روش‌های ارسال کالا روش‌های ارسال کالا
پرداخت آنلاین پرداخت آنلاین

راهنمای خرید کولرگازی ایستاده سامسونگ

  1. کولر گازی ایستاده سامسونگ در مدل‌های AP50M1 ،AP50M0 ،AF28FSS و AF50MV ارائه شده اند و مجهز به سیستم میکروب زدای پنج مرحله‌ای هستند.
  2. کولر گازی ایستاده سامسونگ دارای 5 سال ضمانت تعویض کمپرسور و 18 ماه گارانتی قطعات فنی توسط کارت ضمانت سام سرویس می‌باشند.
  3. قطعات انواع کولر گازی‌های ایستاده سامسونگ کره‌ای بوده و امکان دارد مونتاژ دستگاه‌ها در کشورهای مختلف انجام بگیرد.
  4. گارانتی و نصب انواع کولر گازی ایستاده سامسونگ به همراه 5 متر لوله رایگان توسط خدمات مجاز شرکت سام سرویس انجام خواهد رفت.
  5. پیش از انتخاب و سفارش خرید انواع کولر گازی ایستاده سامسونگ به موضوع سه فاز یا تک‌ فاز بودن کنتور برق ساختمان و آمپر A برق مصرفی دستگاه با توجه به توان و مشخصات کنتور برق واحد خود توجه نمایید.
  6. انواع مدل‌ها و ظرفیت‌های کولر گازی ایستاده سامسونگ نیز مشابه کولراسپلیت‌های دیواری دارای پنل بیرونی با کمپرسور و فن مربوطه هستند که نیاز است پیش از نهایی کردن انتخاب کولر گازی ایستاده مورد نیاز، ابعاد پنل بیرونی دستگاه را برای بررسی امکان نصب در بیرون از ساختمان با کارشناسان فروش شرکت تهویه مطبوع مهاجر بررسی نمایید.
  7. پیش از نهایی کردن انتخاب کولر‌گازی ایستاده سامسونگ مورد نیاز، ابعاد پنل بیرونی آن را برای امکان نصب آن در بیرون از ساختمان خود با کارشناسان فروش شرکت تهویه مطبوع مهاجر بررسی نمایید.
  8. از ساده ترین و مهم ترین مواردی که برای ساماندهی و بهبود راندمان خنک کنندگی و کیفیت هوای کولرهای گازی ضرورت دارد شستشوی فیلترهای الکترواستاتیک و بوگیر تصفیه هوا در نظر گرفته شده در پنل‌های داخلی کولرهای گازی می‌باشد، با آغاز فصل گرما و بیشترین زمان استفاده از کولرهای گازی نسبت به سرویس و شستشوی این فیلترها دست به کار شوید تا بهترین بهره برداری را از کولر‌های گازی داشته و در طول فصل گرما مشکلی ایجاد نشود، تا با انجام اینگونه کارها طول عمر دستگاه شما افزایش یابد.
  9. در کولر گازی‌هایی که نصب آن‌ها رایگان است خریدار محترم هزینه‌های حمل، پایه و جوشکاری را به عهده می گیرد.
  10. پنل بیرونی یا کندانسور کولرهای گازی که در بیرون واحد آپارتمانی نصب می‌شود، باید در هوای باز با امکان جریان هوا و تبادل حرارت کافی و روی پایه ساخته شده از نبشی شماره 2 یا 2.5 یا 3 (براساس ظرفیت) و به صورت کاملا تراز افقی و با امکان دسترسی برای سرویس و شارژ گاز مبرد کولر گازی قرار گیرند‌. (هزینه ساخت و نصب پایه به عهده خریدار محترم است.)
  11. زمان نصب پنل بیرونی یا کندانسور کولرهای گازی تلاش کنید با در نظر گرفتن حداقل فاصله پنل داخلی و پنل بیرونی یا کندانسور محلی را انتخاب نمایید که حتی المقدور سایه باشد تا با توجه به کمتر بودن دمای محسوس هوا در سایه نسبت به آفتاب، علاوه بر کاهش موثر مصرف برق، راندمان خنک کنندگی دستگاه نیز افزایش یابد. درغیر این صورت بهتر می‌باشد برای پنل بیرونی از سایبان‌های مخصوص استفاده کنید.
  12. در نظر گرفتن مکانی برای تخلیه قطرات آب خروجی از پنل داخلی کولر گازی‌ها ضرورت دارد.
  13. به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی خاموش شدن شعله اجاق گاز به وسیله جریان هوای کولر، مجاز نیست انواع کولرگازی در داخل آشپزخانه نصب شود.

 

نکات پس از خرید کولر گازی اسپلیت ایستاده سامسونگ

  1. پس از خرید، جهت استفاده از خدمات نصب رایگان و گارانتی دستگاه با شماره تلفن‌های خدمات مجاز درج شده بر روی کارتن دستگاه تماس حاصل نمایید. (لطفا، قبل از حضور نماینده‌ی خدمات پس از فروش مجاز، از باز نمودن درب کارتن دستگاه خودداری نمایید.)
  2. همچنین به منظور کاهش موثر مصرف برق در انواع کولر گازی اسپلیت ایستاده‌ی سامسونگ، دمای پنل داخلی را توسط ریموت کنترل روی عدد 25 درجه‌ی سانتی‌گراد تنظیم فرمایید.
  3. با نصب پوشش نامریی آنتی رفلکس و آنتی UV بر روی شیشه‌های آپارتمان از مصرف بی رویه‌ی انرژی به دلیل بار اضافی تشعشع گرمایی در تابستان و تشعشع سرمایی در زمستان جلوگیری کنید.
  4. حداکثر طول لوله‌های رابط (مسی) بین پنل داخلی کولر گازی تا کندانسور بیرونی بر اساس ظرفیت بین 10 تا 25 متر است.

 

  • برند
    سامسونگ
  • نوع دستگاه
    ایستاده
  • ضریب عملکرد EER
    0
  • ضریب عملکرد COP
    0
  • برق مصرفی سرمایشی (kW)
    0
  • مصرف برق گرمایشی (kW)
    0
  • شناسه محصول
    1985

دیدگاه شما

نظرات کاربران ( 0 نظر)
نام و نام خانوادگی
کد امنیتی

- سایت مهاجر هنگام خرید و انتخاب محصولات چه خدماتی را به خریداران محترم ارائه می دهد؟


پاسخ: برای دریافت راهنمایی و پاسخ به سوالاتی مانند محاسبه متراژ فضای موردنظر و ظرفیت لازم برای آن، نصب و راه اندازی، استعلام قیمت ها، خدمات پس از فروش و اطلاع از ویژگی های فنی با کارشناسان متخصص سایت مهاجر تماس حاصل فرمایید.


- چه عواملی در انتخاب ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است؟


پاسخ: فاکتورهایی مانند متراژ فضای مورد نظر، موقعیت آب و هوایی، تعداد و مدل پنجره های نصب شده، طبقه و نور گیر بودن واحد، نوع عایق بندی و حتی تعداد افرادی که در محل زندگی می کنند در ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است که برای انتخاب بهتر می توانید از مهندسین فنی سایت مهاجر کمک بگیرید.


- قیمت های فروشگاه اینترنتی تهویه مهاجر از چه طریق اعلام می شود؟

پاسخ: سایت تهویه مهاجر که یکی از معتبرترین مرجع تاسیسات ساختمان می باشد قیمت محصولات خود را با توجه به قیمت روز ارز و دلار بروزرسانی می کند و در مواقعی که قیمت محصولی به صورت استعلامی باشد با تماس با کارشناسان فروش مهاجر می توانید از قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

- نمونه پروژه های اجرا، راه اندازی و طراحی و نصب بزرگ تاسیساتی و تهویه مطبوع  را چگونه مشاهده نماییم؟

پاسخ: در همین سایت با مراجعه به بخش صفحه پروژه ها در منو اصلی می توانید آخرین نمونه کارهای شرکت را مشاهده نمایید.

- آشنایی با انواع سیستم های تهویه مانند کولر گازی، چیلر، فن کویل، داکت اسپلیت و سیستم های اسپلیت مرکزی از چه طریقی انجام می گیرد؟

پاسخ:  سایت تخصصی مهاجر سعی کرده با ارائه توضیحات لازم برای هر یک محصولات و مقاله های متنوع و آموزنده به بررسی و راهنمایی مصرف کنندگان عزیز در انواع زمینه ها به پردازد. همچنین در صورت راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان فنی تماس گرفته و مشکل خود را برطرف نمایید.

از اعتماد و توجه شما سپاس گذاریم
 

2020 © Copyright - almaatech.ir